Allergieën , advies gevraagd

@heksje: ik denk dat de adrenal cortex een betere optie was geweest als je zo heftig reageerde op de adrenal.
Ik herken ook best veel in jouw situatie eerlijk gezegd, een hoop (familie) stress. En ook dat eigenlijk niets werkt, ontgiften lukt niet, goed voedzaam eten zet geen zoden aan de dijk bij mij tja. Iemand adviseerde mij naar Patricia Sabel te gaan in Dirksland, zij werkt ook met name op het vlak waar Mike het over heeft.
 
@Lievergezond: heel herkenbaar wat je schrijft. Vergeten tussendoor te eten, vergeten genoeg water te drinken, niet teveel eten, niet te gekruid. Alles een beetje TEveel doen of TEweinig ;)
Inderdaad lijkt hulp zinnig en ik ben daarom ook al wat aan het zoeken.

@Sampjes: wat jammer te moeten lezen dat ook jij je draai niet kunt vinden. Goed dat je hulp gevonden hebt. Dirksland is voor mij erg ver weg, maar dichterbij zal ik vast ook wat vinden.

Ik heb geen rijbewijs maar daar komt hopelijk spoedig verandering in en dan ben ik wat vrijer om hulp te gaan zoeken. Nu ben ik afhankelijk van andere mensen en dan dus ook van de dagen dat zij kunnen.

Vanochtend heb ik weer het DPP IV enzym genomen en ik knapte vrijwel gelijk op. Ik stond op met hevige hoofdpijn (die er nog was van gisteravond), pijn in mijn nek, een heel gespannen en onrustig gevoel, geen zin om wat te doen, tekort aan lucht, pijn op mijn hoofdhuid, depressief gevoel. Dit alles voel ik nu zo verdwijnen.
Vermoedelijk heb ik een erfelijk tekort of zelfs mogelijk een gebrek aan het enzym.
Het lijkt mij dat als ik een tekort heb en de spanningen zo toe nemen, dat de bijnieren dan ook weer extra belast worden. Ik vind het namelijk opmerkelijk dat ik ineens de laatste week, dus nadat ik gestopt was met het nemen van het enzym, dat ik zo'n last van mijn bijnieren kreeg. Daarvoor waren ze al redelijk op orde, in ieder geval beter dan ooit.

Wordt vervolgd :)

 
Heksje, als je weinig energie hebt, dan is het al snel TE natuurlijk. Finetunen is gewoon belangrijk in alle opzichten en het ligt bij iedereen toch weer net anders. Sterkte!
 
Suikerrijke voeding verstoort de communicatie tussen witte bloedcellen en dit beinvloedt allergische aanleg: zie dit filmpje na 7 minuten:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.152
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan