antidepressiva

Lijkt mij dat je het even een paar minuten laat inwerken,en dan gewoon je sokken aantrekt.Als het een beetje in je sokken komt dat hindert toch niets.

Ik heb net de olie gemaakt, 600 gram in een literfles en aangevuld met water. Nu is het niet zo helder als op de plaatjes bij Zechsal. Het lijkt een beetje op wei. Klopt dit?

Ja dat kan. Als je het wat langer laat staan wordt het vanzelf helderder omdat dan bepaalde deeltjes neerslaan op de bodem. Als je dan weer even schud wordt het weer een homogeen mengsel.

Je kan als je het niet "stroperig" genoeg vindt er ook wat meer vlokken bij doen en natuurlijk andersom ook.

Ik zie dat t spuitflesje dat ik heb gevuld al een stuk helderder is. De substantie is goed volgens mij. Heb et net op mijn hoofd gespoten, geen succes. Heb blijkbaar erg veel kleine wondjes op mijn hoofd. Ik sta in brand lijkt t wel! Ik ga maar even douchen om t eraf te spoelen!

Had op de site Zechsal gelezen dat t ook voor de haarverzorging gebruikt kan worden. In mijn geval geen succes.... Voor t eerst sinds weken mijn haar weer met shampoo gewassen :wink:

ik gebruik ook de Zechsal magnesiumolie, waar ik het ook spuit bij mezelf, het prikt altijd even en heb geen wondjes. Volgens mij schreef hier iemand dat je de magnesium hard nodig hebt als het prikt. Na een periode verdwijnt dat prikkende gevoel.

Dan kan je ws ook weer een beetje afbouwen.

Op de huid prikt t bij niet. Mijn tekort zal dan misschien niet groot zijn. Gisteren voetenbad gedaan, vandaag olie gemaakt en ermee gespoten. Het zijn echt wondjes op mijn hoofd, dat weet ik. Zitten ook regelmatig korsten. Dus daar spuit ik jet meer!

Quote:
Debat over bijwerkingen van antidepressiva

Pauw & Witteman Pauw & Witteman ·1,543 videos

Uploaded on Feb 1, 2010

van de week een amerikaans youtube filmpje gezien van ?? ben ik kwijt, die maakte een anti depressant van vanille(stokjes) honing en zwarte peper, mixen in een personal blender en dan elke dag een eetlepel.

Geen bijwerkingen en makkelijk te maken volgens de man.

goed onthouden Pike, heb ik misschien toch een lichte vorm van Alzheimer :wink:

Ik had wel de ingredienten opgeschreven, mijn dochter lijkt ook wat depressief en lijkt me redelijk onschuldig om op haar uit te proberen een weekje.

Ziet er niet gezond uit om honing zo te behandelen.

Flinke hoeveelheden peper zal vast een effect hebben, maar of het zo natuurlijk en/of gezond is?

Ik zou eerst zorgen dat haar magnesium op peil is.

Zie dat er meer mensen bekend zijn met anti-depressiva.

Ik heb vanaf mijn 25ste die troep geslikt tot in januari 2012 dus bijna 25 jaar lang.

Werd er zo ongeveer mee doodgegooid om het zo maar te zeggen.

In januari 2012 zat ik weer e bij de psych. omdat ik alleen maar steeds depressiever werd.

Hij wilde weer wat anders voor gaan schrijven maar toen heb ik gezegd dat ik radicaal met alles wilde stoppen. Tot mijn verbazing deed hij er niet eens moeilijk over. Afbouwen was met 1 week klaar, hij wilde wel dat ik er langer over zou doen maar dat wilde ik zelf niet. En sinds die tijd had ik niets meer nodig en ging het steeds beter met me. Vorige week door grote oververmoeidheid kreeg ik weer oxazepam aangezien ik ook depressief werd. Heb er gelukkig maar 2 x 1 tablet van gebruikt en toen ging het alweer zonder.

Gaat nog niet optimaal maar wel weer een heel eind de goede kant op. De rest volgt vanzelf wel weer.

Maar goed, nu lees ik hier dus over magnesiumolie, daar ga ik me eens in verdiepen.

Fijne zondag allemaal!

Hoi Heen en weer,

Kijk ook hier eens voor de relatie magnesium tekort en depressie:

http://serotonine-tekort.blogspot.nl/2011/05/magnesium-en-appelzuur.html

En ook de schildklier speelt vaak een (hele) grote rol bij depressie:

http://serotonine-tekort.blogspot.nl/2011/05/falende-schildklier.html

Quote:
Ik zou eerst zorgen dat haar magnesium op peil is.

Magnesium smeren we al 1,5 jaar of zo, dus ja, dan wil je ook wel eens naar iets anders kijken. (zechsal)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan