baby 7 maanden met eczeem - voorstellen Suzanne

Hallo allemaal,

Even een aangepaste update,bedankt nog voor de laatste reacties.Ik gebruik al heel lang alleen pure verzorgingsproducten voor de kinderen en mezelf.Kokosolie,pure aloe vera gel en soms bij hele droge eczeemplekjes ghee of olijfolie en dek dat een beetje af.In bad gaan de kids om de 2 dagen en dan wat keltisch zeezout gooi ik erin of melk met kokosolie.

Met mijn jongste zoon,11 maanden inmiddels, gaat het heel goed.Eczeem op zijn gezicht was al heel snel verdwenen omdat ik meteen op wapf eten ben over gegaan.Ook zijn we begin dit jaar bij een asyra therapeute terecht gekomen.4x zijn we daar nu geweest in 8 maanden tijd.Ook krijgt hij iedere dag sole met wat citroensap.Hij is flink bezig geweest met ontgiften.

Je ziet best wel een verschil tussen mijn jongste en mijn oudste zoon(5jaar).De jongste is lekker mollig en heeft een flink bos haar en de oudste is helaas nog veels te mager en nog kwakkelend met zijn gezondheid.Maar er zit wel enorm veel vooruitgang in.We hebben al heel veel winst behaald omdat toen mijn oudste 7 maanden was hij van top tot teen helemaal onder de dauwworm zat.Zijn vellen hingen er gewoon bij,hij leek wel verbrand!Zo`n heftige periode.Nou dat hebben we nooit gehad met de jongste gelukkig.Bottenbouillon,rauwe melk,kefir,kososolie en de hele mikmak gaat er dagelijks doorheen.

Bij de oudste merk ik bij weerstandsveranderingen en terugvallen door o.a. schoolspanning of ander voedsel(af en toe bij opa en oma of bij het voetbal),dat hij echt weinig bij te zetten heeft.Maar puffers gebruiken we zelden.Ook met hem lopen we bij de asyra therapeute.Zij meet alles door.Je kunt zien welke organen verzwakt zijn of totaal uit balans,schimmels/parasieten teveel aanwezig,heftige emoties die vast zitten in het lichaam etc..een super therapie.Zelf ben ik daar ook 4x geweest.

Ik lees dagelijks dit forum en leer er echt ontzettend veel van.Geweldig al die reacties die mensen plaatsen,de discussies en tips/adviezen.Het heeft grote invloed op mij en mijn gezin.

Ik drink zelf rauwe melk,rauwe kefir,yogurt,slagroom,kokosolie,roomboter,smoothies etc.Ik krijg er super veel energie van.Het depressieve is ook weg.Ik was toen ik dit topic opende ook nog ah ontzwangeren.Ik heb altijd wel heel bewust en gezond geleefd.Van jongs af aan montiac leefstijl overgenomen,gewoon omdat ik een boek uit de bieb daarvan gelezen had.Voor mij de grootste verandering van wapf was,minder koolhydraten en meer vetten toevoegen.Ook de uitleg die Mike geeft over hoe organen werken vind ik een eye-opener.

Waar ik nog mee zit is mijn lage gewicht en dat mijn lever overbelast is.Ik ga deze week met een leverreiniging beginnen.Het lage gewicht zal zeker ook met stress te maken hebben.Met 2 kleine kids,werk,huishouden etc is het ook een kunst om balans en rust te vinden.

Dit 'erg lange verhaal' 8O wou ik graag delen met jullie!

Groetjes

 
Suzanne,

Dat zijn nog eens berichten, fijn dat je zo'n verbeteringen meemaakt bij jezelf en je kinderen.

Ga vooral lekker door zo.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan