Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Colliquial,Dag allemaal.
Na lange tijd wat minder actief te plaatsen op dit forum ben ik weer terug.
Ik wil even een update geven over mijn vader. Na een langzame achteruitgang heeft hij een tijd geleden een delier gekregen, en is hierna opgenomen. Na een maand was zijn delier voorbij, en ging hij door vanuit het ziekenhuis naar een revalidatie instelling. Hier ging het tot voor kort redelijk. Hij werd vaak mee naar huis genomen en wij zijn veel bij hem aanwezig. Sinds enkele weken begon hij onrustiger te worden en soms boos. Hiervoor is een paar keer haldol gegeven. Nu lijkt het er op dat hij weer in een delier is. Hij heeft op het moment ook een slijmbeursontsteking in zijn elleboog.
Wat betreft de voeding, geven we hem zelf zoveel mogelijk gezond voedsel voor het middageten. Glutenvrije pap, zelfgemaakte soepen en geregeld vis. Voor het ontbijt en het avondeten zijn we vaak afhankelijk van het huis. De kwaliteit van dit voedsel is slecht. Het is smakeloze rommel, en niets is vers. Bijna alle maaltijden bevatten alleen koolhydraten.
Wij geven nog allerlij supplementen.
Vitamine C
Ashwagandha
Kurkuma
Vitamine D
Zink
Visolie
Verder blijft het voor ons even afwachten en kijken wat we kunnen doen.
Hallo Romagi,Hallo hallo colloquial,
Ik vond toevallig vandaag info van vroeger van jou. Toeval bestaat niet.
Wat betreft je vader, ik neem aan dat hij te slecht is om daar weer weg te halen. Ga er maar vanuit dat hij daar snel achteruit gaat. Geen prettig vooruitzicht want dat wil je niet voor je vader.
Medicijnen, slechte voeding. iets anders weten ze niet.
Misschien het beste om je daar maar bij neer te leggen. = harde conclusie.
Of een tehuis zoeken waar het beter is.
Wat is zijn leeftijd nu?
Mijn ex zit in dezelfde situatie maar de kinderen hebben het er verder niet over en mij wordt niets gevraagd. Soms kan het gewoon niet anders en ze weten dat ik niets van dokters moet hebben. dus....
Ik kan me wel voorstellen dat het voor jullie niet gemakkelijk is en dat het een goed gevoel is nog iets voor hem te kunnen doen.
Maar daarmee rek je ook het leven.
Dit lijkt een harde uitspraak maar ik ben een realistische oude dame en weet warover ik het heb.
Heeft hij in zijn goede dagn daar wel eens iets over gezegd? Wat hij zelf zou willen?.
.