(Beginnende) Alzheimer

Net kort gesprek gehad met de twee directeuren van het toxseek haaranalyse lab. Krijg nog wat materiaal opgestuurd en ga zelf de test ook doen. Mercury dat vertelden ze, komt bij werkelijk elke test in beeld bij een ieder, en dat is een gevaarlijk goedje in je lichaam en prominent bij Alzheimer
 

Mercury is KWIK. werd volop gebruikt door tandartsen destijds.
Vullingen die je nu nog hebt geven kwik af.
 
Ik heb mij zelf, als niet roker, al beplakt met nicotine pleister. Dat het geen 'vergif' is weet ik al een aantal jaren maar heb mij er nooit in verdiept...tot nu de laatste maanden.
Tegen Alzheimer en Parkinson zou het ook moeten werken.

Kijk ook even onder: IBOGA op het WWW



 
Laatst bewerkt:
Ik heb mij zelf, als niet roker, al beplakt met nicotine pleister. Dat het geen 'vergif' is weet ik al een aantal jaren maar heb mij er nooit in verdiept...tot nu de laatste maanden.
Tegen Alzheimer en Parkinson zou het ook moeten werken.

Kijk ook even onder: Iboga op het WWW



Ik gebruik ook nog steeds nicotine. In 2010 gestopt met roken en begonnen met vapen. Ik voel me er nog steeds bijzonder goed bij! De hetze tegen vapen wordt ook in bovenstaand artikel mooi beschreven. Daarnaast lopen Big Pharma, de tabaksindustrie en de roverheid veel geld mis als mensen vapen i.p.v roken.
Mike Adams over vapen:
 
Ik gebruik ook nog steeds nicotine. In 2010 gestopt met roken en begonnen met vapen. Ik voel me er nog steeds bijzonder goed bij! De hetze tegen vapen wordt ook in bovenstaand artikel mooi beschreven. Daarnaast lopen Big Pharma, de tabaksindustrie en de roverheid veel geld mis als mensen vapen i.p.v roken.
Mike Adams over vapen:

Ik ben zelf vanaf 2016 vaper. Bevalt prima en zit op 3 mg nicotine. Geen klachten en andere dingen. Al wordt het wel steeds moeilijker om aan de vloeistofjes te komen. Maak het nu zelf maar nu gaan ze de tabak drops weer uit het assortiment halen hoorde ik gister bij de leverancier 😤
 
Roken werkt wel verslavend toch? plus vele toevoegingen door de tabaks-industrie die mensen verslaafd HOUDEN
nicotine is niet verslavend en je hoeft het niet te roken. Nicotine is meer een gezondheid middel en toe te passen voor meerdere kwalen...lees maar. Sigaretten roken is wat anders, doordat er 'giftige' chemicaliën aan toe gevoegd zijn kan je daar door kanker krijgen.
 
Ik rook zelf niet maar ga die artikelen wel lezen. Tabak is zelfs gezond heb ik wel eens gehoord/gelezen? Maar dan de pure tabak. Dus neem een sigaar. of ga "PRUIMEN". Een rare gewoonte eigenlijk. Kouwgum met tabaksmaak werkt wel degelijk verslavend. omdat ik iemand ken die van die gewoonte niet af kan komen. en er zelf van BAALT.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.521
Berichten
531.741
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan