Deze wijze man/arts heeft ook een mooie visie!
Dementia Myth
dementia vernon coleman, can dementia be cured, can alzheimers be cured
vernoncoleman.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Interessant, Warner , ik ga het lezen/bestuderen !Hallo,
Sinds een tijdje ben ik bekend geworden met watergas inhaleren (oftewel Brown's gas). Deze therapie schijnt voor vele ziekten te helpen, onder andere van Parkinson tot psoriasis tot depressie. Zelf heb ik ook zo'n machine en ervaar meer energie waardoor ik het sporten weer heb opgepakt. Ook is mijn psoriasis enorm verminderd.
Sinds een tijdje is er een proef gaande met Parkinson patiënten, waarbij zeer goede resultaten worden verkregen. Ik weet dat er ook goede resultaten met Alzheimer zijn.
Hier is de site van stichting Watergas
Ik raad jullie aan om je hier eens in te verdiepen, vooral de ervaringen van gebruikers bij de rapporten.
Groetjes,
Warner
zoek op google eens op Mary Newport en Alzheimer en kokosvet. Zij behaalde zeer opmerkelijke resultaten met haar man door het geven van kokosvet. 4 eetlepels per dag en veranderde verder niets. Zij is arts. Hij was in vergaande staat van Alzheimer, stadium 4 (niks meer aan te doen volgens reguliere) maar zij behaalde volledig herstel voor haar man.Hoi,
Even een update.
Omdat mijn vader steeds onrustiger gedrag is gaan vertonen is voor gekozen om resperidon te gaan geven. Dit moet van de zorg instelling om agressief gedrag tegen te gaan. Op deze medicatie reageert hij slecht. Hij valt veel meer in slaap overdag, en zijn motoriek is ook minder soepel. Ook lijkt hij meer afwezig te zijn.
Ik vroeg mij af of er iemand nog bekend is met alternatieve medicatie die rust kan brengen. Hij krijgt nu al ook al relaxol en gaba supplementen. Het is moeilijk om te zeggen of dit enig effect heeft.
|
|