BELANGRIJK: toekomst Weston Price forum!

Het is 16.00 u. Ik wil Mark bedanken voor zijn onafhankelijke initiatief. Het is heel belangrijk dat jullie idd zelf bedenken hoeveel je aan dit platform hebt of hebt gehad, zonder dat ik moet bedelen om steunbetuigingen. Marks mail met jullie namen gaat er nou uit, maar ik wil eenieder die dit later pas leest aanmoedigen om Marks mail op de vorige pagina met je naam eronder te blijven sturen. Hoe meer mensen dit doen, hoe duidelijker het wordt dat het slechts een zeer kleine minderheid is die mij structureel probeert zwart te maken bij de WAPF!

Mike
 
Graag gedaan, Mike. Jij hebt hier veel energie en tijd ingestoken en ik heb net als vele anderen veel opgestoken op dit forum. Dus dank daarvoor.

Hopelijk brengt de mail met 29 ondertekende namen wat teweeg bij ons Sally :-)

Mark
 
En wat Mike al schreef: mocht je dit later pas lezen allemaal, gewoon zelf een mail sturen naar Sally Fallon, al dan niet met mijn tekst.

Mark
 
Ik heb al antwoord gehad van Sally en m'n antwoord teruggestuurd, ook naar Mike.

Komt er op neer dat ze aardig wat klachten heeft gehad sinds de omvorming naar het forum zoals het nu is. Dat wisten we dus al via Mike.
Maar wat die klachten dan zijn, vermeldde ze niet.

Daar heb ik nu dus naar gevraagd.

Mark
 
Helaas te laat.
Ik wil haar zelf wel een mail sturen. Is haar e-mail hier ergens te vinden?

Tini
 
Uit de reactie blijkt dat er nu offficieel actie is ondernomen om de URL te laten verdwijnen. Ik zal me aan de wet houden, maar ik geef niet zomaar op! Zoals ik.het zie, sta ik in mijn recht om deze URL te behouden. We zullen zien!

Mike
 
Ben erg lang (te lang) niet op het forum geweest, maar lees toevallig wel dit bericht. Te triest voor woorden. Heb veel van Mike geleerd.

Mijn mail gaat zo de deur uit.

 
Ben benieuwd naar de klachten en van wie ze afkomstig zijn.
Hopelijk blijft het forum voortbestaan, succes ermee Mike, Mark etc.
Was te laat maar mijn naam had eronder gemogen.
 
Je kunt mailadres van Sally bij Mark opvragen en dan vanuit jezelf een mail naar haar sturen. Heb ik net ook gedaan.
 
Ik kom ook twee dagen niet lezen en er is weer van alles gaande... Aangezien ik te laat was om met de mail mee te doen heb ik m geknipt en geplakt en op persoonlijke titel verstuurd naar Sally.

Hebben die veganisten je toentertijd toch nog een plezier gedaan Mike. Je weet nu in ieder geval dat url's in Nederland zijn van degene die zo slim is geweest hem ooit te kopen ;)
 
Dit mag niet gebeuren!!!
Waren een weekje weg dus lezen het nu pas.
We zullen tekst (van Mark) doorsturen naar Sally met onze namen.
Dank Mike, Mark, Tanya en vele anderen.
Stay strong.
Kindest Regards
Francis Ingrid
 
Dank voor jullie steunbetuigingen, dat doet me goed!

Ik heb een besluit genomen:

Zoals jullie kunnen zien heet het forum nu Fats' Forum, het forum van fatsnotbad dus. Alleen via de URL is er nog een verbintenis met de WAPF en deze gaan hiertoe juridische stappen ondernemen i.v.m. schending van copyright. Ik weet niet of ik zoveel energie moet stoppen in een juridisch steekspel, dus we zijn momenteel aan het onderzoeken of we niet toch door moeten gaan onder een nieuw webadres.

Hier zitten een aantal voordelen aan:

Onafhankelijkheid. Het is 100% mijn ding en niemand kan gaan klagen bij een bestaande organisatie, omdat ik nergens meer aan verbonden ben.

Vrijheid. De ondertitel van het forum zegt het al: deze plek staat voor kennis en uitwisseling op het gebied van voeding, gezondheid, spiritualiteit en nieuwsachtergronden. Het verheugt mij dan ook om te melden dat ik met onmiddellijke ingang het geopolitieke forum weer in ere heb hersteld!

Nadeel is dat ik weer helemaal opnieuw begin met mijn Google-ranking. Maar aan de andere kant gaan we voorlopig lekker door met jullie, trouwe leden en lezers. Misschien valt het wel onder: een nieuwe lente, een nieuw begin. Hoe meer ik erover nadenk, hoe aantrekkelijker dit klinkt!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan