Dank voor jullie steunbetuigingen, dat doet me goed!
Ik heb een besluit genomen:
Zoals jullie kunnen zien heet het forum nu Fats' Forum, het forum van fatsnotbad dus. Alleen via de URL is er nog een verbintenis met de WAPF en deze gaan hiertoe juridische stappen ondernemen i.v.m. schending van copyright. Ik weet niet of ik zoveel energie moet stoppen in een juridisch steekspel, dus we zijn momenteel aan het onderzoeken of we niet toch door moeten gaan onder een nieuw webadres.
Hier zitten een aantal voordelen aan:
Onafhankelijkheid. Het is 100% mijn ding en niemand kan gaan klagen bij een bestaande organisatie, omdat ik nergens meer aan verbonden ben.
Vrijheid. De ondertitel van het forum zegt het al: deze plek staat voor kennis en uitwisseling op het gebied van voeding, gezondheid, spiritualiteit en nieuwsachtergronden. Het verheugt mij dan ook om te melden dat ik met onmiddellijke ingang het geopolitieke forum weer in ere heb hersteld!
Nadeel is dat ik weer helemaal opnieuw begin met mijn Google-ranking. Maar aan de andere kant gaan we voorlopig lekker door met jullie, trouwe leden en lezers. Misschien valt het wel onder: een nieuwe lente, een nieuw begin. Hoe meer ik erover nadenk, hoe aantrekkelijker dit klinkt!
Mike