BELANGRIJK: toekomst Weston Price forum!

Goed bezig Mike en Mark.

Iemand een idee in hoeverre US WAPF een claim heeft op de naam Weston Price?
Lijkt mij 0,0.
Op hun homepage url staat er nog een "a" tussen ook.

Zelfs op 'WAPF' lijkt me een claim lastig, ze gebruiken het zelf ook als een naam voor een voedingspatroon (juridisch) vergelijkbaar met Paleo en Rawfood.
Enkel het gebruik van de volle naam inclusief 'Foundation' creëert een link naar de US. Maar ik ben geen jurist en besteedt mijn energie ook liever aan iets anders!
 
Ik heb van het begin af aan betwijfeld of ze ook maar 1 poot hebben om op te staan. Maar ik wil mijn energie niet weg laten lekken naar dit soort geneuzel en dus wens ik ze het allerbeste en kennelijk is dat zonder mij.

Mike
 
Misschien is Sally wel niet zo onafhankelijk als we dachten. Wordt ze gesponsord.
 
Trouwens, Fat,s Forum is een leuke naam. Ik hoop voor degene die er verstand van hebben dat het niet al te moeilijk was om dit voor elkaar te krijgen.
 
Gaan die azijnpissers dan niet moeilijk doen omdat het fat's forum opstart vanuit westonprice.nl ?

Nog een leuke naam zou zijn FA(C)T.s forum

Goeie actie en wie er ook chapterleader van nederland zou worden, zonder Mike geen weston price in nederland.
 
vanacht heb ik dus nog de mail naar Sally uit laten gaan, dus ook verstuurd en ook nog doorgestuurd naar anderen met het verzoek om toch vooral die mail te sturen!
 
Gaan die azijnpissers dan niet moeilijk doen omdat het fat’s forum opstart vanuit westonprice.nl ?

Kwestie van tijd voordat ook dat is opgelost. We zijn aan het onderzoeken of we simpelweg de URL moeten veranderen of het hele forum naar een nieuwe ruimte met een nieuwe URL moeten verhuizen. We willen nl. het subdomein voor Limburg behouden, zodat Tanja hier niet ook nog eens de dupe wordt.

Mike
 
hebben al deze maatregelen ook effect op het vinden van (westonprice) boeren voor de zoekenden of maakt dat niets uit? vroeg ik me af..
 
Die staan op voedingisgezondheid.nl en dat staat hier los van. Bedankt ook voor jouw steun, Marijan!

Mike
 
Nog een leuke naam zou zijn FA(C)T.s forum

Uitstekende suggestie, zojuist aangepast, dankjewel!!!

Mike
 
Hoe staat het dan met het congres, vind dat wel nog plaats of niet meer?

Eigenlijk valt alles op z'n plaats. We hadden nl. al plannen om een laagdrempeliger evenement te organiseren in een oude fabriekshal of iets dergelijks, met een voedselstraat waarin diverse aanbieders de hele dag door hun waren kunnen verkopen en wij slechts verantwoordelijk zijn voor de invulling van het programma van sprekers. Ook willen wij een breder informatie-aanbod, waarbij we samenwerking zoeken met sprekers en schrijvers ook uit de niet-WAPF-hoek, die voldoende raakvlak vertonen met onze filosofie. Op deze manier trekken we een breder publiek en kunnen we de kosten van het kaartje halveren!

Mike
 
Ik wordt altijd zo kriegel als mensen macht gaan uitoefenen, het voelt voor mij zo tegennatuurlijk, het stroomt niet, maar blokkeert.
 
Ligt eraan wie het doet en om welke reden. Bekijk dit filmpje van Poetin die een oligarch op zijn plaats zet en je ziet dat machtsdruk niet noodzakelijk verkeerd is:



Mike
 
Zo is het maar net.

Ik ben blij dat het uiteindelijk zo een wending gekregen heeft. Ik was al bang dat alles afgelopen zou zijn.
Wat een opluchting dat je de draad zo gaat oppakken.
Zo hoef je naar niemands pijpen meer te dansen.

Dorothé
 
Ik heb ook de commentaarfunctie op conspiracydiscovery.nl uitgezet. Ik werd knettergek van de spammers die me dagelijks bestookten met nep-comments waarin allerlei producten werden aangeprezen en vrijwel niemand maakte gebruik van de mogelijkheid om te reageren. Ik zal daar nog wel thematisch posts uit het geopolitieke forum blijven verzamelen en uiteindelijk ook daar in gaan op de dagelijkse actualiteit.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.143
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan