BELANGRIJK: toekomst Weston Price forum!

ik heb totaal geen idee hoe internet werkt en vraag me af hoe ze jou dan gaan vinden, als je op voeding zoekt, komt Fat's forum dan ook naar voren?
 
Goed zo Mike. Heel goed. Ik ben blij dat je door gaat. Zoals ik al aangaf gaat het mij om de kennis die ik hier op doe en opgedaan heb. Onbetaalbaar en onvergetelijk.
Ik heb de link in mijn favorieten, maar je komt toch naar voren, dat is dus vanwege de URL. Mocht je die gaan veranderen, zeg ons de link, dan zet ik die in mijn favorieten.

Dorothé

 
ik heb totaal geen idee hoe internet werkt en vraag me af hoe ze jou dan gaan vinden, als je op voeding zoekt, komt Fat’s forum dan ook naar voren?

Nee, dan begin je gewoon opnieuw. Je moet wachten tot Google het weer gaat oppikken en dat gebeurt meestal pas na een half jaar.

Mike
 
Goed dat je je niet laat doen Mike en dat je op deze basis doorgaat.

Het lijkt er momenteel op dat Sally een nieuwe chapter leader voor Nederland in gedachten heeft.

Hier zie ik dat in de favorieten deze ochtend automatisch Fat's Forum tevoorschijn komt. Zit dus goed met het volgen van het forum. Met een koppeling door middel van URL naar mogelijk nieuw webadres, zie ik dit wel goed te komen.
 
Alinea uit mijn afscheidsmail aan Sally:



30-40 forum members have now contacted you to express their disappointment at your decision. That's just the number one proactive forum member (Mark) was able to generate in one single day. All of that with hot weather and many people on holiday! Tell me, does that match the number of whiners who went behind my back? I think not and that's been my point all along. Anyway, what's done is done, it's your loss.

Mike
 
Jammer zeg ik lees dit nu pas, mijn naam mocht er ook onder!

Erg teleurstellend voor jou en ons dat dit zo moet gaan hoor.
Maar zoals je zei de trouwe forumleden staan toch vierkant achter jou ;-)
En dan maar onder een andere naam verder als het maar blijft bestaan.
 
Het is altijd zinvol om alsnog zelf een mail te sturen. Hoe meer signalen Sally bereiken, hoe duidelijker het wordt wat de werkelijke aantallen zijn van voor- en tegenstanders.

Mike
 
Het lijkt er momenteel op dat Sally een nieuwe chapter leader voor Nederland in gedachten heeft.

Ik wens haar veel succes in het vinden van iemand die zo activistisch is als ik. Mijn voorspelling is dat WAPF niet alleen in Nederland maar ook in Amerika zelf een stille dood sterft door dit soort rigide beleid!

Mike
 
Waar kan ik het mailadres van Sally vinden? zal ook een mailtje sturen dan..{ben niet zo heel handig op de pc}
 
ik heb net ook een mail gestuurd naar sally fallon, mike!
als je geen WAPF chapter leader meer mag zijn, blijf ik
je gewoon volgen op je nieuwe site.

zizou
 
een nieuwe lente, een nieuw begin. Hoe meer ik erover nadenk, hoe aantrekkelijker dit klinkt!



Heel goed dat je onafhankelijk van WAPF gewoon doorgaat!
Nu kun je frank en vrij doorgaan met waar je al zo goed mee bezig was. Succes met de voortzetting van Fats'Forum!
 
Goed dat je deze stap genomen hebt, Mike.
Geeft lucht en vrijheid en je kan niet meer op de vingers getikt worden door WAPF.

Wat betreft de domeinnaam westonprice.nl vind ik het sowieso belachelijk dat een naam van een persoon geclaimd kan worden door een organisatie als WAPF.

Lijkt me dat Weston Price dit zelf ook niet ok had gevonden als hij nu nog geleefd had.

Trouwens, je wordt bij grote topics op het moment niet doorverwezen naar de laatste post. Dit hadden we ook toen het forum gesplitst werd vorig jaar. Hopelijk kan Wim daar weer even naar kijken, want die had het vorig jaar opgelost.

Mark
 
Hi Mike en alle andere vet eters.

Proficiat met Fats' Forum! Volgens mij de enige juiste beslissing;'t zat er al een tijdje aan te komen! Ik hoop dat 't forum weer net zo zal floreren als vóór de hack, want 't was als meelezer toch een beetje 'behelpen' de laatste tijd.
'k Voel me nú alweer meer thuis op dit forum met alle topics beschikbaar.
Typisch Uncle Sam gedrag overigens; of 't nou US geopolitics is óf dat 't US Wapf betreft, alles moet strikt onder hún voorwaarden! Misschien willen ze gaan voor een 'Poroshenkootje'? Een stroman of vrouw als chapter leader NL!
"It's her loss" was ook mijn eerste gedachte!
Na ruim 3 jaar meelezen (én WP eten) nu tóch forumlid, al is 't maar als blijk van steun!
'k Zal me binnenkort wel even voorstellen!

Succes en groeten, Kees





 
Ik denk ook dat het de juiste beslissing is en het geeft me rust. Zoals ik al eerder naar Sally schreef: de wereld staat in brand en ik heb mijn handen vol aan het ontmaskeren van de brandstichters. Een juridisch gevecht kan ik hier niet bij gebruiken en bovendien winnen de criticasters dan door mij tegen de WAPF uit te spelen. Nu passeer ik ze gewoon door vrij en onafhankelijkj door te gaan!

Ik wil iedereen bedanken die mij heeft gesteund of nog gaat steunen (blijf Sally bestoken met mails!), maar jou in het bijzonder, Mark, voor jouw onafhankelijke actie. Het is dit soort proactiviteit die het verschil betekent!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan