BELANGRIJK: toekomst Weston Price forum!

Die zet ik niet terug, naief. Dennis is hier niet meer actief en nu is het ook echt geheel mijn eigen forum.


Alsof ik het rook dat mijn naam genoemd was heb ik vandaag zo maar intuïtief het forum nog eens bezocht, wat ik inderdaad niet vaak meer doe. En toen trof ik dit topic aan...

Ik heb in ieder geval per mail aan Sally mijn steun aan Mike betuigd, want ik heb zeker in het verleden toen ik hier nog dagelijks las en schreef veel van dit forum geleerd.

Succes Mike en knap dat je al zo lang begaan blijft met je missie!
 
Je kunt alleen nog op eigen initiatief een mail sturen, savati, de gezamenlijke mail ging afgelopen vrijdagmiddag al de deur uit.

Mike
 
Zo mensen, de verhuizing naar de nieuwe domeinnamen, www.fatsforum.nl en www.factsforum.nl, is een feit! De URL westonprice.nl verwijst voorlopig nog even door hiernaartoe, maar op redelijk korte termijn gaat dit een landelijke resource page worden met praktische toepassingen van Weston Price-voeding. Hiervoor zullen Juglen en Tanja verantwoordelijk zijn. We hebben dit aan Sally Fallon voorgelegd en zij gaat hiermee akkoord. Dit betekent dat je niet voor het gemak maar naar westonprice.nl kunt blijven gaan in de verwachting dat-ie automatisch doorklikt naar fa(c)tsforum.nl, want uiteindelijk staat op westonprice.nl dus een hele andere site. Bookmark dus nu al fatsforum.nl of factsforum.nl!

Mike
 
Mooi dat je het forum zo snel hebt om kunnen zetten naar de nieuwe domeinnamen.

Het geeft me wel een rare bijsmaak dat we nu Sally Fallon nog dankbaar moeten zijn dat westonprice.nl (met een andere inhoud) ook nog mag blijven bestaan van haar.

"Het heeft Hare Koninklijke Hoogheid Mrs. Fallon behaagd......"

Juridisch zal ze/WAPF wel in haar recht staan, maar het voelt krom.

Maar goed: all's well that ends well!

Of: nieuwe ronden, nieuwe kansen!

Mark
 
Het idee voor die nieuwe site kwam van onszelf. We willen die Google-ranking niet verloren laten gaan en het WP-gedachtengoed is te belangrijk om op basis van persoonlijke twisten te laten doodbloeden in het Nederlandse taalgebied.

Mike
 
Ik doelde op het feit dat jullie afhankelijk zijn van of zij het goedkeurt ja dan nee. Maar gelukkig is ze akkoord en kan westonprice.nl blijven bestaan.

Mark
 
Je kunt het ook anders zien: op deze manier laten we zien dat onze prioriteiten niet liggen bij onze ego's en dat we ondanks alles niet vergeten zijn waarom we hier aan begonnen zijn. Wij kiezen de 'moral high ground'.

Mike
 
Het is het eindresultaat dat telt inderdaad en dit is waarschijnlijk zelfs een betere oplossing zo. Vrijheid op het forum en WP-resources op westonprice.nl.

Mark
 
´Juridisch zal ze/WAPF wel in haar recht staan, maar het voelt krom.`
Zeker krom en juist juridisch heeft ze volgens mij helemaal niks, ik vind het dan ook een gevaarlijke redenatie om maar aan te nemen dat ze juridisch iets heeft. Wat mij betreft krommer dan krom, of is dat dan weer recht?!? ;-)

Aan de andere kant zou het allemaal veel tijd en moeite gaan kosten en zou het er waarschijnlijk voor niemand echt beter op worden.
Verstandig om het zo op te lossen.
 
Bedenk ook dat ik nog steeds in een herstelperiode verkeer na mijn ziekenhuisopname van zomer vorig jaar. Ik kan het me niet permitteren om energie weg te laten lekken naar dit soort gedoe, ik heb alle energie nodig voor mijn herstel. Overigens gaat het qua energieniveau nu echt de goede kant op, binnenkort meer hierover.

Mike
 
En straks zal op westonprice.nl een compleet nieuwe site staan. Zet nu dus alvast www.fatsforum.nl of www.factsforum.nl in je favorieten!

Mike
 
Goede zelfzorg Mike! Beter om je energie/aandacht richten op de positieve kant zodat het je wat oplevert.
 
Heb ondertussen op voedingisgezondheid.nl alle links naar dit forum aangepast. Het was een grote klus maar alles voor de goede zaak. Mocht je er nog eentje tegenkomen die naar het oude forum gaat mail me dan even.

Op deze manier zorgen we samen voor een snellere ranking in Google en andere zoekmachines.

Lia
 
vandaag 23 mei bij het inloggen kom ik automatisch op de site van WestonPrice Nederland.
Ik heb op mijn computer in de bovenste regel nog Weston Price Forum staan. Maar goed, dat is dus automatisch veranderd. Voor het geval je dit nog niet wist.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.146
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan