BELANGRIJK: toekomst Weston Price forum!

Het had zo moeten zijn! Alles komt weer op z'n plek. Ik ben er blij mee. Natuurlijk vind ik de situatie oneerlijk en vervelend, maar ik denk dat het uiteindelijk beter is en meer oplevert.
 
Als de inhoud van het forum in zijn geheel het zelfde blijft ,verandert er voor mij en ik denk de gebruikers helemaal niets.Ik schrok er in het begin flink van ,de site Mikedonkers.com blijft deze helemaal intact ? de artikelen wil ik zeker niet missen.
 
Net een mail gestuurd naar Sally Fallon.

Weston Price was een goede leermeester maar de leerling moet nu op eigen titel en benen verder.

Ik heb alle vertrouwen in het Fats "Domino" forum, blijf je uiteraard volgen.

"There is nothing in all the world greater than freedom. It is worth paying for; it is worth losing a job for; it is worth going to jail for. I would rather be a free pauper than a rich slave. I would rather die in abject poverty with my convictions than live in inordinate riches with the lack of self respect".





 
Hello Mike, this is Francis, husband of Ingrid.
For 3 years we have followed the forum and through many translations by my wife , we have learned so much regarding improving our health and political awareness.
I am shocked that you have been "sacked" by the WAP USA.
All too often in history, the people that spoke truthfully, with the intent of opening the eyes of others, so that they did not fall victim to the games of the "powers that be", have been removed in one way or another.
You have done a fantastic job of helping people. I must congratulate you on your devotion and sincerity.
I lived in the USA for thirty years. I feel that there has been a "little bit" of the political US Watchdog behind your removal.
Best wishes to you,
Francis
 
Thank you, Francis, I appreciate that! I can say with absolute certainty that the WAPF has not been 'bought and paid for', or compromised in the manner you suggest in any way. I think the main problem is they're not moving with the times and are too rigid in their standards. That said, they have done an excellent job of promoting the work of Weston Price and the benefits of traditional diets, and for that they deserve the utmost respect. It's a shame this had to happen, but it's probably for the best.

Mike
 
Bedankt, Mark, voor het opstellen van je brief. Ik heb hem alsnog gebruikt om naar Sally te mailen, ook al lezen we intussen op het fa(c)ts forum... Bedankt Mike voor je inzet, voor je meningen en informatie, voor je samenvattingen, je uiteenzettingen, je doorzettingsvermogen en je wake up calls. Het is fijn om hier te zijn.
 
even niet op de site geweest en nu dit.
Persoonlijk vond ik dit al tijden meer een forum wp 2.0
De meeste actieve forumleden zijn al een paar jaar actief en dan ben je grotendeels uitgekauwd op de voeding en ga je het over andere dingen hebben. Persoonlijk weet ik nog steeds niet wat ik daar van moet vinden. Ik ben ook een 2.0-er. Maar zeer waarschijnlijk was ik hier nooit actief geworden als het forum niet in de 1.0 verkeerde toen ik erop kwam.
Vooral de hack heeft veel kwaad gedaan.
Wat de precieze redenen zijn voor de beslissing van Sally is gissen. En heel verstandig om het gevecht uit de weg te gaan Mike. Er is geen enkele reden om ruzie te maken of modder te gooien. We zitten nog steeds in het zelfde team, maar slapen nu niet meer in hetzelfde bed.
En wat je zegt Mike, de wereld staat in brand. Voeding blijft dus zeer belangrijk, de hersenfunctie bij heel veel mensen is matig en het gezonde verstand staat vaker uit dan aan. Ik hoop dat op dit forum het gedachtegoed van Weston Price een belangrijke plaats blijft innemen en ook onder die zoektermen op google goed te vinden blijft. Zodat iedereen die op zoek is naar echt eten en helende voeding hier terecht blijft komen/hier weer komt.
Oh en ik ben heel blij dat sommige topics weer terug zijn. Nu de teksten van Dennis nog. Niks mis met de inhoud!
 
Wow Mike! Geweldig die Poetin.
Maar: dit is orde op zaken stellen, logisch dat er dan ingegrepen met worden als je met een clubje te maken hebt die het blijkbaar niet kan.
Ik bedoelde met mijn opmerking eerder het tegenovergestelde van wat je in dat filmpje ziet: Mensen die macht uitoefenen terwijl ze niet echt weten wat ze doen, mach om de macht, macht die niet ten goede komt aan het gemeenschappelijk belang, destructieve macht.
 
Nu de teksten van Dennis nog.

Die zet ik niet terug, naief. Dennis is hier niet meer actief en nu is het ook echt geheel mijn eigen forum.

Mike
 
Gerard, wat Poetin laat zien is dat democratie een creatie van de elite is om ons tenonder te laten gaan in eindeloze inspraak, waardoor we gaan 'polderen' en er alleen maar halfbakken besluiten komen en men politieke correctheid bezigt. Wat dat betreft is Nederland het ultieme 'democratische' land (behalve als we ons echt mogen uitspreken via een referendum).

De 'democratische' traditie is een relatief jong experiment, bedoeld om ons de illusie van vrijheid en keuze te geven. Het is overigens een matriarchisch model. Poetin laat zien dat een sterke patriarch die knopen doorhakt en doortastend is zonder zijn macht te misbruiken een teken van werkelijk leiderschap is. Dit hoeft niet per se in een democratie te zijn, dit kan ook middels een koning en zelfs een dictatuur, als de leider maar eerlijk en rechtvaardig is en het volk verenigt onder wijs leiderschap.

Betekent dit dat vrouwen dit niet zouden kunnen? Nee, maar de aard van vrouwen in zijn algemeenheid is volgen, niet leiden. Die vrouwen die wel goede leiderschapskwaliteiten bezitten hebben 'ballen'. In de volksmond weten we allang dat dit een mannelijke kwaliteit is! Andersom zien we nu alsmaar meer gefeminiseerde mannen die meer volgers dan leiders zijn.

In de nieuw aangemaakte topic over feminisme in het in ere herstelde geopolitieke forum heb ik een filmpje hierover geplaatst dat je beslist moet zien. De maker van het fimpje beargumenteert dit uitstekend en benadrukt tevens dat er zeker uitzonderingen zijn onder vrouwen. Ik vind het een ijzersterke analyse!

Mike
 
Lees het net pas allemaal, wat een gedoe ...
Verder sta ik achter het forum en achter Mike natuurlijk! Mike en de forumleden bedankt voor jullie inzet.
 
Inmiddels is duidelijk geworden dat het forum door zal gaan onder een nieuw webadres en dat hier een zogeheten redirect zal worden geplaatst. In ghewoon Nederlands betekent dat dat je op dit webadres uitkomt je wordt doorverwezen naar het nieuwe adres. Op deze manier kan Tanja haar subdomein behouden, totdat westonprice.nl verloopt. Dit geeft Tanja ook voldoende tijd om haar site uiteindelijk over te zetten naar een nieuwe URL. Wat mijn nieuwe URL gaat worden, laat ik jullie spoedig weten!

Mike
 
Kan het adres dan niet overgedragen worden aan Tanja? Ipv laten verlopen? Redirect kan dan nog steeds en Tanja kan haar domein houden en mogelijk nieuwe mensen erbij aan laten sluiten in de toekomst.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.143
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan