Berlijn

Op dit moment alleen een Telegram-link, sorry. Politie arresteert een ZWANGERE VROUW. Geen woorden voor dit.

https://t.me/Miriam_Z/167

Mike

Op dit moment alleen een Telegram-link, sorry. Politie arresteert een ZWANGERE VROUW. Geen woorden voor dit.

Schandalig!! Ben hier helemaal aan het flippen zeg bij het zien vh filmpje. Rotzakken!

Michael Ballweg zu den aktuellen Ereignissen in Berlin

Hij zegt op het einde dat we allemaal samen verder moeten gaan met deze actie. Dus.... dat hoort zich goed aan.

Dorothé

Super al die filmpjes van Berlijn. Op een aantal na dan zoals van de vrouw die zwanger is. Heb niet alles nog kunnen zien. Maar in elk geval is duidelijk dat de demonstranten als doel een vreedzaam protest voor ogen hebben. De groep die zaterdag het parlement bestormde, uiteraard moet dat wel Antifa zijn. Als het dr doelstelling van de organisatie zou zijn gewest dan hadden alle demonstranten hieraan mee gedaan en dat was duidelijk niet het geval.
Fijn de updates van de forumleden En van Mike via dotcom die aanwezig waren bij de demo en hun aanwezigheid!

Dat de politie de helmen af doet is misschien een teken dat ook zij het zat zijn en zich bij het volk willen voegen. Als dat echt zo is dan is er met deze demo heel wat gewonnen!!!

De Duitse politie is niet half zo intimiderend als de Nederlandse, zelfs de ME niet. Anna van Viruswaarheid romantiseert de Duitse politie echter. Zij stelt dat ze zonder noemenswaardig geweld de bestorming van het Duitse parlementsgebouw hebben opgelost. Onzin, er is geslagen met wapenstokken en pepperspray gebruikt. Zij stelt dat ze in Duitsland wel nummers op de rug hebben, waardoor ze herkend kunnen worden indien ze zich excessief gewelddadig hebben gedragen. Klopt, maar ik heb beelden van video-bloggers die laten zien dat ze allemaal hetzelfde rugnummer hebben. Ik heb ook verhalen gelezen van mensen die hebben gezien dat hun rugnummers afgeplakt zouden zijn.

Het komt op mij over dat Anna als jonge millennial een beetje vaginale tintelingen begon te krijgen van al die stoere ME'ers, waardoor ze enige realiteitszin is verloren. Ik begrijp het als Morry Krispijn haar niet openlijk afvalt of tegenspreekt tijdens de Zoom-meeting van gisteravond waarin Anna deze beweringen deed, maar ik mag hopen dat Morry naderhand toch een hartig woordje met haar heeft gesproken!

Mike

Op het filmpje een paar berichten hierboven (post-311432) lijken ze allemaal verschillende rugnummers te hebben.
post-311432

Ik lees op twitter kritische berichten over Robbert Kennedy jr, dat hij een Trump hater is en voor climate change is? Ik weet wel dat hij uit de Linkse hoek komt maar dat ie een Trump hater zou zijn dat heb ik niet meegekregen.

Je merkt alweer een hoop argwaan bij de mensen,richting Robbert.

Wouter Raatgever over Kennedy en Viruswaarheid. WR is compleet gestoord! Ik ga later nog de video bekijken van Viruswaarheid. Nu eerst aan het werk.

Tf4a0cddwnvd3mbkvzq9grdmyuwu5hykt.jpg
Tjwu87453mftpt2dolhc8mx67b947an96.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan