De Duitse politie is niet half zo intimiderend als de Nederlandse, zelfs de ME niet. Anna van Viruswaarheid romantiseert de Duitse politie echter. Zij stelt dat ze zonder noemenswaardig geweld de bestorming van het Duitse parlementsgebouw hebben opgelost. Onzin, er is geslagen met wapenstokken en pepperspray gebruikt. Zij stelt dat ze in Duitsland wel nummers op de rug hebben, waardoor ze herkend kunnen worden indien ze zich excessief gewelddadig hebben gedragen. Klopt, maar ik heb beelden van video-bloggers die laten zien dat ze allemaal hetzelfde rugnummer hebben. Ik heb ook verhalen gelezen van mensen die hebben gezien dat hun rugnummers afgeplakt zouden zijn.
Het komt op mij over dat Anna als jonge millennial een beetje vaginale tintelingen begon te krijgen van al die stoere ME'ers, waardoor ze enige realiteitszin is verloren. Ik begrijp het als Morry Krispijn haar niet openlijk afvalt of tegenspreekt tijdens de Zoom-meeting van gisteravond waarin Anna deze beweringen deed, maar ik mag hopen dat Morry naderhand toch een hartig woordje met haar heeft gesproken!
Mike