Berlijn

@johnny

Idd, grotendeels met je eens. Mijn ervaring was ongeveer dezelfde. Ik was de enige belg op de bus voor de demo 🤔 samen met een groepje duitsers. Symboliek in Berlijn was idd indrukwekkend. Die "jezus redt" mensen heb ik ook gezien. Het was een behoorlijke mengelmoes mag je wel zeggen. Idd heel veel mensen met de vlag van het Duitse keizerrijk! En van verbroedering tussen Duitsland en de Russische federatie dzt stemt me hoopvol !!

Waar? Welke limk?

In het artikel van Ella Ster:

https://www.ellaster.nl/2020/08/30/berlijn-massale-opkomst-bij-demonstraties-en-boosheid-op-de-mainstream-media/

Het boegeroep was niet tegen RFK maar tegen de 5G zelf.

Mike

Die gedachte had ik ook maar dan hadden ze dat ook kunnen doen bij de andere opmerkingen van rfk en dat gebeurde niet dat verbaasde me nogal.
Tevens viel me op hoeveel reacties er kwamen als het in het duits vertaald werd.

Xowt echter niets af aan het imposante gebeuren.

Wij zaten op de trappen van de Siegessäule. Het mikpunt van de 1,5 meter terreur. Golven ordehandhavers zijn voorbij gekomen om ons te sommeren uit elkaar te gaan zitten. Dan waren weer groepjes van 10 toegestaan, dan weer niet. Dan weer moest het 1,5 meter onderling uit elkaar zijn. Geen touw aan vast te knopen. Er was ruimte zat. Mensen plaatsen tassen en jassen om de 1,5 meter te waarborgen echter het bleef doorgaan.

Mensen rondom waren verdeeld. Sommigen waren boos omdat zij vonden dat de mensen op de trap niet meewerkten anderen waren boos omdat dit oa is waartegen gedemonstreerd werd.

Behoorlijk haaks op elkaar vond ik ook dat de sprekers en de organisatie riepen tegen het regime en de maatregelen te zijn en tegelijkertijd zo hamerden op handhaving van 1,5 meter.

Vlak voor ons stond een man met twee vlaggen aan een lange stok.
12 politiemensen vormden een binnen- en een buitenring om hem de vlaggen te doen afnemen.
Een buitenproportionele intimiderende vertoning.

Zijn we niet nog te braaf en te gehoorzaam vraag ik mij af?
Met deze aantallen is de politie toch nergens?

Mike, blijkbaar heeft WP moeite met het plaatsen van Bitchute video's.
Wil je als je tijd hebt even in de spam kijken? De speech van RFK met NL ondertiteling.

Hij is teruggeplastst, maar het betreft zijn persco van afgelopen vrijdag. Ook prima, want daar zei hij minstens zulke goede dingen.

Mike

Zijn we niet nog te braaf en te gehoorzaam vraag ik mij af?
Met deze aantallen is de politie toch nergens?

Nou zoals ik het zie.. ja en nee, In de lijn van liefde en geduld is dit de weg tot het breekpunt met geweld komt. Maar dan moet er wel draagvlak zijn v d bevolking en met de verschrikkelijke walgelijke framing v d MSM moet eerst die horde genomen worden.

Wij hebben geen wapens en de politie wel en als de heerser had gewild had er een enorme puinhoop kunnen ontstaan als ze hardhandig hadden ingrepen. Gebeurt dit nu niet omdat de politie zou weigeren hardhandig op te treden? ik weet het niet en misschien zij ook niet.

Ja Spal, we zijn te braaf en te gehoorzaam. Verdeel en heers, zoals van ouds, het volk zelf verdelen, werkt uitstekend! Niet voor niets zijn "vluchtelingen" zo welkom. Kijk maar naar de misdaadcijfers, kijk maar hoe onze veiligheid achteruit gegaan is. Zo werkt dat dus.
Ik beschouw de huidige machthebbers als afgedaan, nog even en ze zitten in een hoekje te janken, nog steeds bewerend dat ze het goede met ons voorhadden.

@Spal, wij bevonden ons ook aan de rand van datzelfde monument en wij hebben ook dezelfde pesterijen en flauwekul meegemaakt. Dit bereikte een dieptepunt 15 min. voor aanvang van het programma. Toen begonnen mensen ook luidkeels te schreeuwen: Anfangen! Anfangen!

Zijn we te lief en meegaand? Mijn wedervraag is: wat is het alternatief? Als er geen samenwerking meer plaatsvindt met de politie hebben de saboteurs en provocateurs (antifa) vrij spel en ben je niet beschermd. Dan bevind je je op dezelfde anarchistische golflengte. Law and order, hoe moeilijk soms ook, is de enige manier, zo schrijft ook Q. Bovendien is het noodzakelijk dat de wereld ziet dat als er sprake is van onnodig en excessief politiegeweld dit enkel en alleen van hun kant komt en niet van ons.

Dit is echt het enige wat werkt. Niet voor niets werd Gandhi aangehaald gisteravond.

Mike

Klopt Mike. Het alternatief is geen alternatief. Het staat gelijk aan zelfsabotage.

Ik herinnerde mij hierover ook de woorden van Q gisteren.

Blijven focussen dus!

Zoom-meeting van Viruswaarheid, 30-8-20:

Ik begin me nu wel te ergeren aan die Anna, die ik niet anders kan bestempelen dan als een naieve millennial.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan