Berlijn

Het filmpje van WE en zijn club VW is geweldig en zo goed waar ze mee bezig zijn.
Hoe depressief je ook moge zijn dit kijken werkt beter dan welk anti depressiva dan ook.
Keep up the good work 👍👍👍

Ik zat met Spal en haar familie bij de Siegessäule in Berlin. Er werd steeds omgeroepen dat we uit elkaar moesten. Wij zaten goed, maar er kwamen steeds andere mensen bij die ook daar wilden zitten. En zo bleven wij maar commentaar krijgen dat we uit elkaar moeten gaan en weg moesten gaan. Op een gegeven moment werd de druk zo erg dat ik ben gegaan. Ik ben toen ergens anders gaan zitten. En wie zag ik daar? Ja Mike en Monique. En dat in het grote Berlin.

Ik heb het wel een van de meest indrukwekkende dagen gevonden die ik ooit heb meegemaakt. Vooral die toespraak van Kennedy. En ook de grootsheid van het hele gebeuren.

Ik denk alsnog dat er wat te gebeuren staat. Ze geven niet op.

Dorothé

Bedenk ook dat de mensen in Berlijn de moeite hebben genomen om daarheen te gaan. Hoeveel mensen hebben dezelfde gedachten en gevoelens als de demonstranten maar konden/wilden niet erheen gaan? Social media zal de menigte die een beetje wakker is over de streep trekken. Er blijft dan nog een relatief klein percentage over dat slaapt en niet wakker zal worden. Bedenk dat we allang gewonnen hebben, dit was nodig en zal de komende 8 weken nodig zijn om niet teveel mensen te verliezen.

Mijn voorspelling is dat alles /het meeste vóór 4-11 onthuld zal worden via media, ik weet niet waarom maar het lijkt me logisch. Alhoewel logica en Trump niet altijd samen gaat.

Wat Trump betreft, ooit had hij het over bleekwater maar dat was gewoon een grap. Nu spreekt hij ook over het vaccin maar voor zover ik weet is hij daar geen voorstander van. Maar moet hij het spelletje meespelen t.o.v de media o.a. Tenslotte moet hij eerst de verkiezingen nog winnen en dan kan hij pas echt "los"gaan. In zekere zin moet hij de media naar de mond praten om te zorgen dat ze zo weinig mogelijk tegen hem in kunnen brengen.

Je moet eens naar zijn ogen kijken, soms echt boos. Dit gaat hem toch niet in zijn " kouwe kleren" zitten.

Je moet eens naar zijn ogen kijken, soms echt boos. Dit gaat hem toch niet in zijn ” kouwe kleren” zitten.

Als je weet wat er komen gaat kan je dat ook interne rust geven, binnenpretjes en hogere toneelschool doen de rest.

Trump heeft het NIET over bleekwater gehad, ook niet voor de grap. Dat heeft de media er van gemaakt.

Mike

Wat Trump betreft, ooit had hij het over bleekwater maar dat was gewoon een grap. Nu spreekt hij ook over het vaccin maar voor zover ik weet is hij daar geen voorstander van.

Trump had het over een desinfectant. Door de media werd daar bleekwater van gemaakt.

Ik denk dat er twee redenen zijn dat Trump het heeft over een vaccin.
1/ Om het spelletje mee te spelen.
2/ Misschien is hydroxychloroquine in de juiste dosering en met de juiste extra medicatie of supplementen het vaccin?

Met de bus via HonkForHope naar Berlijn begon in Zwolle waar de chauffeur een andere vertrektijd had dan wij. Zijn schema was verwarrend door de afzeggingen ivm het verbod op de demo wat rondging en vervolgens zich opnieuw aanmelden. Afijn we zaten met zijn drieën vanaf Zwolle naar Duitsland in de bus waar we na een stuk of 6 stops verspreid door Duitsland reizigers oppikten, wij waren dus de enige Hollanders in de halfvolle bus! Emmen werd niet aangedaan wat achteraf wel moest. Ik heb de dag "beleefd"en heel veel leuke gesprekken gehad. Slovenen ontmoet, Duitsers uit alle hoeken van het land gesproken maar ook Nederlanders. Mensen die spontaan naar je toe komen en bedanken dat je de moeite hebt genomen uit NL te komen waarop ik ze lachend gelijk uitnodig voor de demos in NL. Ik zag veel Q-anon vlaggen en shirts. Mooi die groepen uit diverse deelstaten of steden in de mars door Berlijn. Religieuze bewegingen maar ook een groep artsen zag ik voorbij komen. Vele vlaggen van het Duitse keizerrijk. Opas omo`s etc. etc. De Duitse politie was duidelijk aanwezig niet prettig maar we moeten ook niet voorbij gaan aan het feit dat er ook dreiging is vanuit de Antifa hoek. De toespraken waren goed te volgen via de schermen en wat een machtige opkomst en wat een framing van de MSM weer. Het toppunt was wel bericht bij het 8 ò clock news dat er een paar duizend rechts extremisten protesteren tegen gedwongen vaccinatie. Ik vond de symboliek die de gebouwen in Berlijn sieren overigens heel indrukwekkend. Er moet nog wel wat gebeuren mensen, het zal gaan escaleren als de bevolking zich bij een demo niet meer aan de krankzinnige regels gaat houden en de overheid zal gaan handhaven. Er zal een omslagpunt moeten komen waarbij de bevolking offers wil maken en daarvoor zal er meer bewustzijn en draagvlak moeten zijn bij een grotere groep.. hoelang gaat dit nog duren. Wanneer is de [DS] huidige Europes/NWO verslagen en wat is er echt voor nodig voor Trump optreed, moet!? er bloed vloeien? De leus WWG1WGA moeten we misschien wel met offers ter harte nemen.

T2xdwlm0649yvx0i5lsw8p7i7yf9nve9q.jpg

Door Ella Ster*

In Berlijn, Londen, Parijs en Polen waren er op 29 augustus 2020 massale demonstraties voor de vrijheid. De opkomst was enorm, met name in Londen en Berlijn. Beelden tonen een overwegend vreedzame demonstratie. Toch berichtte de mainstream media over “extremisten en relschoppers” en een demonstratie die in Berlijn al na een paar uur ontbonden zou zijn. Dat leidde tot boosheid en hoon naar de mainstream media. Een beeldverslag vanuit de social media.
https://www.ellaster.nl/2020/08/30/berlijn-massale-opkomst-bij-demonstraties-en-boosheid-op-de-mainstream-media/

(opnieuw) Mijn demodag.

Met de bus via HonkForHope naar Berlijn begon in Zwolle waar de chauffeur een andere vertrektijd had dan wij. Zijn schema was verwarrend door de afzeggingen ivm het verbod op de demo wat rondging en vervolgens zich opnieuw aanmelden. Afijn we zaten met zijn drieën vanaf Zwolle naar Duitsland in de bus waar we na een stuk of 6 stops verspreid door Duitsland reizigers oppikten, wij waren dus de enige Hollanders in de halfvolle bus! Emmen werd niet aangedaan wat achteraf wel moest. Ik heb de dag "beleefd"en heel veel leuke gesprekken gehad. Slovenen ontmoet, Duitsers uit alle hoeken van het land gesproken maar ook Nederlanders. Mensen die spontaan naar je toe komen en bedanken dat je de moeite hebt genomen uit NL te komen waarop ik ze lachend gelijk uitnodig voor de demonstraties in NL. Ik zag veel Q-anon vlaggen en shirts. Mooi die groepen uit diverse deelstaten of steden in de mars door Berlijn. Religieuze bewegingen maar ook een groep artsen zag ik voorbij komen. Vele vlaggen van het Duitse keizerrijk. Opas omas etc. etc. De Duitse politie was duidelijk aanwezig niet prettig maar we moeten ook niet voorbij gaan aan het feit dat er ook dreiging is vanuit de Antifa hoek. De toespraken waren goed te volgen via de schermen en wat een machtige opkomst en wat een framing van de MSM weer. Het toppunt was wel bericht bij het 8 ò clock news dat er een paar duizend rechts extremisten protesteren tegen gedwongen vaccinatie. Ik vond de symboliek die de gebouwen in Berlijn sieren overigens heel indrukwekkend. Er moet nog wel wat gebeuren mensen, het zal gaan escaleren als de bevolking zich bij een demo niet meer aan de krankzinnige regels gaat houden en de overheid zal gaan handhaven. Er zal een omslagpunt moeten komen waarbij de bevolking offers wil maken en daarvoor zal er meer bewustzijn en draagvlak moeten zijn bij een grotere groep.. hoelang gaat dit nog duren. Wanneer is de [DS] huidige Europes/NWO verslagen en wat is er echt voor nodig voor Trump optreed, moet!? er bloed vloeien? De leus WWG1WGA moeten we misschien wel met offers ter harte nemen.

T64rlfhnh181pmeldp10zr07rozmm1j0c.jpg

Walgelijke berichtgeving van de NOS fakenews site, hoe durven die politici überhaupt het woord Democratie nog in de mond te nemen!

https://nos.nl/artikel/2345990-politici-veroordelen-protest-berlijn-provocaties-rechtsextremisten-onaanvaardbaar.html

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan