Berlijn

Duitsers hebben privacy en vrijheid hoog in het vaandel. Ben benieuwd of er binnenkort ook een heel andere overheid komt, de huidige kan niet aanblijven

Patriots in control!

Als de mensen wakker zijn, zullen ze geholpen worden :).

Operation Shaef trucks die uitrukken, en rechters die het demonstratieverbod aan banden leggen!

Hoeveel Q proofs zijn nog nodig?

Wat spannend zeg ...ben heel benieuwd ! Fijn dat jullie ons op de hoogte houden hoor , warme groet Assie .

Internationale persconferentie in Berlijn
Met Robert F. Kennedy, Heiko Schöning (Medical Dokter van R.F. Kennedy, (www.acu2020.org); Markus Haintz (Advocaat R.F. Kennedy, Querdenken Ulm)
Tijdens de vooravond van de historische MASSADEMONSTRATIE op 29 augustus in Berlijn, treffen de neef van de vermoorde President John F. Kennedy, Robert F. Kennedy met zijn advocaat Markus Haintz, met arts Heiko Schöning en zijn assistenten in de Kinderhulp-organisatie.
Robert F. Kennedy komt op uitnodiging van de Kinderhulp-organisatie en werd door zijn arts van het vliegveld van Berlijn afgehaald.
Volledige persconferentie in Berlijn na zijn aankomst:

https://commonsensetv.nl/persconferentie-vooravond-revolutie-berlijn/?fbclid=IwAR1iNb1wkq4eLmRBhb2j-1r_Qz68v5cNmNkcx3K0kT4-sDl3nYEILdyT7xk

Demo Berlijn morgen bij live te volgen bij onze eigen Dotcom!

https://www.dotcomnieuws.com/covid-19/live-streaming-historische-demo-berlin-29-08-20-ab-10-uhr-verschiedene-live-cams/?fbclid=IwAR1qRAc6oeX_iLmspxmd9CU_mt-_z8g8ZOZSWN0loevCUvOI0PCI6MuVV2c

#Berlin, een dag in de historie in wording

Vandaag 29-08-2020 gaat er geschiedenis geschreven worden bij onze oosterburen, voor de vrijheid van Duitsland, voor de vrijheid van Europa, voor de vrijheid van de wereld. De roemruchte Berlijnse muur gaat opnieuw vallen, de Nieuwe Wereld Orde Muur. Vandaag zouden we met z’n allen moeten zeggen, …

Live verslag van de berichten die we binnen krijgen uit de Duitse hoofdstad. dotcom.radio Mike Donkers is ter plaatse

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/29/46017/

Hert Sens,

Met mijn bericht bedoelde ik dat het land waar we 80 jaar geleden oorlog mee hadden nu misschien gaat zorgen voor bevrijding.

Enkele dagen geleden stond ergens op dit forum een bericht over dat de Deep State in Europa op 15 september is opgeruimd. Ik vind het erg optimistisch en op het noemen van een einddatum ben ik wat kritisch. Er zijn vaker einddata genoemd voor andere dingen en toen gebeurde het ook niet.

Maar, misschien is de demonstratie in Berlijn het begin van het einde van de EU?

[Doorgestuurd van Wissen ist Macht offiziell]
Robert F. Kennedy jr.
heute in Berlin:

"Mein Onkel John F. Kennedy ist 1962 hier hin gekommen und sollte erschossen werden, weil damals ein Kampf tobte zwischen Ost und West und es ging damals um das Überleben und die Zukunft der Demokratie und die Werte der Menschheit.

Was wir heute erleben ist wahrscheinlich der schlimmste Kampf seit Menschen Gedenken.
Regierungen lieben Pandemien und autoritäre Elemente in der Gesellschaft lieben Pandemien.

Dies gibt den Mächtigen die Möglichkeit durch Angst und Terror die Macht und die Kontrolle zu übernehmen über die Gesellschaft und die Menschen in den Gehorsam zu zwingen.

Das ist das erste Mal, dass so etwas auf der ganzen Welt gleichzeitig geschieht. Und dies ist etwas, dass ...ich glaube von dem ich als Kind noch glaubte, so etwas könnte in hundert Jahren vielleicht passieren....aber das passiert heute und es ist die Aufgabe unserer Generation, dagegen aufzustehen und das zu stoppen.

Ich bin dankbar, dass ich hier sein kann und soviel Menschen hier sind und ich hoffe, dass wir morgen einen großartigen Tag haben werden."
- Robert F. Kennedy jr.

Danke Bettina für die Übersetzung

@wissenistmacht1

En even snel vertaald met DeepL:
"Mijn oom John F. Kennedy kwam hier in 1962 en zou worden neergeschoten omdat er een strijd was tussen Oost en West en het ging om het voortbestaan en de toekomst van de democratie en de waarden van de mensheid.

Wat we vandaag meemaken is waarschijnlijk het ergste gevecht sinds mensenheugenis.
Regeringen houden van pandemieën en autoritaire elementen in de samenleving houden van pandemieën.

Dit geeft de machtigen de kans om de macht en de controle over de samenleving over te nemen en de mensen tot gehoorzaamheid te dwingen door middel van angst en terreur.

Dit is de eerste keer dat zoiets tegelijkertijd over de hele wereld gebeurt. En dit is iets dat...ik denk dat...ik als kind geloofde dat zoiets over honderd jaar zou kunnen gebeuren...maar het gebeurt vandaag de dag en het is de taak van onze generatie om ertegen op te staan en het te stoppen.

Ik ben dankbaar dat ik hier ben en dat er zoveel mensen zijn en ik hoop dat we morgen een geweldige dag hebben.
- Robert F. Kennedy Jr.

Heel veel politie overal

Tzcaas258c6x6d4ksijpsvqucwytr9yjm.jpg
T2jtuor2e3ez336loaxlqfzxw4bl5y8u2.jpg
Tm4aovgtgwjmwb2akcx1u8cd36j0lo85f.jpg
Tre0r0c1rsgc7xbwwzpb4zz6el31sj9v4.jpg

We hoorde de jongens in een ME busje zeggen "DON'T STOP, NO MERCY" 😁

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.669