S ssrdam New member 29 aug 2020 #61 Framing NOS: geen demonstraten, maar maskerweigeraars. En ook zouden er volgens de NOS 18.000 aanwezigen zijn.
Framing NOS: geen demonstraten, maar maskerweigeraars. En ook zouden er volgens de NOS 18.000 aanwezigen zijn.
A Assie Well-known member 29 aug 2020 #62 Ziet er heel druk uit ! Miljoenen ipv duizenden ...gr Assie .
S Sampjes New member 29 aug 2020 #63 Is er inmiddels soms een storing bij Twitter? Ik krijg niks meer geopend. Bewuste censuur van Twitter misschien? Alle live stream sinds een uur uit de lucht? Toevallig? Jaja. Lijkt mij gewoon een bewuste actie.
Is er inmiddels soms een storing bij Twitter? Ik krijg niks meer geopend. Bewuste censuur van Twitter misschien? Alle live stream sinds een uur uit de lucht? Toevallig? Jaja. Lijkt mij gewoon een bewuste actie.
J JVG Well-known member 29 aug 2020 #79 Wat is er nu eigenlijk aan de hand ? Overal zie je dat de politie de betoging heeft beëindigd ? Is er ook een schatting van het aantal dat er aanwezig was ? Op Bild zag ik 18.000, wat uiteraard zeer duidelijk niet zo is.
Wat is er nu eigenlijk aan de hand ? Overal zie je dat de politie de betoging heeft beëindigd ? Is er ook een schatting van het aantal dat er aanwezig was ? Op Bild zag ik 18.000, wat uiteraard zeer duidelijk niet zo is.