Berlijn

Veeeeel politie op straat!

Tn7nwwwxsoo0afzw735ecf75kv0mgvn5e.jpg
T0rbwks9cdy3vwnhej4z0w9cq48b3tuwr.jpg
T6atv6ilxvc5cv10ucb8j9vcxudq48c8x.jpg
Tlzzvhq8ffad2qbexkbwjn9s7vke6vb4w.jpg

We hoorden de jongens in een ME busje zeggen "DON'T STOP, NO MERCY"

😁

Vanochtend na een probleemloze busreis via Honkforhope aangekomen en het is hier vredig en ontspannen. Leuk gebabbeld met Slovenen. Nu is het nog rustig.

Tk9xfw80biz42k16236a7koht370x984t.jpg

Gisteravond al druk in Berlijn. Dat belooft wat voor vandaag! Overigens tot nog toe niks over Berlijn in de reguliere media. De hashtag Berlijn op Twitter heeft niet heel veel resultaat. Iedereen succes vandaag daar!

Overigens tot nog toe niks over Berlijn in de reguliere media.

Ik zag net een kort zinnetje ergens tussen staan op de nos tussen de regeltjes bij wekdienst:in Berlijn demonstreren ze vandaag tegen corona maatregelen.

Je leest er zo overheen, want oh jeej als mensen er weet van krijgen en wakker worden!

Ik merk in mijn omgeving dat bijna niemand weet vd demo in Berlijn. Net zoals dat bijna niemand op de hoogte was van al die rechtszaken van viruswaarheid. Totaal onbekend bij een hoop mensen hoor.

Ja, zonder j idd wel. En die van alpha doet het ook. Het is alleen wel weer tekenend voor wat betreft de berichtgeving in de reguliere media zoals sampjes zegt. Ben zeer benieuwd naar vandaag.

Geweld voorspeld TOEKOMSTIGE TIJD

Oke dan weten we nu dus al wat de demonstranten te wachten staat.
Antifa zou sowieso ook aanwezig zijn, ze zullen dus weer gaan rellen.

Is er inmiddels soms een storing bij Twitter? Ik krijg niks meer geopend. Bewuste censuur van Twitter misschien?

Msm zegt 18000 mensen in de friedrichstraße

ME kwam er net tussen staan, maat toen ging iedereen zitten na advies van querdenken.. Toen hebben ze hun hem afgezet. En nu zijn ze weggelopen.

Hoop dat we snel kunnen marcheren.

T0btyp3ewo1cv4fdx45lo80mtc6rv7tb1.jpg
T88ou3ev2ccgkbfeuzcvydckuiggslr9p.jpg
Tk6crth3icop9ogxl4g2tfnhmfbym5yp5.jpg
Tyfuvrcuvk1gk65g3ifd1jh5jmob4alxv.jpg

Ik deel 1 foto: Mijn reactie was “ach gut.. geef hem een beetje liefde en troost”. Het is bijna zielig zoals hij daar staat.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan