Berlijn

Robert F. Kennedy jr. in Berlijn: ‘Vandaag spreek ik grootste menigte uit Duitse geschiedenis toe’

https://www.ninefornews.nl/robert-f-kennedy-jr-in-berlijn-vandaag-spreek-ik-grootste-menigte-uit-duitse-geschiedenis-toe/

Wat moeten we hiervan vinden dat de demonstranten het parlement binnen stormen? Welk resultaat gaat dit opleveren?

?s=20

Op deze manier lok je het natuurlijk uit dat er straks geen toestemming meer gegeven word aan een demo. Waar slaat dit op.

?s=20

Geweldig en kippenvel. Het gebeurt, het gebeurt echt. Zou de verandering dan echt komen.

Maar a.u.b. post in deze gekte en opwindende tijd niet zomaar alles! Blijf rustig, blijf nadenken, blijf je posts controleren en kom alleen met ECHTE INFO (voor zover je onderzoek reikt). Alleen met echte info gaan mensen die dit nog steeds niet willen inzien (en dat zijn er ook nog steeds een hele hoop!!) hopelijk het licht zien als feitelijk is vastgesteld dat het hier niet gaat om 15000 a 18000 mensen en dat media liegt en zijn eigen graf graaft. Maar plaatjes zoals hierboven, zoals in het twitterdraadje van Medusa, die plaatjes zijn FAKE! Pas dus op met delen van nepinfo, zodat ook de anticomplotdenker in hun vermoedens bevestigd worden en de polariteit nog meer toeneemt. Let op mekaar, stay safe.

Uit de eerdere berichten blijkt idd dat de media niet de juiste aantallen vertelt aan demonstranten. Het waren er veel meer. Uiteraard moet men uit kijken voor nep nieuws. Anders komt men ongeloofwaardig over. Op welk bericht van Medusa doel jij op? Ik zie Medusa namelijk nog niet zo snel nep nieuws plaatsen. Wellicht bedoel je de reacties van anderen onder de Twitter berichten? In dat geval, dat heb je nooit in de hand wat een ander eronder plaatst.

De beelden van de demo waren idd mooi. Ik vind het wel raar dat ze het parlement bestormen eerlijk gezegd. Dat is vragen om negatief weg te worden gezet in het nieuws. Naar mijn idee verlies je dan voor velen ook meteen de geloofwaardigheid van vreedzaam. Dit sloeg echt nergens op als je het mij vraagt.

Post #311283 twitterbericht van ISCResearch. Die 4 plaatjes: op het plaatje rechtsboven is de boomkleur anders en het schijnt dan ook een ander evenement te zijn geweest. Indien dat plaatje ter vergelijk is met het plaatje linksboven, waarvan ik verwacht dat deze wel van vandaag is, dan klopt het plaatje linksonder niet, want dat lijkt in Engeland te zijn i.p.v. in Duitsland (Berlijn).

Is uit 2018 lees ik. Kan gebeuren. Gelukkig zijn er meer mensen wakker die daar dan op kunnen wijzen. Zoals jou scherpe oog vandaag.

Duitsland is dus nog niet gevallen vandaag, had ergens wel stille hoop dat dit zou gebeuren. De ondersteuning vd Russische troepen en evt Q troepen was er ook niet? Althans dat idee had ik niet. Je ziet bij het parlement ook dat de ME hardhandig was en demonstranten echt niet binnen lieten. Maar goed het is een begin, wat nog niet is kan nog komen.

Ben zeer benieuwd naar het verslag vd leden vh forum die daar bij waren vandaag.

Ik ben ook zeer benieuwd naar de verhalen van de leden die aanwezig zijn geweest. Het gaat nog steeds dood als ik deze beelden moet geloven.

https://www.facebook.com/groups/Viruswaanzin/permalink/335167627632589/

Binc, het is het parlement van het volk, de overheid hoort van het volk te zijn, de overheid is d uitvoerder van ons als opdrachtgever, ze wordt ook door ons betaald. We moeten af van het machtsdenken, ze zijn er voor ons en wij niet voor hun. Laat dat voor eens en altijd duidelijk zijn. Wat de MSM doet zal me worst zijn, die heeft zich volledig te kakken gezet met hun zelfverloochening.

Komt van kenfm en is vertaald.

https://kenfm.de/29-08-berlijn-senaat-is-voorstander-van-de-geweldsvariant-door-bernhard-loyen/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan