Berlijn

Wat de MSM doet zal me worst zijn, die heeft zich volledig te kakken gezet met hun zelfverloochening.

Volledig eens, maar gezien de bewoordingen die gebruikt worden naar ‘ons’ wakkeren wordt het hoog tijd om die zelfde media te gaan noemen voor wat ze zijn namelijk nep nieuws, media hoeren, soros slaven en bovenal riool journalistiek bedrijven die in het nazi tijdwerk een oorkonde had opgeleverd voor het propaganda niveau wat men nieuws noemt.

laat je niet nog langer vergiftigen met leugens, list en bedrog dus geen krant en geen tv meer je blijft daarmee iets in stand houden waar je tegen vecht dit gaat over principes, dus OPZEGGEN die bullshit.

FUCK FAKENEWS
FUCK MEDIA
FUCK NEWS ? PAPERS
FUCK PROPAGANDA

De MSM is staatspropaganda, Geenstijl is gezwicht, BNR was vroeger redelijk objectief, is een variant op NOS geworden.
Helaas zijn de meeste mensen die ik ken veel te goedgelovig en hebben ze (nog) niet door hoe ze ingepakt worden. De andere kant laten zien lijkt makkelijker dan het is.

Even voor alle duidelijkheid: die bestormers van de Reichtstag waren zo'n 300 provocateurs (antifa) vermomd als demonstranten die als bedoeling hadden om de 3-5 miljoen demonstranten alsmede Querdenken als organisatie, een slechte naam te geven. Het was ook een poging om de demo alsnog te laten verbieden. Wij waren bij de Brandenburger Tor toen dit gaande was. Dit was omstreeks 11 u, het programma begon om 16.30 u. De ME heeft er vakkundig op los getimmerd en de orde hersteld. Dit is NIET het publiek dat Querdenken, een organisatie vergelijkbaar met Viruswaarheid, gewoonlijk trekt. De demo zelf is volkomen vreedzaam verlopen en de sfeer wss SUPER.

Mike

De Reichtstag is wel degelijk bestormd, zie deze video's van Miriam Hope:

Nogmaals, dat is NIET het normale Querdenken-publiek!

Mike

De politie heeft zich agressief gedragen naar de alternatieve pers:

Ook heeft het internet en vaak ook het telefoonverkeer gedurende de demo platgelegen. Wat ik me altijd afvraag: is dat werkelijk omdat er zoveel mensen tegelijkertijd gebruik van maken of wordt dit bewust gedaan door de telecom-providers?

Mike

Ook is er door de politie geweld gebruikt tegen vreedzame demonstranten bij het verzamelpunt rondom de Friedrichstrasse;

https://kenfm.de/kenfm-am-set-29-08-20-statement-von-querdenken-anwalt-markus-haintz-zum-verhalten-der-polizei/

Mike

Het ging dus om het saboteren van de 'Aufzug', het beginpunt van de demo bij de Friedrichstrasse. Het idee was dat een grote stoet vervolgens door de Brandenburger Tor zou lopen over de Strasse des 27. Juni naar het podium bij de Siegessaule. De ME heeft zich daar agressief gedragen. We zien hier hetzelfde beeld als in NL: niet de 'platte petten' zijn het probleem maar de ME.

Mike

Hier iemand die ter plekke daar verslag deed:

De politie houdt zich van de domme. Dit zou een andere demo betreffen, omdat deze door een andere organisatie is aangemeld. Nogal wiedes, want als de politiek de boel verbiedt moet je creatief zijn en allerlei losse demo's aanmelden!

Mike

Het bekende verhaal, dat wordt elke keer gedaan bij dergelijke demonstraties.
De elite wil de slavernij niet opgeven.

Voor Querdenken is deze demo slechts het begin, zij zijn van plan een tentenkamp op te slaan op de Strasse des 17. Juni en daar twee weken te verblijven. Niet alleen eisen zij het aftreden van het voltallige landelijke parlement, maar ook van Berlijnse politici als Geisel, die de demo verbood, en van de verraderlijke burgemeester. Het lijkt er echter op dat het tentenkamp alsnog verboden en geruimd is, ondanks het feit dat Querdenken hier juridische toestemming heeft weten te bedingen:

Mike

En, zoals in het tweede filmpje te horen is, betreft het de landelijke Bundespolizei en NIET de Berlijnse politie.

Mike

Wat zijn een betrouwbare getallen/bronnen, bijvoorbeeld op basis van drone analyses en/of politie info. Als je op bijvoorbeeld NU roept dat het er geen 18000 zijn maar dat het eerder richting de miljoen is ben je: een wappie, een leugenaar, een uitkeringtrekker, en wat niet. Vervolgens wordt er geopperd: stel het zijn er 100.000 en dat op 83 miljoen duitsers dan gaat het maar om een miniem percentage.

Zoals Gerard zegt: 'Wat de MSM doet zal me een worst zijn', maar ze bieden wel degelijk een platform waardoor ook hun aanhang groeit. De polariteit vergroot en de sfeer steeds grimmiger. Voor- en tegenstanders hebben wel 1 ding gemeen: in beide kampen wordt de sfeer regelmatig nog meer opgehitst met onjuiste info.

Mike, ook toevallig dat ik je tegenkwam. Dat verwacht je toch niet met zo'n opkomst!

Het was fantastisch, vooral de toespraak van Robert F. Kennedy jr.
Echt jammer dat ik niet langer kon blijven.
Ben nog steeds onderweg dus ik heb nog veel te lezen.

Grote aantallen zijn bij een demonstratie een duidelijk signaal. Als de overheden en in het verlengde daarvan de MSM de aantallen veel kleiner voorstellen dan ze zijn, zijn er toch heel erg veel mensen die aanwezig waren en kunnen vertellen dat de overheid liegt (liegende overheid is een pleonasme, ik weet het).
Primair voelt het voor de mens veiliger om de grote leider te volgen, vandaar die grote aanhang, dat heeft niets met intellect te maken.
Echte veranderingen komen door sterke persoonlijkheden zoals Trump. Uiteindelijk staat Duitsland nog steeds onder bewind van de USA, benieuwd of daar gebruik van gemaakt gaat worden.

Kan iemand een indicatie geven van het aantal mensen wat aanwezig was ook meegeteld al die mensen die niet naar berlijn konden omdat ze zijn tegen gehouden dan wel in de file zaten.

Op basis van de love parade moeten ze toch wel een referentie hebben mi.

Terug uit Berlijn. Geweldige ervaring. Politie was zichtbaar nerveus en toch onder de indruk volgens mij. Eigenlijk geen echt zware incidenten. Sfeer zat goed en veel solidariteit onder al die verschillende groepen want dat viel toch echt op. Van groene zweefteven tot rechtse organisaties. Voor een dag konden ze toch betrekkelijk goed opschieten met elkaar. Ik vond dat je merkte onder de mensen welk een krachtige energie zon massa mensen kan opwekken en wel degelijk een verschil kan maken. Politie was gedwongen zich verscheidene keren zich terug te trekken, tot grote vreugde van iedereen. Toch bleef het betrekkelijk kalm. Ik heb vaak mensen zien verbroederen met de mensen vzn de politie die in de combi's zaten, over het hoe en waarom. Ik zag een mooie evolutie. Volgende keer mag het nog een versnelling hoger mss maar het was zeker een geslaagde demo !

Je merkt toch echt wel dat er een grote bewustzijnsverschuiving aan de gang is, ook over delicate onderwerpen, zoals vaccinatie en zelfs transhumanisme ! Ik was echt aangenaam verrast ! Dat geeft toch voldoening 😊. Dat je werk vruchten begint af te werpen ..

Grappig detail: ik zat bij een groepje Duitsers waarvan een een grote Trumbo vlag had, en die was immens populair ! Ik zal hem proberen te delen hier. Hoe waren jullie ervaringen ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan