Burgeroorlogen?? Het zijn inmiddels complete wereldoorlogen!! Ik kan echt gek worden van dat gekakel, gelul en geouwehoer. Overal op iedereen commentaar behalve op hun zelf. Echt niet gezellig om daarmee te gaan lunchen. Knetter doof wird ik ervan.
Als jij ervan geniet draagt het vast bij aan je herstel ?
Maar serieus, niet alle vrouwen zijn zo is mijn ervaring. Het zijn bepaalde type vrouwen. Van dat soort vrouwen waarbij ik vanaf de eerste kennis making een onderbuik gevoel heb die altijd blijkt te kloppen. 1 Keer heb ik zo een trut mee gemaakt die wist het allemaal wel. Dominerend gedrag en behoorlijk hoog in de bol, lullen over alles en iedereen. Totdat ze op het matje geroepen werd en het pand jankende moest verlaten.
enige wat ik dacht, je hebt het uiteindelijk over jezelf afgeroepen.
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik ook met mannen wel aanvaringen heb gehad.
Die wilden dan niks uit handen geven terwijl ik aangenomen was voor ondersteuning omdat ze teveel werk hadden. Maar op het moment dat je daarmee bezig wilde zijn werden ze afstandelijk en wilden niks uit handen geven. Tja, als je ondersteuning wil dan moet je wel bereid zijn te delegeren. Waren vooral de oudere vast geroeste ambtenaren die bang waren voor verandering.
Mijn nieuwe ideale baan zou denk ik toch zijn, werken met zo min mogelijk van die wijven als ik ze hier zo noemen mag.