bilderberg feestje nadert zijn einde!

Mathematically perfected economy is het enige geldsysteem dat kan gaan werken. Er zijn al goede resultaten mee geboekt in IJsland. Het is resource-based (je geld is altijd iets concreets waard), dus meer dan alleen een verbod op rente. Er bestaat geen inflatie/deflatie, en MPE doet per definitie niet mee met de jongens op Wall Street.

Het mooie van deze tijd is dat mensen daar nu al echt bezig zijn dit in de praktijk te brengen.

We vergeten soms dat de huidige systemen zijn ontworpen om te gaan falen. De conclusie is dan niet 'dit gaat helemaal mis', maar 'het is dus de tijd voor iets nieuws.'



(interview met Mike Montagne vanaf 2.15)

In het Nederlands uitgewerkt:

http://holland4mpe.wordpress.com/

http://www.visionair.nl/ideeen/mensheid/wiskundig-geperfectioneerde-economie/

 
Ik ben nu bezig met de 1e prisonplanet link en ja ik heb een beetje moeite met het engels/ alle begrippen, maar ik krijg nu een beetje een Harry Potter deel 1 gevoel. Zo als in deel 1 er een groot probleem is en Harry zwaait wat met zijn toverstokje en verslagen is de machtige slang. Dat klinkt toch wel een simplistisch.

 
Dan heb je er inderdaad niet veel van begrepen. Ik heb geen betere duiding gehoord of gelezen dan er in deze twee links wordt gegeven.

Mike

 
Wat de illuminatie, nu aan het doen zijn, is de weg vrij maken, voor

hun opperwezen. De christen kennen hem als anti-christ, de moslims

kennen hem als de masih al dajjal. In principe is de masih al dajjal

er al, maar niet in zn ware verschijning. De illuminatie, passen ook

veel zwarte magie toe, waardoor ze speciale krachten krijgen van duivelse

djins die hun helpen, om hun doelen te bereiken. Een belangrijk symbool wat ze veel

gebruiken is 1 oog, en de masih al dajjal, heeft 1 oog!

 
Dank je Zizou789

Ik ga nog even verder luisteren en hoop er nu meer uit te halen, maar een interview via Skype is qua geluidskwaliteit gewoon minder. Als ik dan ook nog woorden niet ken en ook nog niet goed thuis ben in deze materie, dan valt het niet mee.

Het zou ook wel een anticlimax (maar wel een fijne) zijn geweest als mijn Harry Potter gevoel had geklopt.

Dus jullie Jip en Janneke uitleg/ondertiteling is meer dan welkom.

 
@naief: dit is mijn persoonlijk idee erover! Dat heeft niks met het interview met david icke te maken!

zizou789

 
Mike, geloof je ook dat hier reptielachtige wezens achterzitten, zoals Icke beweerd.

 
Debsy, ik ga hier even mijn eigen stukje aan de man brengen want er is best verwarring rond David Icke. Antwoord is ja, maar David Icke maakt het groter dan het is. Mensen die met elkaar gaan strijden - dat is een energie waar een bepaalde entiteit baat bij heeft, dat is oude wijsheid.

http://hoogmoed.blogspot.nl/2013/03/archonten.html

 
@zizou,

Dat is overigens wel wat Icke ook beweert. De christenen noemen het de nefalim, de moslims djins, elke cultuur en elke religie werelwijd spreekt erover. Icke noemt ze 'interdimensionalen' en is ervan overtuigd dat de goden die de Illuminati eren niet van deze wereld zijn. Er is wel degelijk een historische basis voor wat hij beweert, dus het is te makkelijk om dit snel aan de kant te schuiven.

@thijs,

Dat strijd, conflict, leed, hongersnood, dood en andere ellende een energie is die een bepaald negatief krachtveld voedt is eveneens wat Icke beweert. En ook dat is inderdaad oude wijsheid, dus opnieuw is er een historische basis voor wat Icke beweert.

Ik raad jullie allemaal aan die twee links te beluisteren. Icke en Jones zijn twee giganten die in de loop der jaren naar elkaar toe zijn gegroeid. Als die twee met elkaar over en weer kennis uitwisselen is het zeer inzichtelijk, meer Jip en Janneke dan hoe zij het verwoorden kan haast niet!

Mike

 
:mrgreen:

na de 1e link ben ik wat afgedwaald naar wat hun zeggen dat wat er met kinderen gebeurd. Ik probeer deze gedachtes nog even te blokken. Het is te gruwelijk voor woorden.

Wat ik niet snap, is dat als ze zo slim zijn, waarom zijn ze niet 2 eeuwen eerder begonnen. Zij kennen toch ook de mayakalender. Tenminste ik vind wel opvallend dat ik me er nu in 1 keer wel voor interesseer. Hoe werkt het dat mensen of meer zombie of meer wakker worden, want dat zie ik ook om me heen.

 
Thijs,Ik had je al eerder gewezen op het boek Vamachara. Deze schrijver haalt ook anorganische entiteiten/parasieten aan.

Daarom genereert de elite zoveel negatieve energie omdat ze daar baat bij heeft. Zij drijven op angst en ellende. Bedankt voor je link die ga ik ook nog even goed lezen. (ik denk dat jullie hetzelfde punt maken). Maar het is wel een punt waarop David Icke niet serieus wordt genomen. Zie volgende punt.

Mike: Hier wordt Icke en Jones een beetje belachelijk gemaakt..

http://zaplog.nl/zaplog/article/omfg_bilderberg_en_de_reptielen Maar wellicht komt dat door het ontbreken van de historische kennis van de schrijver. Deze mensen lezen en schrijven namelijk ook al een tijdje in complotland.

Wat ik wel mis is de benadering dat wellicht al het duister in de wereld onze verdrongen schaduwkant is. Zo binnen zo buiten.

 
Wat ik ook begrepen is dat zij de planeet saturnus aanbidden..

http://www.quofataferunt.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=1616:mysteriën-der-oudheid-saturn-dead-cult-1

http://www.quofataferunt.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=1617:mysteriën-der-oudheid-saturn-dead-cult-2

Ik moet toegeven dat ik de materie zelf niet helemaal snap, maar dat komt omdat ik daar simpelweg niet de tijd en energie voor heb om de materie goed te bestuderen. Ik lees het allemaal vluchtig.

 
Natuurlijk worden mensen als David Icke en Alex Jones belachelijk gemaakt. Alex Jones zegt letterlijk hierover in de tweede link: "It's an endorsement" (het is een bevestiging dat we goed bezig zijn). Ik zit te wachten op de eerste anti-Mike Donkers-site. Het volledig gestoorde ex-forumlid Ghee had mij dit beloofd, maar het is er kennelijk niet van gekomen. Misschien dat de even gestoorde FreshFlesh een site in het leven kan roepen? Ik zou me zeer vereerd voelen! :wink:

Quote:
Wat ik wel mis is de benadering dat wellicht al het duister in de wereld onze verdrongen schaduwkant is. Zo binnen zo buiten.


Wij manifesteren deze duisternis niet, het is niet onze creatie. Waar zij op uit zijn, is ons in angst en onwetendheid houden, of zoals Icke zegt: "shrinking the possible" (al het mogelijke beperken). Zij kunnen zelfs niets creeren en moeten dus parasiteren op onze scheppende energie. Zolang wij ons ware (goddelijke) potentieel niet waarmaken, scheppen wij inderdaad de hel op aarde i.p.v. de hemel op aarde. Dit komt door een gebrek aan kennis, kennis is macht. Icke zegt ook terecht: "it's not something to fear, but something to face" (het is niet iets wat je moet vrezen, maar juist onder ogen moet zien). De angst maakt dat je met een schijnbaar overweldigende kracht te maken hebt, maar kennis leidt tot de conclusie dat we met een nietig, klein clubje zieke geesten te maken hebben. Dit is niet wie wij zijn, verre van!

Quote:
Wat ik niet snap, is dat als ze zo slim zijn, waarom zijn ze niet 2 eeuwen eerder begonnen.


In voorgaande eeuwen hebben ze andere experimenten uitgevoerd, zoals religie en koningshuizen als onderdrukkingsmiddel. Sinds de industriele revolutie is men alsmeer meer gaan inzetten op technocratie (transhumanisme) en 'wetenschap'. In de vorige eeuw zijn er ook communistische, fascistische en democratische experimenten opgezet. Hun probleem zit hem in de onvoorspelbaarheid van het menselijk gedrag. Hoe geraffineerd ze ook zijn in het manipuleren van de menselijke geest, er is altijd een onvoorspelbare factor. Dat zie je nu bijv. als het gaat om de snel groeiende bewustwording over Monsatan en over Bilderberg. Zoals Bob Marley ooit: "You can fool some people some of the time, but you can't fool all people all of the time".

Quote:
na de 1e link ben ik wat afgedwaald naar wat hun zeggen dat wat er met kinderen gebeurd. Ik probeer deze gedachtes nog even te blokken. Het is te gruwelijk voor woorden.


Dan vrees je het dus en zie je het niet onder ogen. Daar zijn die kinderen niet mee geholpen en jij evenmin!

Mike

 
Quote:
Wat ik ook begrepen is dat zij de planeet saturnus aanbidden


Kijk naar de gelijkenis tussen de naam 'Saturnus' en 'satan'. Demonen worden 'saters' genoemd. Denk ook aan 'sadist' en 'sado-masochisme'. Saturnus is de zesde planeet. 'Zaterdag' is ernaar vernoemd en dit is de zesde dag van de week. Het is ook een dag waarop we uitgaan en alle remmen los gaan (drank, drugs, sex). De Egyptenaren kenden een god van de duisternis genaamd Seth.

Uiteindelijk is het belangrijk om te beseffen dat er geen boosaardige planeten, symbolen en getallen bestaan, het is allemaal een kwestie van interpretatie. Deze interpretatie is een intentie die door deze lui geritualiseerd wordt en daarmee versterkt, met als doel een energieveld, een krachtveld te genereren. Men maakt gebruik van zeer oude mythologie en spiritualiteit en bedient zich van regelrechte omkeringen van wat er ooit bedoeld werd.

Mike

 
Wat ik me afvraag hoe mensen zo evil kunnen worden...ze worden allemaal geboren als onschuldig klein babytje..

Dat 2e deel wat je zegt kan ik me erg vinden.Het heeft allemaal met intentie te maken en magie.

 
Volgens Icke een vermenging van menselijk DNA met buitenaards DNA, waardoor psychopathen worden gekweekt die geen enkel gevoel van medeleven kennen, omdat ze het gebied in hun hersenen missen dat verantwoordelijk is voor empathie. Of dit waar is, weet ik niet, maar ik sluit niets uit.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan