bilderberg feestje nadert zijn einde!

Ik vond dit interview met een voormalig

rothschild, wel de moeite waard. Ben benieuwd

hoe jullie hierover denken, wat ze beweerd!



This interview was conducted at the Super Soldier Summit in May 2013. Erin Green Hicks aka Erin Rothschild tells her story from the perspective of time travel and her experience growing up as a Rothschild being tortured and put through illuminati mind control and satanic rituals...

@jordy:

de benadering van alex jones, dat is idd. met veel sensatie, en ook niet helemaal

mijn benadering! Het is een beetje de amerikaanse style van benaderen, en past dus bij zijn cultuur!

om ze weg te zetten als een stelletje onnozelaars, vind ik een beetje te kort door de bocht! ik ben het met mike eens, ik heb ze nog niet kunnen betrappen, dat het nwo muppets zijn. en zolang je dat niet zeker weet, krijgt bij mij iedereen het voordeel van de twijfel!

´Alex Jones en David Icke je zou zeggen dat ze toch wel een keer omgelegd zouden worden´

Ik denk dat het weinig zin heeft, om deze mensen om te leggen. Duisternis voedt

het licht namelijk.

zizou789

 
vreemd mens op bovengenoemd filmpje, ze vertelt daar vanalles maar ook weer niets.

Een aantal zaken benoemt ze niet omdat ze dan volgens haar vermoord wordt. Ze heeft de letters RS op haar arm Rothschild en ze behoort niet meer tot de familie, zegt ze!

Ik kan niet alles verstaan wat er gezegd wordt, maar vind het een vreemd interview.

 
ze beweert overigens, dat ze half reptiel/djinn,en mens is, met specifiek dna! de rothschilds willen, een specifieke bloedlijn in stand houden, en werken hiermee veel samen met reptielen/djins!

 
Quote:
Alex Jones en David Icke je zou zeggen dat ze toch wel een keer omgelegd zouden worden.


Daarvoor is het nu te laat, ze zijn te groot geworden. David Icke werkte eerst als sportpresentator voor de BBC. Hij heeft zijn complete carriere aan diggelen zien vallen vanaf het moment dat hij zich voor het eerst publiekelijk uitsprak over zijn destijds nieuw opgedane inzichten. Hij is toen ongenadig belachelijk gemaakt, wat voor hem en zijn gezin zeer zwaar is geweest. Kennelijk is toen ingezet op deze strategie, in de verwachting dat Icke vervolgens niet meer serieus zou worden genomen. Maar hij hield vol en trekt nu volle zalen, men heeft hem en de kracht van zijn boodschap klaarblijkelijk flink onderschat!

Alex Jones behoorde tot een clubje 'radicalen' in Austin, Texas, waartoe ook de komiek Bill Hicks en filmmaker Kevin Booth behoorden. Jones had een TV-show op een lokale TV-zender en werd daar uiteindelijk vanaf geschopt vanwege zijn 'radicale' boodschap. Ook hem hebben ze chronisch onderschat. Ze dachten schijnbaar dat het snel met Jones gedaan zou zijn als hij geen lokaal platform meer zou hebben voor zijn ideeen, maar hij ging het internet op en kreeg een radioshow en nu zijn er letterlijk miljoenen mensen die zich op de hoogte stellen van het nieuws achter het nieuws via zijn zelfgecreerde platforms. Zijn ontslag bij dat lokale TV-station is zo bezien dus het beste wat hem had kunnen overkomen, want daardoor zocht hij landelijke aandacht!

Dat de duisternis het licht voedt blijkt alleen al uit dit voorbeeld. Maar Jones werd pas echt groot door 9/11. Hij is dan ook de eerste geweest die (toen nog in dat lokale TV-programma) 9/11 heeft voorspeld, in juli van dat jaar:



Mensen omleggen kan in dit internettijdperk niet meer zo makkelijk. De wereld heeft zich laten verrassen door de moorden op John en Bobby Kennedy, Martin Luther King, Ghandi, Malcolm X en andere visionairen, maar dat waren de tijden toen de elite nog de volledige controle had over de informatiestroom via de media. Die tijd is nu voorbij. Als morgen Alex Jones of David Icke op verdachte wijze zouden omkomen, zou een zeer kritisch publiek van miljoenen mensen meteen vragen gaan stellen over het hoe en waarom. De duisternis voedt het licht. Men heeft gegokt op het wegzetten van Icke en Jones als 'complottheoristen' en verloren. En nu zijn ze te groot en kunnen ze alleen maar hopen dat ze niet teveel mensen wakker schudden. Hun alsmaar groeiende bezoekersaantallen maken deze vrees zeer gegrond en dat is een goede zaak!

Nogmaals, het is erg makkelijk om vanaf de zijlijn te oordelen. Voorlopig staan deze twee voortdurend op de barricaden. Letterlijk! Hun activisme draagt bij aan een snel groeiend bewustzijn, dat zo onderhand steeds massaler wordt. Welk nut zouden zij vervullen voor de elite als men al die tijd heeft geprobeerd ons bewustzijn juist zo klein en zo laag mogelijk te houden?

Mike

 
Monsanto en vrienden zullen wel niet voor niets een zaadbank opgericht hebben. Tenminste toen ik zag dat hun de grote sponsors zijn, kreeg ik toch een wat ongemakkelijk gevoel.

Het verbaast me wel dat er toch een aantal films zijn die inzicht geven, zoals De Matrix. Ik snap dat niet zo goed, de elite wil deze films vast niet. Deze films zijn toch niet zo moeilijk tegen te houden. Gister bedacht ik dat de film superman, toch ook een heel aantal zaken bevat die passen binnen wat ik gelezen heb (op http://www.indigorevolution.nl/index.html).Zoals van een andere planeet, meer krachten bezitten dan de normale mens, dat kryptongedoe. En deze film is er al heel lang. Of ik zie een verband wat er niet is. Kan ook natuurlijk.

 
Naief de Elite weet hoe merendeels van de bevolking denkt. It's all a game

Als jij aan 100 mensen vraagt die de Matrix hebben gezien wat ze er van vinden zeggen 95 mensen top film maar wel onwerkelijk fantasie.

de ware realiteit blijkt soms erger te zijn dan de fictie waardoor ze voor veel mensen moeilijk aan te nemen is. ” Dat kan ik niet geloven ” zegt men dan. Cognitieve dissonantie heet dat met een geleerd woord : men kan de waarheid niet integreren in zijn wereldbeeld en dus wordt het van de tafel en onder de mat geveegd als onmogelijk of als complottheorie

 
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://plzcdn.com/resize/500-500/upload/f166716e341817dbe3105dab5915c894ZXNjaGVyZHJpZWhvZWsxLmpwZw%3D%3D.jpg&imgrefurl=http://plazilla.com/gezichtsbedrog-...rCcqO0AW5xICwCA&ved=0CDEQ9QEwAA&dur=1

Zelfs de meest stupide massa-vidualist zal, na even naar het plaatje te hebben gekeken, zeggen: 'Hè. dat kan niet, dat is gezichtsbedrog

Waarom? Omdat het te moeilijk was om waar te kunnen zijn voor de kijker... waarmee deze dus aangeeft dat met eenvoudige voorstellingen zijn perceptie wel bedrogen kan worden... net als met moeilijke scenario's, zolang ze maar als eenvoudig of onontbeerlijk gepresenteerd worden

 
david icke, over de echt oorzaak van de gewapende opstand in syrie!

voor veel mensen een moeilijke kwestie die weinige begrijpen! dit

intervieuw met david icke, verduidelijkt een boel!

zizou789



 
@naief omg die inlogcodes sucks! sorry hoor niet mijn gewoonte om wat op een forum te knallen en niet meer te reageren.

ja ik ben er voor mijzelf behoorlijk totaal compleet van overtuigd dat jones en icke shills zijn,

vorig jaar massaal debunked en dat zou niet zo moeilijk online terug te vinden moeten zijn.

dus ja ik zeg zij spelen het satirische spelletje leuk mee.

als je naar zijn covers van zijn boeken kijkt die een verzameling nwo symbolen zijn, en die laatste belachenlijke lezing van 9 uur... net als madonna en bieber gime all ur love-attention= energy-live force!!!

energetische parasieten zijn het.

johan oldekamp net als Judith more zitten in een zwaar satanische clubje, hebben zelfs een vid online waar ze vol met de 666 energy flirten en openlijk de vrij metselaarij promoten... nou ja kweet niet hoor maar duidelijker kan niet!

maar genoeg over deze immature onzin want meer is het niet.

fijt is dat clowns als deze billy homo club nooit ver kunnen komen als ze niet de steun van de massa hebben, en dat is waar om ik op dit forum lees omdat tot nu in ieder geval, lijkt dat deze-site die niet steunt.

mijn omgeving werd er knetter van mijn: waarom?, wat ik bij bijna alles vroeg, blijf dat doen dan blijf je gezond! neem nooit iets klakkeloos aan, dat kan niet meer helaas in deze tijd.

 
hoi aardig wezen, ik kan je reactie niet zo heel goed volgen, zou je hem nog kunnen ondertitelen en misschien wat linkjes erbij? Ik vind het wel belangrijk om ook notie te nemen van kritische boodschappen over mensen die in het goede kamp opereren.

 
aardig wezen,

Je komt in je posts nogal chaotisch en onsamenhangend over. Daarnaast moet je m.i. wat meer...aardig wezen. Hier een filmpje waarin Icke de debunkers debunkt:

&feature=related

En Johan Oldekamp een satanist? Laat me niet lachen! Ik heb veel waardering voor wat hij doet. Ik mag het op sommige punten (graanconsumptie, vegetarisme) dan niet met hem eens zijn, maar zijn pogingen om de wereld een beetje beter en wijzer te maken worden zeer gewaardeerd!

Ik denk dat jijzelf aardig paranoide ingesteld bent. Verbeter de wereld, begin bij jezelf!

Mike

 
@Mike doen de meeste hier toch ook van de zijlijn commentaar geven?

Ja ik heb het idd niet zo op die arrogante [Vs] Amerikaanse cultuur die zich altijd beter vind dan andere rassen en alles maar groot,veel willen en de betekenis Amerikaan altijd uitmondt op Vs de rest van de Amerikaanse landen zijn tenslotte 2e rangs landen.

Ze zeggen maar al te graag en vaak dat de Vs de enige vrije land is en zo bijzonder.

Heb het vooral over dat wat ik op de tv,internet en media meekrijg uiteraard.

Toegegeven Alex is wel kritisch op zijn eigen land/regering.

En ja zolang we hem niet persoonlijk kennen is het vrij moeilijk te beoordelen Mike en mensen doen veel voor geld! en zijn show is 1 en al ja wat ik zeg SHOW.

Ik beweer niet dat hij fake is, maar om hem te vereren of als held te gaan benoemen nee dankje.

Er zijn genoeg mensen die waarschijnlijk zich ook heel erg inzetten voor de bewustheid van de mensheid, alleen komen die niet in de media of willen dat niet.

Als een overheid,maffia of geheime organisaties, zoals de bilderberg iemand wil omleggen doen ze dat echt wel hoor ;) kijk maar in de geschiedenis en doen ze vast via slinkse wegen of geloof jij dat, bv 9/11 [Heel wat anders i know] ook door de taliban de zogenaamde vijand van het westen is gedaan?

Geloof jij dat in die uitzending [Was in engeland volgens mij] die hele show dat grote bedrijven op de schandpaal werden gezet vanwege belasting ontduikingen, zoals bv een topman van google,starbucks etc en zogenaamd werden bekritiseerd [door regeringsleden? kan dat even niet terug vinden]

Om te laten zien o wat zijn we goed bezig we pakken ze aan, maar ondertussen mogen ze gewoon vrolijk verder gaan! ookwel media sensatie willen creeeren genoemd.

Net als dat de media/nieuws nu ons komt waarschuwen, want de overheid gebruikt privacy gegevens van de gewone burger,via bv facebook is iets wat al veel langer gebeurd en bekend is, maar o nu komt Europa tot ontdekking dat zoiets gebeurt...tja.

Tenslotte verkoopt onze Alex ook allemaal geweldige producten ook genaamd de Tangerin de enige product die echt gezond is en uiteraard alleen bij hem te verkrijgen.

Geen 1 product die aan dit product kan voldoen volgens hem, misschien dat westonprice forum iets voor hem is?

Hij is er ook veel van afgevallen beweert die een geweldig product volgens hem, kijk maar naar oudere filmpjes en die van nu en trek zelf je conclusie :p

Moet toegeven dat ik o.a via hem wel veel meer dingen te weten ben gekomen over complottheorieen, maar er zijn ook genoeg andere websites/bronnen die die informatie verschaffen al dan niet op een minder Amerikaanse sensatie manier.

http://www.welingelichtekringen.nl/...pmerken-ontlopen-belasting-via-nederland.html

 
Jordy:

je hebt wel een punt, dat die amerikaanse benadering van alex jones, een beetje over de top is, of dat hij probeert produkten te verkopen via zijn site, zou ook niet mijn

manier zijn! maar om je hier nu heel erg druk hierover te maken, is ook wat overdreven; is allemaal

verspilde energie! Alex jones, en david icke, doen goed werk, en ik heb ze nogmaals nog niet kunnen betrappen als een stelletje samenzweerders!

 
Ten Eerste was er vroeger geen internet. En ten tweede zouden jullie nu niet weten wat jullie nu weten als deze mensen er niet waren zoals david icke.

 
Ik beweer niet dat hij fake is, maar om hem te vereren of als held te gaan benoemen nee dankje.

ik denk niet dat deze mensen de intentie hebben om vereerd te worden! Ik

vind overigens dat je niemand moet overdreven moet vereren, anders gaan mensen vaak geweldig naast hun schoenen lopen, en mist het zijn ware doel.

 
Ja het blijft interessant, daarvoor volg ik het ook.

Vooral de onderwerpen,vaccinaties en ander soortgelijke onderwerpen zet je toch wel aan het nadenken.

Belangrijkste is idd dat het niet zijn ware doel mis loopt!

Mensen ontwaken,verenigen en uiteindelijk ook van het leven geniet uiteraard, want de rest van je leven met negatieve dingen bezig houden is ook niet alles als je er teveel in verdrinkt.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.551
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan