@aardig wezen
lastig om te weten wie je moet geloven en wie niet, maar wat is volgens jou het doel van Jones dan. Zijn volgers het ruimteschip in leiden ofzo? Als jouw punt waar is, dan moet hij dus wakkere mensen kanaliseren.
Moet hij ons in passieve agressie laten geloven? De toespraak van Icke op de Bilderberg demonstratie leek wel een oproep om lief te blijven.
Quote:
Zie het als good cop bad cop. De bad cop is het Vaticaan, alle dogmatische religies, en het aan het Vaticaan verbonden corporatisme. Die moeten we nu met z'n allen de schuld geven, en dat lukt aardig. Kijk maar om je heen, de meeste mensen lopen te kankeren op of de banken, of de kerk, of beiden.. Die instituten worden momenteel opgeofferd om plaats te maken voor de good cop. De licht en liefde new age beweging vol valse goden, synthetische crap, Een wereld waarin we vrij lijken te zijn, maar in werkelijkheid een veel groter speelveld hebben gekregen, maar we zijn nog steeds omhekt. Passieve agressie.
Quote:
Maar goed mijn punt is dat buitenaardsen hier altijd al geweest zijn, sterker nog ze zijn nog nooit hier niet geweest. En dezelfde elites die nu 'disclosure' pushen, want van die elites hebben klokkenluiders meestal hun verhalen, weten al duizenden jaren af van hun bestaan, ze hebben er immers contact mee. Het is allemaal de agenda van een deel van de order van jezuïeten. Zij zijn het die in contact staan met buitenaardsen van het valse licht. En zij zijn het die de laatste paus geleverd hebben. Disclosure gaat ons door de jezuïeten geselecteerde buitenaardsen opleveren. Maar die periode zal niet lang duren, daarna komt hetgeen waarvan ik al een tijd weet dat het komt: de nieuwe wereld orde van passieve agressie vol licht en liefde. Het gaat om twee lagen van 'disclosure'. Synthetisch duister, dan synthetisch licht. Allemaal volgens plan, want zo willen wij het. Zo hebben wij het mede gecreëerd. Allemaal om in korte tijd zo veel mogelijk van te leren. En dat gaat gebeuren als je het mij vraagt.
bron:
[URL]http://www.indigorevolution.nl/Wees-het-in-plaats-van-het-te-weten.html][/url]
[/U]