bilderberg feestje nadert zijn einde!

O my god they have touched our DNA! Ze zitten aan onze tsunami's, ze zitten aan zonnevlammen! Waarom zou je dat geloven ?

De kracht van ons voorstellingsvermogen is enorm; een systeem van controle zal altijd proberen het voorstellingsvermogen te beïnvloeden. Dat is het begin van alle creatie.

John Lash gaat een paar duizend jaar terug, naar het idee dat met die Sumerische tabletten (waar Icke het vandaan heeft) de eerste leugen geplant is in ons voorstellingsvermogen. Onderbouwd met teksten uit dezelfde tijd.

Quote:
The picture of global realpolitik is not much different today. In fact, it's identical, and Icke is really on target on that point, but he misses the Gnostic warning about archontic fakery. Now as way back then, reptilians may appear to be running the show, but this can be so only if human complicity, and credulity, enable them to maintain the illusion of power they do not have.


 
Ze hebben niet aan ons DNA gezeten, maar een selectieve, koelbloedige bloedlijn gecreerd die van generatie op generatie wordt doorgegeven die voorbehouden is aan hen met 'blauw bloed' (ik heb altijd al willen weten wat achter deze term schuilt). Waarom zou ik dat geloven? Jij komt met Bigfoot aan. Waarom zou ik dat moeten geloven? Uiteindelijk komt het erop neer dat je die informatie tot je neemt waarmee je op de een of andere manier resoneert. Voor elk argument is een tegenargument te bedenken en als je lang genoeg ook weer 'wetenschap' om dit te bekrachtigen of juist te ontkrachten, op basis waarvan we eindeloze (en zinloze) discussies kunnen aangaan. Doe ermee wat je wil, daar ga ik niet over.

Mike

 
De term blauw bloed komt uit Spanje, uit de tijd dat de adel probeerde om vermenging met Arabische genen te voorkomen. De huid van mensen met Moorse invloeden werd zo donker dat je op de pols het blauw van de aderen niet goed meer kon zien. Bij de Spaanse adel kon je dat wel zien, net als bij de meeste Nederlanders.

Ik zeg 'waarom zou je dat geloven' omdat er werkelijk geen historische basis is voor DNA-interventie, ook niet bij die selecte groep families. En waarom zou je geloven dat zij van speciale bloedlijnen zijn, als ze er gewoon ziek uit zien. Ze zijn ziek. Deze families zijn geselecteerd op hun psychopate trekken, that's it. Zieke mensen zijn makkelijk te beinvloeden.

Waar wel een basis voor is, is voortdurende misleiding, met teksten.

Ons voorstellingsvermogen is heel krachtig. Hoe vaak hoor je niet: 'dat kan nu eenmaal niet'. Mensen die een traditioneel wereldbeeld verdedigen zeggen dat vaak 'dat kan nu eenmaal niet'.

Ze hebben dat geleerd, ze hebben als kind geleerd dat er een duidelijke scheiding is tussen de harde werkelijkheid en de werkelijkheid die ze zich kunnen voorstellen. Dat is een heel dubieuze training, bij jonge kinderen, maar het werkt. Mind control.

Ze laten een wereldbeeld buiten de mainstream niet meer toe in hun voorstellingsvermogen, en worden daar zo dogmatisch in dat ze weigeren te kijken naar bewijzen en weigeren te kijken naar traditie.

Je hoeft van mij niets te geloven hoor, maar we kunnen ons losmaken van wat Icke beschrijft, juist door te kijken naar harde bewijzen én naar traditie.

 
In de twee links die ik heb gepost stelt Alex Jones terecht dat hij Icke 15 jaar geleden ook maar een rare snuiter vond, maar dat alles wat Icke in de afgelopen 15 jaar heeft beweerd ook daadwerkelijk is uitgekomen. Zo stelde Icke de seriepedofiel Jimmy Saville al jaren geleden aan de kaak, terwijl pas vorig jaar is uitgekomen (na zijn dood) hoe ziek dit heerschap werkelijk was:

http://vigilantcitizen.com/latestnews/jimmy-savile-a-prime-example-of-an-entertainment-industry-abuser-protected-by-the-elite/

Met name het rituele, satanistische aspect van wat Icke altijd al aan de kaak heeft gesteld is waar Alex Jones moeite mee had. Totdat hij door het Britse TV-kanaal Channel 4 in 2000 werd gevraagd om te infiltreren met een verborgen camera in Bohemian Grove en daar met eigen ogen het Cremation of Care-ritueel zag en filmde:



Dat was de eye-opener voor Jones, toen was hij overtuigd van de occulte aard van onze machthebbers.

Dit zijn allemaal FEITEN, die door David Icke ALS EERSTE naar buiten zijn gebracht. Hij heeft er veel hoon door ondervonden, maar wie het laatst lacht...

Wat mij betreft zijn we David Icke veel verschuldigd voor zijn baanbrekende werk. Alex Jones is inmiddels deze mening ook toegedaan. Het heeft een positief effect gehad op Jones, die nu veel spiritueler is geworden en minder boos. Kortom, ze inspireren elkaar en hun FEITENkennis is ongeevenaard!

Mike

 
Entiteiten in de 4D wereld. Die bestaan wel, maar er is niet zoiets als buitenaards DNA dat hier binnenkomt. Mensen worden gebruikt, als ze maar ziek genoeg zijn.

David Icke heeft baanbrekend werk verricht, in zoverre dat hij een groot publiek bereikt die eindelijk mainstream-info gaat zien voor wat het is. Dat is waar, maar zeker niet de eerste, wie zegt dat? Er zijn mensen die hier al langer mee bezig waren, en die het ook meer in perspectief plaatsen.

 
Mensen worden gebruikt, als ze maar ziek genoeg zijn.

en het probleem is ook, je komt er niet meer uit! als je eruit stapt, dan word je gelyncht!

voor premier rutte bijvoorbeeld, is er nu geen weg meer terug! he s a part of the game!

 
Ik denk dat ik mede wakkerder ben geworden mede door mijn veranderd eetpatroon.

Steeds op zoek naar beter voedsel/supplementen en mijn lijf aan het detoxen gegaan.

Leuker wordt het er met die kennis niet echt op maar je krijgt het er gratis bij ;-)

De t.v. is uit huis verdwenen en kranten lees ik niet meer!

Oh trouwens nog 2 die met het doorbreken van info bezig is, ook hij is aan het gelijk krijgen over dit soort satanische praktijken: Martin Vrijland.com en Micha Kat van Klokkenluideronline.is

De laatste is al jaren bezig om zaken als pedofilie in de NL elite boven tafel te krijgen. Hij wordt ook al jaren tegengewerkt net zoals de Belgische Marcel Vervloesem.

 
Leuker wordt het er met die kennis niet echt op maar je krijgt het er gratis bi

Ik hoor wel mensen om mij heen zeggen, ¨ik blijf liever naief¨!

Daar komt het gezegde ook van: ignorence is bliss. Ik ben het daar niet helemaal mee eens. Als je weet

wat er speelt kan je daarop inspelen, en voorzorgsmaatregelen nemen. Je moet alleen zien te voorkomen, dat je er een negatieve energie van krijgt.

 
Icke en Jones zijn twee giganten die in de loop der jaren naar elkaar toe zijn gegroeid. Als die twee met elkaar over en weer kennis uitwisselen is het zeer inzichtelijk, meer Jip en Janneke dan hoe zij het verwoorden kan haast niet!

creëer een probleem, geef een oplossing en je bent een instant held,... icke en jones zijn beide nwo puppets!

oh btw, hallo allemaal :)

 
Quote:
icke en jones zijn beide nwo puppets!


Die heb ik vaker gehoord. Ik heb daar nog enkel bewijs voor gezien.

Mike

 
@aardig wezen

lastig om te weten wie je moet geloven en wie niet, maar wat is volgens jou het doel van Jones dan. Zijn volgers het ruimteschip in leiden ofzo? Als jouw punt waar is, dan moet hij dus wakkere mensen kanaliseren.

Moet hij ons in passieve agressie laten geloven? De toespraak van Icke op de Bilderberg demonstratie leek wel een oproep om lief te blijven.
Quote:
Zie het als good cop bad cop. De bad cop is het Vaticaan, alle dogmatische religies, en het aan het Vaticaan verbonden corporatisme. Die moeten we nu met z'n allen de schuld geven, en dat lukt aardig. Kijk maar om je heen, de meeste mensen lopen te kankeren op of de banken, of de kerk, of beiden.. Die instituten worden momenteel opgeofferd om plaats te maken voor de good cop. De licht en liefde new age beweging vol valse goden, synthetische crap, Een wereld waarin we vrij lijken te zijn, maar in werkelijkheid een veel groter speelveld hebben gekregen, maar we zijn nog steeds omhekt. Passieve agressie.


Quote:
Maar goed mijn punt is dat buitenaardsen hier altijd al geweest zijn, sterker nog ze zijn nog nooit hier niet geweest. En dezelfde elites die nu 'disclosure' pushen, want van die elites hebben klokkenluiders meestal hun verhalen, weten al duizenden jaren af van hun bestaan, ze hebben er immers contact mee. Het is allemaal de agenda van een deel van de order van jezuïeten. Zij zijn het die in contact staan met buitenaardsen van het valse licht. En zij zijn het die de laatste paus geleverd hebben. Disclosure gaat ons door de jezuïeten geselecteerde buitenaardsen opleveren. Maar die periode zal niet lang duren, daarna komt hetgeen waarvan ik al een tijd weet dat het komt: de nieuwe wereld orde van passieve agressie vol licht en liefde. Het gaat om twee lagen van 'disclosure'. Synthetisch duister, dan synthetisch licht. Allemaal volgens plan, want zo willen wij het. Zo hebben wij het mede gecreëerd. Allemaal om in korte tijd zo veel mogelijk van te leren. En dat gaat gebeuren als je het mij vraagt.


bron: [URL]http://www.indigorevolution.nl/Wees-het-in-plaats-van-het-te-weten.html][/url]

[/U]
 
Sorry Mike, ik ben de eerste om te bekennen dat ik me veel beter in moet lezen, maar zie je nu waar ik dat toverstaf idee van krijg. Alleen dan blijkbaar niet om ze echt te verslaan, maar om in de valkuil van het valse licht te stappen, zoals die Indigo beweert.

 
Je bedoelt Micky van indigorevolution. Ik ken de site van Micky een beetje, hij heeft als persoon best een leuke ontwikkeling doorgemaakt, maar ze zijn daar heel dogmatisch in wie ze wakker vinden en wie niet. Alles wat ook maar enige traditie heeft op aarde is daar meteen een programma van buitenaardsen.

Doet mij denken aan de Newage-mensen die vinden dat zij alles al weten, en dat alle andere mensen nog aan het zoeken zijn. Ook op die manier kun je je geest afsluiten.

Steek je licht eens op bij Johan Oldenkamp zou ik zeggen, die heeft een leuke werkwijze.

 
toevallig... http://zaplog.nl/zaplog/article/alex_jones_over_bilderberg_bij_de_bbc

Zie commentaar..

 
@Debsy,

Aan de zijlijn is het makkelijk commentaar leveren, de bekende 'PC-politie'.

@naief,

Je doet je forumnaam eer aan. Je moet je inderdaad beter inlezen.

Mike

 
@ naief

Lid

Sorry Mike, ik ben de eerste om te bekennen dat ik me veel beter in moet lezen, maar zie je nu waar ik dat toverstaf idee van krijg. Alleen dan blijkbaar niet om ze echt te verslaan, maar om in de valkuil van het valse licht te stappen, zoals die Indigo beweert.

Eens met naief, kritisch blijven is denk ik wel aan te raden.

Vooral die Jones is 1 en al sensatie en showfiguur, volgens mij verdient die ook aardig wat zakcentjes met zijn show/uitzendingen.

Ergens zegt mijn instinct radartje dat er iets niet helemaal klopt, omdat het waarschijnlijker veel complexer ligt dan de Jip en Janneke uitleg van deze heren en dat we misschien weleens flink voor de gek gehouden worden [Het valse licht zoals gezegd wordt]

Alex Jones en David Icke je zou zeggen dat ze toch wel een keer omgelegd zouden worden, als het echt een bedreiging zou zijn voor de illuminatie,bilderberg want ik neem aan dat ze vooral niet willen hebben dat steeds meer mensen bewust worden van hun criminele,maffioso zaakjes.

Sowieso worden deze twee als een soort helden vereerd wat mij ook tegen staat.

De enigste die ik vereer is onze schepper, althans daar geloof ik in dan.

Wil hiermee niet zeggen dat ik niet in de uitspraken van deze heren geloof sterker nog daar ben ik allang van overtuigd na veel lezen over deze complottheorieën.

Blijft lastig om er over te [be]oordelen of hun intensies zuiver zijn of juist niet.

Het belangrijkste is dat we weer in contact komen met onze schepper/natuur en ons weer echt gaan richten op waar het nou echt om draait in het leven.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan