bilderberg feestje nadert zijn einde!

Ergens schrijf je ook nog dat de natuurvolkeren ook geloofden in 2 Godinnen (of Goden). Was dat dan Sophia? Maar dat is toch van de gnostische school. En dan de archonten, geloofden de natuurvolkeren dit dan ook? Komen we dan uit op het verhaal van David Icke met zijn archonten, of geloofden de natuurvolkeren deze BS niet?

Dorothé
 
Niet helemaal juiste topic maar weet iemand wat de Greet hofmans affaire te betekenen had in onze geschiedenis?
 
Ik vind het eigenlijk wel een goede vraag. Greef Hofmans stond voor de onafhankelijke geest van Juliana. Er is veel gezegd over het occultisme van Hofmans, maar veel belangrijker is dat Hofmans een pacifist was en een grote invloed had op Juliana. Dit doorkruiste natuurlijk de oorlogsagenda waar Bernhard voor stond en het heeft dan ook geleid tussen hoogoplopende conflicten tussen hem en Juliana. Bernhard verbood Hofmans de toegang tot het paleis, maar zijn vrouw bleef desondanks omgang met Greet Hofmans hebben. Ook dreigde het huwelijk tussen de twee in duigen te vallen hierdoor. Uiteindelijk heeft Bernhard de pers opgezocht en het hele verhaal opgeblazen tot een schandaal, waardoor Juliana schaakmat werd gezet en de oorlogsmachine kon blijven doordraaien.

Mike
 
Wat ik had begrepen was het wel Bernhard die Hofmans in eerste instantie naar binnen haalde ivm de slechte conditie van de ogen van hun dochter. Hofmans scheen een genezeres te zijn, maar kon het niet echt waarmaken zegt de media. Of dit waar is valt ook weer te betwijfelen.
 
De elite heeft zich altijd geinteresseerd in mediumschap en het occulte. Het is niet ondenkbaar dat ze Greet Hofmans wilden gebruiken voor hun eigen doeleinden en dat Hofmans dit door had. Hoe dan ook had ze teveel invloed op Juliana naar de zin van Bernhard en uiteindelijk heeft hij zich van Hofmans ontdaan. Uiteraard werkte de overheid hier volop aan mee: de regering Drees verbood de import van een artikel in het Duitse blad Der Spiegel hierover!

Mike
 
Op de een of andere manier heeft Bernhard mij altijd gefascineerd, eerst niet wetende dat die man niet bepaald een lieverdje was. Het was alsof ik wist dat hij "meer wist" ofzo een bepaalde kennis (die hij helaas niet voor het juiste heeft gebruikt).

Alsof hij dingen weet die ik graag wil weten.

En nu ik hieraan terug denk, zit daar wel kern van waarheid in.
 
Dat is toch allang bekend vd oranjes dat ze van jonkies houden.. niet voor niets link naar demmink du troux enz
 
Morgen tot en met 4 juni Dit jaar weinig Nederlandse deelnemers/politici. Opvallend is de jongen die de plastic soep in de oceanen wil opruimen.
http://bilderbergmeetings.org/participants.html
 
Hij wordt dus ook ingelijfd. Hij zal (nog) geen idee hebben in wat voor wespennest hij zich begeeft.

Mike
 
Dit zijn de onderwerpen die op de agenda staan:

DBJa0RYW0AE9snM.jpg


Mark
 
Hoe krijg je de boodschap van de laatste YT film. bij de massa..zonder zelf in een dwangbuis afgevoerd te worden...
 
Bedoel je daarmee dat Ron Johnson zelf doordraaft of dat de waarheid zo confronterend is en de indoctrinatie zo groot dat zij die dit verkondigen als knettergek worden gezien?

Mike
 
Ik bedoel dat laatste dat de waarheid zo confronterend is, er zijn maar heel weinig mensen in mijn omgeving die open staan voor info als die in het filmpje.
 
Dit zijn de onderwerpen die op de agenda staan
Zouden ze geïnspireerd zijn door dit forum :-) :P

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.838
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan