bilderberg feestje nadert zijn einde!

Uit onderstaand filmpje blijkt dat de door God vervloekte Edomieten en Kanaanieten elkaar wisten te vinden en hun afstammelingen zijn de Khazaren:



Mike
 
Weer een interessant filmpje dat eens te meer duidelijk maakt dat de Kanaanieten zwarten waren die wit kleurden a.g.v. een ziekte:

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&persist_app=1&v=Qa4hBh76kns

Interessant genoeg wordt melding gemaakt van een andere benaming voor melaatsheid, nl. Hansen's Disease:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Leprosy

Vooral als je bedenkt dat Kanaan de vervloekte zoon was van Cham, in het Engels Ham. Hansen"s Disease = Ham's son's disease?

Vandaag de dag is Michael Jackson het meest sprekende voorbeeld van een huidziekte die een zwarte man helemaal wit kan kleuren.

Mike
 
Ik verheug me er al op om het te gaan bekijken. Ik doe dat morgen als ik terug ben van het werk.
Mooi weekend gewenst
 
@ Mike: Nicholas Gonzalez, dat is echt een grootheid onder de alternatieve artsen. Het systemische karakter van het relatief vele aantal alternatieve artsen die in korte tijd onder verdachte omstandigheden om het leven komen, doet vermoeden dat hier meer aan de hand is dan zomaar wat artsen die toevalligerwijs het loodje leggen. Dus in het geval dat het hier niet om toevalligheden gaat: misschien toch de goede rubriek?
 
Jij hebt er al over bericht in de topic Vaccinaties, dus aub daar de discussie voortzetten. Ik probeer hier een essentieel stuk verborgen geschiedenis neer te zetten.

Mike
 
Zo eerst een hapje koken. Ik denk lamsgehakt te gaan klaarmaken, met ui en knoflook, en het geheel in reuzel gebraden. Dan een plakje zuurdesembrood erbij. Verder lekkere kefir met de bramen uit eigen tuin.
Dan zet ik alvast voor morgen een bouillonetje op.
Daarna maak ik het me gemoedelijk en ga de video's bekijken.
Fijn.
 
Ik ontving een email van een zeer trouwe meelezer die mij (overigens met de beste bedoelingen) probeerde te wijzen op het feit dat er in het verleden ook de nodige blanke slaven zijn geweest. Dit is wat ik haar heb geantwoord:



Dit is mij welbekend en hier ben ik op het forum ook wel eens op ingegaan. Het woord 'slaaf' is afkomstig van het feit dat de Oost-Europese Slaven de allereerste waren die als zodanig werden ingezet.

Om de een of andere reden wordt dit als een soort 'tegenargument' gehanteerd, zo van: het is niet alleen zwarten overkomen. Maar achter ALLE slaven, ongeacht hun huidskleur, zitten dezelfde slavenmeesters en deze zijn zonder uitzondering allemaal blank.

Slavernij is een blanke uitvinding, punt. De islamieten hebben de langste traditie, gevolgd door de Europese christenen. Of we het nu onszelf of andere volken hebben aangedaan is irrelevant, het is en blijft onze pathologie om medemensen te onderwerpen aan dergelijke onmenselijke behandelingen.

Het mag duidelijk zijn dat op de achtergrond de Khazaarse 'joden' de grote spelers waren in de slavenhandel. Overal waar je mensen op beestachtige wijze behandeld ziet worden, zie je hun hand terug. Tot op de dag van vandaag.

Mike
 
Hoi Mike,
En hoe is het in eigen huis. Fijn dat je weer gewoon thuis bent en hopelijk loopt alles goed.
Ik ben begonnen met de video's, begrijp het ongeveer, maar jammer genoeg is Engels een struikelblok. Het is mijn eigen stomme fout dat ik in mijn studie hoofdzakelijk Nederlandse literatuur gelezen heb (ging toen nog) en door mijn 20 jr. Duitsland heb ik het Engels geheel uitgebannen. Nu kijk ik nog steeds geen Ned. TV, vanwege de vele Amerikaanse zenders . Ik kijk sowieso bijna nooit TV en als ik het wel doe dan meestal Duits. Shame on me, ik ben zelf de dupe ervan dat ik met mijn Engels niet meer meekom. En dat voel ik nu in zo'n interessant forum des te meer. Ik moet me er toe gaan dwingen dit echt te gaan volgen.
Zoals gezegd ben ik gisteren dus begonnen en begrijp wel het een en ander, maar ik wil het beter begrijpen (net zoals ik het Duits begrijp). Ik ben dus gaan zoeken naar Ned. of Duitse teksten op internet over deze thematiek. Er is zeer veel, maar is het allemaal ook waar. Ik ben dus bang dingen te gaan lezen die misschien de plank misslaan. Daarom zoek ik naar deze informatie op alternatieve Chanels, zoals 'want to know' etc. Ik ga er in elk geval mee door en vind het ook mega interessant. Het varkenstopic ga ik ook bekijken en daar is het voordeel dat veel in het Ned. is.
Nogmaals bedankt voor je grote inzet en het is niet voor niets, want hoe dan ook, ik wil het weten en ga ermee door. Ik ben ja hardnekkig :-)
Fijne zondag!
 
Ik kan je wel helpen het kaf van het koren te scheiden. Plaats de links maar waar jij op stuit en ik zal je vertellen wat er wel of niet van klopt.

Mike
 
Okay,

ik heb dus geklikt op de woorden Esau en endomieten.
Toen ben ik gaan scrollen.

Toen kwamen er links en kwamen er de woorden in voor en heb ik slechts 2 teksten afgedrukt. Nu klik ik weer zo en kom ik even niet meer verder. Goed, hier dan de links van de 2 artikelen die ik heb afgedrukt:
http://www.klokkenluideronline.is/2012/08/het-masterplan-van-de-illuminati-rothschilds/
en
http://www.wanttoknow.nl/overige/mind-control/de-miljarden-van-het-vaticaan/

Ik ben daar even aan begonnen met lezen, maar na het bekijken van video 1 was het al 24:00 uur geweest, dus ik heb niet veel meer gelezen en weet dus ook niet of die tekst überhaupt goed is.
Ik kan nu met ingeven van deze titels de woorden Esau en endomieten niet meer vinden. Wat raar, wat heb ik gisterenavond dan gedaan en hoe heb ik dat gevonden? Is me even een raadsel.
 
Heel raar, in de laatste link komt het helemaal niet meer voor. Gisteren had ik ik weet niet hoeveel blz. met links. En nu niets meer. Ik ga eens op mijn gemak opnieuw kijken, ik snap er even niet meer van. Hoe kan dat nu?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan