Boomerang inbound! The entire situation is unfolding and the docs in question are not about Trump’s crimes, they are about Deep State crimes. It’s about the Iran Deal. The Iran Deal was a $100+ billion slush fund, implicating all of Trump’s enemies in high crimes and treason. See all my...
t.me
Boemerang in aantocht!
De hele situatie ontvouwt zich en de docs in kwestie gaan niet over Trump's misdaden, ze gaan over Deep State misdaden.
Het gaat over de Iran-deal.
De Iran Deal was een $100+ miljard doorsluisfonds, waarbij alle vijanden van Trump betrokken waren bij hoge misdaden en verraad.
Zie al mijn analyses over de ontvouwende situatie rond de Mar-a-Lago inval!
ABSOLUTE MUST READ!
Alright, it’s time for in depth breakdown on the escalation of the Mar-a-Lago raid.
bioclandestine.substack.com
It’s About The Iran Deal!| Het gaat over de Iran-deal!
Oké, het is tijd voor een diepgaande analyse van de escalatie van de Mar-a-Lago inval.
Voor degenen die het niet gezien hebben, iemand (naar verluidt de FBI), heeft deze foto gelekt, van de FBI inval. De documenten liggen op de vloer in Mar-a-Lago. Terwijl iedereen ruzie maakt over wie ze daar neergelegd heeft, zit het sap in de foto.
Je zult hier een paar eigenaardige dingen opmerken. Ten eerste, de FBI heeft de top van de documenten gewist, maar de data zichtbaar gelaten. En u zult ook deze vreemd geplaatste, ingelijste cover van TIME Magazine opmerken.
Laten we beginnen met de data.
26 augustus 2018 (2 documenten)
9 mei 2018 (1 document)
Ik heb gepost toen ik deze data zag dat het grote nieuws op deze dagen was: 1
9 mei 2018- Trump trekt zich terug uit Obama's Iran Nuclear Deal2
26 augustus 2018- Het nieuws van de dood van John McCain wordt bekend. De volgende dag ontmoet de president van Kenia Trump in het Witte Huis3
Ik weet nog steeds niet waarom deze van belang zijn of of ze gecorreleerd zijn, maar een paar uur nadat ik over de Iran-deal had gepost, bevestigde Trump het met een waarheid waarin Paul Sperry werd geciteerd over de documenten met betrekking tot de Iran-deal.4
Dus waarom zou de Biden Admin achter Trump's documenten over Obama's nucleaire deal met Iran aanzitten? Waarom zijn ze zo bang dat Trump ze heeft?
Herinner je je de kratten met geld die naar Iran zijn gestuurd? Plus de tientallen miljarden dollars die naar Iran zijn gestuurd om geen kernwapens te bouwen. Zodat ze het geld dat Obama ze gaf, gebruiken om wapens te bouwen...
Ik weet het niet zeker, maar het lijkt er sterk op dat Biden Admin de FBI heeft bewapend om deze documenten illegaal te achterhalen, uit angst dat Trump ze zou vrijgeven. Dekking voor hun Deep State overlords.
Maar dan zien we deze vreemd geplaatste TIME magazine cover, precair weggestopt in de foto. En het is duidelijk niet per ongeluk. Waarom zou de FBI het opnemen, en waarom heeft Trump het ingelijst en wacht hij op hen?
Er wordt veel gespeculeerd over waarom de FBI het bij de documenten heeft gelegd. Velen zeggen dat het een manier is om Trump te treiteren, maar ik zie dat helemaal niet. Strategisch gezien, is het niet logisch dat ze het erbij doen. Als ze er op uit waren om Trump te "pakken", dan zouden ze hem gewoon pakken. Waarom deze schijnvertoning?
Voor mij, dit schreeuwt het tegenovergestelde. Dat White Hats de situatie onder controle hebben. De inval bij de FBI is een operatie van de Witte Hoeden, een operatie die de toekomstige reactie van Trump (ontmanteling van de FBI) zal helpen rechtvaardigen, zijn steun in de aanloop naar de midterms zal vergroten en de misdaden van de Diepe Staat zal blootleggen.
En eerlijk gezegd werkt het perfect. Trump wint deze ruil HANDJIJDIG. Zijn steun schiet omhoog. Hij wint het hof van de publieke opinie. Al zijn verhalen worden direct bevestigd in het gezichtsveld van de normies. Biden en de Dems zien eruit als de fascistische dictators die ze zijn, en Trump is ongeschonden gebleven.
Nu met de toevoeging dat Trump heeft bevestigd dat dit over de Iran-deal gaat; deze foto ziet er niet uit als de Deep State die Trump beschimpt, het ziet er uit als Trump die de Deep State beschimpt.
Obama's Iran-deal, de dood van McCain, Kenia, en een ingelijste Magazine cover van de Deep State spelers die Trump bespioneren (Spygate). Wat hebben ze gemeen? Ze leiden allemaal naar OBAMA.
Alle documenten in kwestie gaan over situaties die niet slecht zijn voor Trump, maar slecht voor de Deep State.
Ik denk dat we zullen moeten afwachten, maar het ziet er duidelijk niet naar uit dat Trump in gevaar is. In feite voelt en lijkt het alsof hij in het offensief is. Het voelt als een versnelde route naar DECLAS.
-Clandestine
Vertaald met
www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
Dorothé