For those wondering what “carrot” the Left/sheep are chasing: The Left are closely following the FBI raid, thinking the docs lead to Trump's demise. They think they're gonna "get" Trump for real this time. Indictment, jail, a bad headline, something, anything. They don't know what they are...
t.me
Voor degenen die zich afvragen welke "wortel" de linkerzijde / schapen najagen:
Links volgt de inval van de FBI op de voet, en denkt dat de documenten leiden tot de ondergang van Trump.
Ze denken dat ze Trump deze keer echt gaan "pakken". Aanklacht, gevangenisstraf, een slechte krantenkop, iets, wat dan ook. Ze weten niet wat ze najagen, ze zijn er alleen zeker van dat het slecht is voor Trump.
Dus nu eist de hele wereld om te zien wat er in de documenten staat.
En volgens Trump, zijn de documenten DECLAS.
Normies zijn onbewust BEGGING voor DECLAS!
HUGE revelations pertaining to the content of the documents seized by the FBI from Mar-a-Lago.
bioclandestine.substack.com
This is DECLAS!Dit is DECLASS!
Clandestineclandestien
16 hr ago16 uur geleden
389389
3535
ENORME onthullingen met betrekking tot de inhoud van de documenten die door de FBI in Mar-a-Lago in beslag zijn genomen. Trump maakte enkele opmerkingen aan Newsmax en nu zegt Devin Nunes vandaag dat hij denkt dat de documenten over Russiagate gaan.
In Report vandaag van Newsmax beweert Trump dat hij ze onder Executive Privilege hield, om ZE TE BESCHERMEN TEGEN VERNIETIGING DOOR DE DIEPE STAAT.
1
"Ik denk dat ze dachten dat het iets te maken had met de Rusland, Rusland, Rusland hoax,"
Aanvankelijk vond ik dit eigenaardig, omdat Trump zelf vorige week bevestigde dat sommige documenten betrekking hadden op de Iran Deal, toen hij deze post van Paul Sperry weerlegde.
Maar op basis van de meest recente opmerkingen van Trump aan Newsmax, gaan de documenten in wezen over ALLES! Trump zei dat de documenten in kwestie "een Deep State-complot tegen hem blootleggen". Dat is de reden waarom hij ze heeft vrijgegeven en de documenten heeft meegenomen voor bescherming. Er zijn naar verluidt "11 sets documenten" waarin de FBI geïnteresseerd was.
Waar gaan de documenten dan over? ALLE documenten over de misdaden van Deep State waarvan Trump bang was dat ze ze zouden vernietigen. Dat kan een breed scala aan onderwerpen omvatten. Tot nu toe kennen we enkele van de documenten die betrekking hebben op de Iran Deal en Russiagate/Crossfire Hurricane, maar van welke andere misdaden is Trump op de hoogte die hij zou willen voorkomen dat de Deep State wordt vernietigd? Uranium een? Libië? Haïti? Benghazi? 9/11? JFK-moord?
Wat er verder ook in die documenten staat, Trump insinueert dat de FBI ze wil ophalen om te voorkomen dat hij ze aan het Amerikaanse volk laat zien.
"Ze waren bang dat er dingen in zaten - een deel van hun zwendelmateriaal."
Zien jullie allemaal wat hier gebeurt... alle documenten in kwestie zijn de DECLAS-documenten!!!
Alle documenten waar we al jaren op wachten... Trump nam ze mee naar huis onder Executive Privilege (net als Obama), en nu zit de Deep State achter hen aan. En nu slaagde Trump er op de een of andere manier in om het hele publiek te laten eisen wat er in die documenten staat …
De normen smeken onbewust om documenten over de Iran Deal, Russiagate en de rest van de schat aan bewijs van Deep State-misdaden te zien.
Dat is de reden waarom hij zo onvermurwbaar is om ze openbaar te maken, en waarom de FBI/DOJ koortsachtig alles en nog wat over de inhoud van de documenten redigert.
Het podium is klaar voor DECLAS. De normies kijken reikhalzend uit naar deze documenten. Ze weten dat de documenten bestaan. Het is het meest besproken verhaal op aarde. Ze kwijlen van verwachting, omdat de media hen hebben verteld dat dit leidt tot de ondergang van Trump.
Terwijl links denkt dat ze dichterbij komen, heeft Trump zojuist bevestigd dat de boemerang van kracht is. De documenten betrekken hem niet, ze betrekken de vijand bij al hun meest gruwelijke misdaden, en Trump wil dat ze openbaar worden.
Ik weet niet zeker hoe het afloopt, of hoe DECLAS er "legaal" uitziet, maar wat ik wel weet, is dat de hele wereld BEDEKKT om te zien wat er in die documenten staat. En de documenten zijn allemaal van de Deep State misdaden. De DECLAS-docs die ons al jaren worden beloofd. De documenten die de nagel aan de doodskist van de vijand zullen zijn.
Mensen... de FBI-inval opende de deur naar DECLAS... of Trump nu de FBI controleert of niet, het is overduidelijk dat Trump de situatie onder controle heeft.
-Clandestien
Dorothé
PS: Ik zie nu bij het doorlezen dat hij dit artikel opnieuw onder de aandacht gebracht heeft. Maar beter dubbel dan niet!