BioClandestine


1704011984341.png
🚨IN ONTWIKKELING🚨

Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken stelt rechtstreeks dat “Britse en Amerikaanse adviseurs rechtstreeks betrokken waren bij het organiseren van deze terroristische aanslag”.

Of je de beschuldigingen nu gelooft of niet, de situatie is niet goed.

De kans op conflicten blijft stijgen.

Dorothé
 

1704012110709.png
Oekraïense propagandisten maken momenteel een overvloed aan wilde en ongegronde beweringen.

Je bent van harte welkom om te geloven wie je leuk vindt. Ik vraag u alleen om na te denken over:

Wanneer was de laatste keer dat iemand met een 🇺🇦 in zijn profiel gelijk had over ALLES?







I rest my case.

Dorothé
 

1704012181520.png
U bent getuige van de “doodsspiraal” van de Deep State.

Ze zijn gewond, in een hoek gedreven, hebben geen opties meer en hebben bijna geen tijd meer. Ze worden steeds gevaarlijker in hun wanhoop.

Op weg naar buiten zullen ze proberen zoveel mogelijk te vernietigen.

Stay frosty.

Dorothé
 

1704012258649.png
Laten we ons voorstellen dat Rusland nazi-milities in Canada financierde, een burgeroorlog ontketende, een marionettenregime vestigde en een volmacht aan de Amerikaanse grens creëerde.

Vervolgens bombardeerde Canada burgers, maakte ziekteverwekkers, sloeg wapens op en bouwde een leger op.

Want dat is wat de VS Oekraïne hebben aangedaan...

Dorothé
 


De Trump-haters en DeSantis-gekken houden zich hier aan vast omdat ze niets anders hebben.

Trump wijst erop dat DC een gewelddadige beerput is, en zegt dat de FBI onder nieuw management zal helpen de puinhoop op te ruimen die ze hebben helpen creëren.

Velen zeggen “schaf de FBI af!”, maar als jullie allemaal willen dat er verantwoording komt voor Deep State-actoren, dan wil je dat iemand de grondwet handhaaft, een soort entiteit moet de handhaving doen. Als we de FBI, DHS, DOJ, enz. afschaffen, wie gaat de mensen dan ter verantwoording roepen? Wie gaat illegalen deporteren? Wie gaat kinderhandelaren opsporen? Er moet nog steeds een of andere vorm van deze entiteiten zijn als we Amerika willen repareren, we hebben ze alleen nodig om te functioneren zoals ze bedoeld zijn. We kunnen niet zomaar een totale anarchie zijn. Dat lost ons probleem niet op.

Nu zouden we deze entiteiten gewoon kunnen afschaffen en nieuwe kunnen creëren onder verschillende namen en acroniemen, maar ze zouden nog steeds dezelfde functie vervullen. Zou u zich beter voelen als we de FBI zouden overnemen en hernoemen naar het Ministerie van Onderzoek? Of denkt u dat er in de toekomst helemaal geen onderzoeken meer zullen plaatsvinden? Er moet iemand zijn die de leiding heeft over onderzoeken.

Zie je mijn punt?

Wat velen ook schijnen te vergeten is dat de FBI nog steeds voor 90% bestaat uit hardwerkende, gezagsgetrouwe Amerikanen die de grondwet willen verdedigen en dit land willen herstellen. Het zijn de 10% van de bureaucraten aan de top die de machine hebben vervormd en bewapend voor politieke doeleinden. 37.000 FBI-werknemers, en jij denkt dat ze allemaal corrupt zijn, gebaseerd op de achter gesloten deuren optreden van de directeur, de adjunct-directeur en het hogere kader van slechte acteurs?

Ik interpreteerde dit bericht alsof Trump zei dat de FBI zal blijven waar ze nu zijn, hij zal het opschonen en nieuw management installeren, de FBI opnieuw creëren zoals het zou moeten zijn, en het vervolgens gebruiken om de situatie waarin we ons bevinden te ontkrachten, en DC in een een baken van schoonheid, in tegenstelling tot de rotzooi die het nu is. Hoe zijn zoveel mensen erin geslaagd het daar niet mee eens te zijn?

Jullie willen allemaal dat iemand precies dat doet, maar je hebt jezelf nooit afgevraagd HOE we dat zouden doen. Als je verantwoording wilt afleggen, moet er een vorm van autoriteit zijn. Als je vastzit aan de lijn ‘nieuw en spectaculair bouwen’, komt dat omdat je een agenda hebt of er niet goed over hebt nagedacht.

Dorothé
 

1704100746908.png
Velen hebben gevraagd of ik denk dat de VS oorlog zullen voeren met Rusland, of de verkiezingen zullen plaatsvinden, of de mensheid het haalt, enz.

Ik denk dat we wat ontberingen zullen meemaken, maar de mensheid zal zegevieren en onze koers corrigeren voordat het te laat is.

En zo niet... dan zijn we toch allemaal genaaid.

Dorothé
 

1704100798075.png
Ummmm, ik zie dit nu pas.

Elon is het eens met een meme die zegt dat “gain of function” de productie van biowapens is 👀👀👀

JE HEBT MIJN AANDACHT

Dorothé
 

Ik doe niet aan nieuwjaarsvoornemens.

Mijn doelstellingen veranderen niet op basis van de kalender. Mijn doelstellingen blijven dezelfde als nu al bijna 8 jaar.

Werk de MSM uit. Maak zoveel mogelijk normen wakker. Verplaats de naald in de informatieoorlog.

Stukje bij beetje. Stukje bij beetje.

Dorothé
 

⚠️Wat is dit?⚠️

De FBI heeft 200 slachtoffers van mensenhandel gered? Waarvan 59 kinderen?!🤔

Maar… @KyleSeraphin vertelde me dat 100% van de FBI corrupt was en dat de achterban NIETS bereikt!

U wilt hervormingen en een naamsverandering. Niet afschaffen.

Nbcnews (https://www.nbcnews.com/news/amp/rcna97580)
FBI finds 200 sex trafficking victims, 59 missing children in two-week sweep
The nationwide operation also identified or arrested 126 suspects of child sexual exploitation and human trafficking and 68 suspected traffickers.

Dorothé
 

Iedere Amerikaan wil dat een gezaghebbende entiteit onderzoeken uitvoert en daadwerkelijke terroristen tegenhoudt.

Wij willen dat de FBI functioneert zoals het bedoeld is. Hetzelfde kan gezegd worden voor de DOJ, gezondheidsinstanties, het Congres, enz.

Maar we hebben nog steeds IEMAND nodig om wetten te maken, wetten af te dwingen, wetten te beoordelen, gezondheidsrisico's te beoordelen, enz.

We zouden elke corrupte entiteit kunnen sluiten, iedereen kunnen ontslaan en helemaal opnieuw kunnen beginnen. Dan zouden we mensen met ervaring op dit gebied moeten aannemen en hen de leiding over de nieuwe entiteiten moeten geven. Wie heeft er ervaring als we zomaar iedereen ontslaan?

Oké, dus we kunnen niet IEDEREEN ontslaan. We moeten de niet-corrupte behouden. Hoe bepalen we wie de niet-corrupte zijn? Wie onderzoekt ze als we gewoon iedereen ontslaan die mensen onderzoekt?

We moeten er dus achter komen wie binnen deze agentschappen NIET corrupt zijn, zodat ze ons kunnen helpen de corrupten ter verantwoording te roepen, en ons vervolgens kunnen helpen nieuwe agentschappen onder nieuwe namen weer op te bouwen, die dezelfde beoogde functie vervullen.

We zouden dus eigenlijk niets afschaffen, we zouden deze agentschappen alleen maar opschonen en hervormen, nieuw management installeren, de niet-corrupte achterban promoten en vervolgens de naam van het bureau veranderen om iedereen zich beter te laten voelen.

Zie je mijn punt?

Wil je anarchie of wil je dat de Amerikaanse regering onder nieuw management opereert zoals het bedoeld is?

De entiteiten zelf zijn niet het probleem, de CORRUPTE INDIVIDUEN die de leiding hebben over deze entiteiten zijn de schuldigen, en we moeten de individuen verantwoordelijk houden in de volle reikwijdte van de wet, zonder uitzonderingen. Het idee dat we zomaar binnen kunnen komen en de federale regering kunnen afschaffen en sluiten is echter onlogisch en kortzichtig.

Iedereen wil verantwoording afleggen, maar het is niet zo eenvoudig als iedereen te ontslaan en belangrijke overheidsfuncties zonder plan stop te zetten. Deze situatie is ondoorgrondelijk ingewikkeld en kan niet worden opgelost met emotionele en grillige handelingen. Dit vereist precisie en tact. NATSEC is aan de lijn. Honderden miljoenen Amerikanen, en misschien wel de hele wereld; Hun hele leven staat op het spel als dit niet op de juiste manier wordt aangepakt en de VS in chaos vervalt.

Ik hoop dat dit het duidelijk maakt voor degenen onder u die het niet lijken te begrijpen.

Dorothé
 

⚠️Ontwikkelen⚠️

Eerder vandaag zei Poetin dat de terreuraanslagen van Oekraïne op burgers in Belgorod niet ongestraft zouden blijven.

Nu berichten over massale luchtaanvallen in heel Oekraïne vanavond.

De zaken blijven escaleren.


X (formerly Twitter) ()
MFA Russia 🇷🇺 (@mfa_russia) on X
💬 President Vladimir #Putin: What has happened in #Belgorod is of course a terrorist attack. It was a targeted strike on the civilian population.

Dorothé
 

Kunnen we opschieten en al aan de voorverkiezingen beginnen?

Hoe eerder we dit achter de rug hebben, hoe eerder de influencers van DeSantis de alligator-emoji's uit hun bios kunnen halen en niet langer de meest onuitstaanbare mensen op internet zijn.

Net zo erg als de gestoorde Oekraïne-aanhangers.

Dorothé
 

1704224120275.png
Ja, Claudine Gay heeft ontslag genomen, maar hebben we het probleem opgelost?

De academische wereld en het Amerikaanse bedrijfsleven zijn nog steeds besmet met DEI.

We hebben de leiding overgedragen aan een stel gehersenspoelde theaterkinderen, en zij hebben al onze instellingen met de grond gelijk gemaakt.

Tijd om weer mensen op basis van verdienste aan te nemen.

Dorothé
 

Dit zal mijn laatste verklaring zijn over @KyleSeraphin

De FBI-glowy klaagt dat ik hem heb geblokkeerd, terwijl ik niet eens wist wie hij was, terwijl HIJ degene is die mij volgt en degene is die onzin over mij praat.

Nu beweert hij dat ik dingen heb “verzonnen” over de biolabs in Oekraïne, en blijft hij huilen dat ik hem heb geblokkeerd nadat hij mij zonder enige reden had aangevallen.

Het blijkt dat Kyle’s hele grap is dat hij denkt dat hij het beter weet dan het Trump-team, dat het juridische team van Trump geen idee heeft van wat er bij de FBI gebeurt, en dat HIJ degene is die de connecties heeft waar Trump niets van weet. Stel je voor hoe arrogant je moet zijn om te denken dat de machtigste man op aarde niet weet wat er aan de hand is, maar JIJ wel...

Ik doe niets anders dan me met mijn zaken bemoeien en normen en waarden wakker maken. Ik begin geen drama. Ik val degenen niet aan waarvan wordt aangenomen dat ze in hetzelfde team zitten.

Als je een oorlogszuchtige houding jegens mij uitdrukt, blokkeer ik je en ga ik verder met mijn zaken. Val mij niet aan, doe geen valse beweringen over mij, probeer mijn publiek te overtuigen om betrokken te raken, en doe dan niet verbaasd als ik je blokkeer.

Als je valt voor de onzin van deze man, is het aan jou. Hij zocht gewoon een reden om mij aan te vallen. En als ik niet heb bewezen dat ik een van de goeden ben... weet ik niet zeker wie dat wel heeft gedaan.

Gaap. Terug aan het werk.

Dorothé
 

Kijk, Trump is niet perfect.

Ik heb hem zwaar bekritiseerd vanwege de superhelden-NFT's, omdat hij verklaarde zich kandidaat te stellen voor het presidentschap, net nadat hij net had gezegd dat de verkiezingen van 2022 frauduleus waren, enz.

Maar het was veelzeggend om te zien hoe degenen in de zogenaamde ‘waarheidsgemeenschap’ een totale aanval op Trump uitten vanwege één bericht op Truth Social. Alsof de afgelopen zeven jaar de enige strijdmacht was die de FBI en de Deep State bestreed, op magische wijze verdwenen omdat Trump zei dat de FBI moest blijven waar ze zijn en hun werk moest doen zoals het hoort.

Degenen die een hekel hebben aan Trump, of de voorkeur geven aan een andere kandidaat, gebruikten dit als een kans om hun kandidaat te steunen, door te beweren dat Trump nu pro-FBI is, terwijl hij dat helemaal niet zei, en ze weten verdomd goed dat ze onoprecht zijn. Ze weten verdomd goed dat Trump de grootste bedreiging voor de FBI is, en daarom vallen ze hem aan als geen ander.

Trump is, net als iedereen, volkomen kritiek waard, maar als je denkt dat deze verontwaardiging organisch of legitiem is, vergis je je. De enigen die verwoed in de strijd zijn, houden niet van Trump of hebben gezocht naar een reden om hem en zijn aanhangers te bashen. Dit is de enige kans die de broers DeSantis in maanden hebben gehad. Dit was hun Super Bowl.

Komende november zullen ze allemaal op The Don stemmen, en ze zullen doen alsof ze nooit aan hem hebben getwijfeld.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan