Ik weet dat ik zei dat ik niets meer zou zeggen over @KyleSeraphin, maar jullie MOETEN dit allemaal zien
Kyle beweert nu dat hij ‘onafhankelijke verslaggevers’ heeft laten vertellen dat al mijn ‘ideeën op zijn best versleten zijn’.
En welke ‘ideeën’ zouden die van Kyle kunnen zijn? Omdat ik de laatste keer heb gecontroleerd, deel ik afkomstig materiaal en analyses, die allemaal accuraat blijken te zijn, maanden voordat de media erover berichten. Mijn trackrecord is geweldig. Vertel me de laatste keer dat ik iets verkeerd deed... ik wacht wel.
Hij introduceert ook de term 'geheime drops', wat impliceert dat mijn inhoud iets met Q te maken heeft, waarmee hij volledig blootlegt dat hij absoluut geen idee heeft waar hij het over heeft, aangezien het betrekking heeft op mij, mijn inhoud en alle feiten die ik heb. pompt al jaren weg.
De beweringen van Seraphin over mij en mijn werk aan de biolabs zijn objectief gezien gewoon niet waar. Iedereen die mij enige tijd heeft gevolgd, weet dat mijn berichtgeving legitiem was.
Waarom deze willekeurige ex-FBI-agent besloot mij aan te vallen, weet ik niet. Ik ken de man niet eens, hij is degene die mij volgde, en nu ging hij van het bekritiseren van mijn mening naar het aanvallen van mijn werk en mijn geloofwaardigheid, alsof hij op de kans wachtte.
Ik weet niet wat hem daartoe drijft of wat hij denkt te zullen bereiken, maar dit is ronduit walgelijk gedrag en ik denk dat het publiek zich bewust moet zijn van zijn flagrant onoprechte en lasterlijke uitspraken over mij.
Hopelijk kan hij de hulp krijgen die hij nodig heeft, want in zijn tijdlijn valt hij letterlijk de hele dag mensen aan. Dit is niet hoe patriotten zich gedragen.
Voormalig FBI-agent die naamloze ‘onafhankelijke verslaggevers’ gebruikte om een van de meest invloedrijke en talentvolle burgerjournalisten ter wereld te belasteren… reken maar uit
Op zicht Serafijn.
Dorothé