BioClandestine


Ik weet het niet over jullie allemaal, maar ik ben zeer sceptisch over deze Epstein-lijst met ‘associates’.

Ik heb nog nooit zoveel reclame gezien voor iets dat de Deep State niet naar buiten wil brengen.

Ik weet niet precies wat ze van plan zijn, maar ik bespeur een zekere mate van bedrog.

Ruikt visachtig.

Dorothé
 

1704265928147.png
Rusland bombardeerde gisteravond de absolute puinhoop van Oekraïne, en het kreeg nauwelijks enige aandacht in de westerse media.

Claudine Gay en Epstein domineerden de ether.

Amerikanen geven gewoon niets meer om Oekraïne. Toch zou dit een paar maanden geleden het “laatste standpunt voor de democratie” zijn geweest.

Dorothé
 

Ik weet dat ik zei dat ik niets meer zou zeggen over @KyleSeraphin, maar jullie MOETEN dit allemaal zien 🤣

Kyle beweert nu dat hij ‘onafhankelijke verslaggevers’ heeft laten vertellen dat al mijn ‘ideeën op zijn best versleten zijn’.

En welke ‘ideeën’ zouden die van Kyle kunnen zijn? Omdat ik de laatste keer heb gecontroleerd, deel ik afkomstig materiaal en analyses, die allemaal accuraat blijken te zijn, maanden voordat de media erover berichten. Mijn trackrecord is geweldig. Vertel me de laatste keer dat ik iets verkeerd deed... ik wacht wel.

Hij introduceert ook de term 'geheime drops', wat impliceert dat mijn inhoud iets met Q te maken heeft, waarmee hij volledig blootlegt dat hij absoluut geen idee heeft waar hij het over heeft, aangezien het betrekking heeft op mij, mijn inhoud en alle feiten die ik heb. pompt al jaren weg.

De beweringen van Seraphin over mij en mijn werk aan de biolabs zijn objectief gezien gewoon niet waar. Iedereen die mij enige tijd heeft gevolgd, weet dat mijn berichtgeving legitiem was.

Waarom deze willekeurige ex-FBI-agent besloot mij aan te vallen, weet ik niet. Ik ken de man niet eens, hij is degene die mij volgde, en nu ging hij van het bekritiseren van mijn mening naar het aanvallen van mijn werk en mijn geloofwaardigheid, alsof hij op de kans wachtte.

Ik weet niet wat hem daartoe drijft of wat hij denkt te zullen bereiken, maar dit is ronduit walgelijk gedrag en ik denk dat het publiek zich bewust moet zijn van zijn flagrant onoprechte en lasterlijke uitspraken over mij.

Hopelijk kan hij de hulp krijgen die hij nodig heeft, want in zijn tijdlijn valt hij letterlijk de hele dag mensen aan. Dit is niet hoe patriotten zich gedragen.

Voormalig FBI-agent die naamloze ‘onafhankelijke verslaggevers’ gebruikte om een van de meest invloedrijke en talentvolle burgerjournalisten ter wereld te belasteren… reken maar uit 😂

Op zicht Serafijn.

Dorothé
 

🚨PANIEK!🚨

Voormalig NAVO-ambassadeur waarschuwt dat als Trump kandidaat voor de Republikeinse Partij wordt, de Republikeinen in het Congres het verzet van Trump tegen de financiering van Oekraïne zullen willen “bijhouden”, en dat Oekraïne zal vallen.

Voor Oekraïne staat de klok op het punt middernacht te slaan.

POLITICO (https://www.politico.eu/article/joe...reign-policy-ukraine-israel-hamas-war-taiwan/)
Biden’s foreign policy headache in 2024
Developments abroad in the first weeks of the new year may pose a significant challenge to the US president’s electoral prospects.

Dorothé
 

Holy shit... het begint allemaal logisch te worden.

Niet alleen kan de Deep State niet toestaan dat Trump president wordt, ze kunnen hem zelfs niet toestaan KANDIDAAT te worden, omdat zijn invloed de Republikeinse Partij ertoe zal aanzetten standvastig te blijven bij het stopzetten van alle financiering voor Oekraïne.

De politiek heeft het gewoon toegegeven.

Als Oekraïne valt, is de Deep State volledig kapot. Hun offshore-racket is verdwenen, hun financiering droogt op en Rusland beschuldigt hen nog steeds van het maken van biologische wapens. Alles staat hier op het spel.

Nu begint het logisch te worden waarom ze probeerden Trump zo snel van het stembiljet te halen. Waarom ze zo wanhopig zijn om Jack Smith Special Counsel te bespoedigen. Waarom ze wanhopig zijn om naast Trump een andere Republikeinse kandidaat te promoten. Waarom er wereldwijd zoveel escalatie en nieuwe conflicten zijn. Waarom Oekraïne terreuraanslagen pleegt op burgers die proberen de Derde Wereldoorlog aan te wakkeren. Dat is de reden waarom al deze aanvallen NU plaatsvinden.

Ze kunnen Trump niet de kandidaat laten zijn. Als hij goed presteert in de vroege voorverkiezingen, is de financiering van Oekraïne op het spel en wordt de Deep State met uitsterven bedreigd. Ik dacht dat ze tot november de tijd hadden om erachter te komen, maar blijkbaar hebben ze VEEL minder tijd dan dat.

Alles draait om de financiering van Oekraïne. Ze willen Israël gebruiken om verpakkingsfinanciering voor Oekraïne te rechtvaardigen. Ze promoten DeSantis en Haley en proberen wanhopig een van deze twee ertoe te brengen Trump in de voorverkiezingen te verslaan, omdat ze de financiering van Oekraïne ondersteunen.

Politico heeft zojuist het hele plan van de Deep State toegegeven.

Dorothé
 

1704322454117.png
Als het establishment enige hoop heeft om Trump in de voorverkiezingen te laten ontsporen, zou het gepast zijn om Haley of DeSantis te laten afhaken, zodat ze de anti-Trump-stemming kunnen consolideren.

We zijn nog een paar dagen verwijderd van de Iowa Caucuses, en nu zijn er vragen over de geschiktheid van Haley.

Handig 🤔

Als de gevestigde Republikeinse partij slim zou zijn, zouden ze een van de kandidaten dumpen en all-in gaan. De klok tikt, en dit zou voor Haley een makkelijke afslag kunnen zijn om zijn gezicht te redden.

Dorothé
 

Als ik een stuiver zou krijgen voor elke keer dat een ex-inlichtingenagent in de ‘Patriot’-beweging mij probeerde te besmeuren, in een poging hun boekenverkoop te stimuleren, zou ik twee stuivers hebben.

Dat is niet veel, maar het is best raar dat het twee keer is gebeurd 😂

Dorothé
 

1704355244921.png
⚠️HOLY SHIT⚠️

Getuige getuigt in documenten van Epstein dat Bill Clinton ‘ze jong vindt, verwijzend naar meisjes’.

Hoor je dat?

Dat is het geluid van miljoenen normies die wakker worden.

Dorothé
 

1704355320225.png
Dus niet alleen Bill Clinton is een pedofiel, maar de Amerikaanse regering, de DNC, de MSM en Big Tech hebben hun uiterste best gedaan om deze realiteit voor u verborgen te houden.

Ze hebben ook alle journalisten die deze realiteit probeerden bloot te leggen, besmeurd, vernietigd of vermoord.

Het is geen theorie meer.

Dorothé
 

1704355362149.png
DeSantis bros, anti-Trumpers en Libtards in absolute puinhoop! 😂🤣

Ze beweren al maanden ten onrechte dat Trump hier ook bij betrokken was, terwijl Trump het al jaren probeert aan de kaak te stellen.

Het is bijna alsof ze nooit wisten waar ze het over hadden.

Dorothé
 

1704355408447.png
Is het nu logisch waarom links geobsedeerd is door het onderwijzen van 2SLGBTQIA+ onzin aan kinderen?

Ze probeerden snel wilde seksuele afwijkingen te normaliseren, zodat ze pedofilie konden normaliseren voordat de waarheid aan het licht kwam.

Dit is de wereld die ze willen. Ze willen jouw kinderen.

Dorothé
 

1704355449026.png
Vandaag was een verschrikkelijke dag voor de Deep State.

Deze Epstein-documenten maken een ENORME nieuwe reeks normen wakker, en veel heksenzitters hebben zojuist de katalysator gekregen die ze nodig hadden om de sprong te wagen.

Dit zal de publieke perceptie AANZIENLIJK veranderen en dit zal zichtbaar worden in de stembus.

Dorothé
 

1704355491672.png
Ik denk dat iemand zojuist de linkse/anti-Trumpers in de maling heeft genomen.

Maandenlang hebben ze ten onrechte beweerd dat Trump deel uitmaakt van de klantenlijst van Epstein, terwijl ze met spanning op deze documenten wachten, zodat ze konden zeggen: “KIJK TRUMP IS EEN PEDO”!

Ze zouden niet hebben opgelet tenzij ze dachten dat Trump er slecht uit zou zien. Nu hebben we ze zover gekregen dat ze aandacht besteden aan de vrijstelling van Trump, EN ze blootstellen aan de echte criminelen, a la Clinton, Prins Andrew, enz.

Ze werden gelokt. Was het toeval? Of door ontwerp?

Hoe dan ook, het is een absoluut ENORME overwinning voor Patriots.

Dorothé
 

Let eens op wie binnen de “waarheids”-beweging opgewonden is, en wie zuur is.

De broers DeSantis gedragen zich alsof iemand in hun ontbijtgranen heeft gepist, omdat er niets negatiefs over Trump in de documenten stond.

Deze mensen geven niets om de slachtoffers. Ze willen Trump alleen maar vernietigen.

Dorothé
 

1704355600680.png
Ik vraag me af hoe de Clinton/DNC-kiezers zich nu voelen.

Voelen ze enige mate van walging? Bedrog? Kan het ze zelfs schelen dat hun idolen pedofielen zijn?

Kan het hen iets schelen dat de familie Clinton in gevaar is gebracht door een inlichtingensysteem?

Het is een zware dag om een normie te zijn.

Dorothé
 

Democraten, doe ons allemaal een plezier en doe je verdomde mond niet open als je verder gaat, tenzij de woorden zijn: "Het spijt me, je had gelijk".

Jullie hebben het voorrecht verloren om in onze aanwezigheid te spreken.

Jullie hadden allemaal het lef om ons betreurenswaardig te noemen, terwijl jullie letterlijke pedofielen aanbaden.

Jullie hebben ons allemaal gediscrimineerd, alle machtsmiddelen van de overheid tegen ons bewapend en beweerd dat WIJ de kwaden waren, omdat jullie gehersenspoeld werden door de pedofielen waarvan jullie beweerden dat ze de “fatsoenlijke” waren.

Jullie hebben ons allemaal voor gek verklaard omdat we spraken over wijdverbreide pedofilie en kinderhandel. Je beweerde dat we complottheoretici waren. Nou, het bleek dat we gelijk hadden.

Dus als we vooruitgaan, krijgen jullie allemaal niet het voorrecht om in welke hoedanigheid dan ook serieus genomen te worden. Als u uw leiders en hun misdaden tegen kinderen niet aan de kaak stelt, bent u medeplichtig aan het in stand houden van misdaden tegen kinderen.

We zullen geen last hebben van mensen die kinderen verkrachten, of van hun aanhangers. Jullie leiders zullen boeten voor wat ze hebben gedaan, en jullie kunnen ons aansluiten, of je mond houden en uit de weg gaan.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.885
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan