BioClandestine


1704355755529.png
Nu we net hebben gezien hoe snel de wereld de Epstein-documenten verspreidde, stel je voor dat Elon nooit Twitter zou kopen…

Dit nieuws zou NIET op deze manier de ronde doen. Alle hashtags/trends zouden worden onderdrukt. We zouden allemaal verboden worden.

Dit ontwaken gebeurt NIET zonder Elon.

Dorothé
 

Ik weet dat we nog werk te doen hebben, maar het voelt verdomd alsof er een onmetelijk gewicht van mijn schouders is gevallen.

Het zijn meer dan zeven jaar van vitriool en kwelling geweest. Het lijkt erop dat de hele wereld ons vertelde dat we gek waren... maar we aarzelden nooit omdat we WIST dat we gelijk hadden.

Wie is er nu gek?

Dorothé
 

⚠️FLASHBACK⚠️

Poetins toespraak over westerse pedofilie uit februari 2023.

“Ze vernietigen het instituut van het gezin, de historische identiteit van hun cultuur en verschillende perversies met betrekking tot kinderen, tot en met pedofilie die als de nieuwe norm worden geaccepteerd.”

Poetin had gelijk...

Dorothé
 

1704387838817.png
1704387826576.png
Het was absoluut WALGELIJK om te zien hoe linksen en anti-Trumpers een kolossale woedeaanval kregen, omdat Trump werd vrijgesproken in de Epstein-documenten.

Het maakt hen niet uit dat kinderen worden misbruikt. Ze wilden alleen maar Trump pakken.

Ik kan niet beslissen wie erger is.

Dorothé
 


1704387917922.png
Ik hou van alle shills die denken dat ze nu experts zijn op het gebied van Epstein en zijn medewerkers, terwijl zij degenen waren die deze hele zaak al jaren ontkennen 😂

We hebben dit al JAREN bestudeerd en het van de daken geschreeuwd. Denk je dat je ons gaat vertellen wat er is gebeurd?

Dorothé
 

Bijlagen

  • 1704387909682.png
    1704387909682.png
    918 KB · Weergaven: 2

1704387986136.png
De MSM geven opzettelijk een verkeerde voorstelling van de inhoud van de Epstein-documenten en proberen wanhopig het niet-geëngageerde publiek ervan te overtuigen dat Trump erbij betrokken is.

Ze BIDDEN dat je de documenten niet zelf leest, zodat ze je kunnen manipuleren.

Ze vertrouwen op jouw onwetendheid.

Dorothé
 


“Het is niet links versus rechts!”

Daar ben ik het mee eens. Het zijn de mensen die kinderen verkrachten versus de mensen die dat niet doen.

Maar het is niet mijn schuld dat alle mensen die kinderen verkrachten overwegend links zijn. Het is niet mijn schuld dat links de seksualisering van kinderen ideologisch bevordert.

Wie neemt kinderen mee naar dragshows, parades en leert ze op school 2SLGBTQIA+-shit? Welke kant beweerde dat wijdverbreide pedofilie een rechtse complottheorie was?

De linkse media zijn ook degenen die al tientallen jaren dekking bieden voor dit Epstein-verhaal en pizzagate, terwijl rechtsen, voornamelijk Trump-aanhangers, de enige ‘kant’ zijn geweest die dit probeerde bloot te leggen, terwijl ze al JAREN met ZWAAR verzet te maken kregen. !

Dus bespaar me met het “het zijn beide kanten!”… nee, dat is het niet. De ene kant is ideologisch gericht op het seksualiseren van kinderen, terwijl het verzet tegen wijdverbreide pedofilie vrijwel uitsluitend van rechts komt.

Iedereen die dit ontkent, heeft objectief ongelijk. Pedofilie is een kenmerk van links, en ik ben het beu om te doen alsof dat niet zo is.

Dorothé
 

1704402626812.png
Als de heersende klasse bereid is kinderseksslaven letterlijk te verkrachten...

Wat willen ze NIET doen?

Als ze bereid zijn de meest gruwelijke daden te begaan die je maar kunt bedenken… staan ze dan boven het stelen van verkiezingen, het aanzetten tot oorlogen, het hersenspoelen van de planeet en het maken van biologische wapens?

Dorothé
 

Hallo planeet aarde,

Ter herinnering: de wereldleiders die zich het meest uitten over Amerikaanse politici die zich met pedofilie bezighouden, waren Donald Trump en Vladimir Poetin.

Het is geen toeval dat de Deep State deze twee mannen boven alle anderen vreest.

Wie weet waar de lichamen begraven liggen?

Dorothé
 

Nu iedereen de Epstein-documenten heeft gezien, kunnen we het hebben over de mondiale betekenis van de Epstein-chantageoperatie.

Zie DE 165-3 – document #1090, bijlage #6

Een slachtoffer getuigde dat Epstein zich richtte op ‘Amerikaanse politici, machtige zakenlieden, buitenlandse presidenten, een bekende premier en andere wereldleiders’, zodat hij ‘hen mogelijk kon chanteren’.

Epstein ging over iets veel groters dan alleen rijke pedo’s die kinderen verkrachtten. Dit was een inlichtingenoperatie om de machtigste mensen op aarde te chanteren en te controleren. Dit betekent dat op zijn minst Bill Clinton, en vermoedelijk Hillary, gecompromitteerd worden door Epstein en moeten doen wat hij van hen vraagt, anders moeten ze de gevolgen onder ogen zien van het naar buiten komen van hun gruwelijke geheim. Hoeveel van de Clinton/DNC-agenda is in opdracht van Epstein geweest om hem stil te houden?

Als Epstein de Clintons via chantage controleerde, betekent dat dan dat Epstein fungeerde als schaduwpresident van de Verenigde Staten en minister van Buitenlandse Zaken? Hoeveel andere politici controleert hij?

Dit betekent dat Epstein, of de mensen die hij diende, in wezen de mondiale beleidsbeslissingen via proxy konden controleren, zonder gekozen te worden. Dit is letterlijk een inlichtingenoperatie om de wereld te regeren, via een pedofilie-honingpot. Geloof me niet op mijn woord, de slachtoffers zeiden het zelf.

De ULTIEME vraag is: voor wie werkte Epstein en wat probeerden ze te bereiken?

Als de Illuminati echt bestaat, zou dit de manier zijn waarop.

Dorothé
 

1704443823149.png
Trump verbood Epstein uit zijn eigendommen en hielp de wetshandhaving met onderzoeken.

Als POTUS ondertekende Trump meerdere EO’s die zich inzetten voor het stoppen van de wereldwijde mensenhandel en nam hij het eiland van Epstein in beslag.

De Clintons nodigden Ghislaine uit voor de bruiloft van Chelsea.

Wij zijn niet hetzelfde.

Dorothé
 

1704443896156.png
Trump werd niet genoemd in de nieuwe reeks documenten, en Bill Clinton bedreigde Vanity Fair persoonlijk en zei tegen hen dat ze “geen mensenhandelverhalen moesten schrijven over zijn goede Jeffery Epstein”.

Een verdere bevestiging dat de elites en de media de hele zaak in de doofpot hebben gestopt.

Dorothé
 

Het is meer dan 24 uur geleden.

Heeft één enkele prominente Clinton-aanhanger of Democraat Bill Clinton aan de kaak gesteld?

Heeft een enkele verslaggever om uitleg gevraagd van Bill of de Biden-beheerder? Heeft één enkele MSM-zender opgeroepen tot de arrestatie van Bill?

Waar is de verontwaardigingsmachine nu?

Dorothé
 

1704444025021.png
HEILIGE SHIT...

Epstein-slachtoffer zegt dat ze werden verhandeld aan “twee van de meest gerespecteerde politici ter wereld” “en ook aan vrouwen”.

Nou, in 2011 was Trump geen politicus, dus dat sluit hem uit. Wie laat dat over?

En vrouwen? 👀

Wie was de dame op Epstein’s beveiligingscamerakanaal 11?

Dorothé
 

Ik zeg niet dat ELKE pedo links is.

Ik wijs alleen op de onweerlegbare realiteit dat er een substantiële overlap bestaat tussen de mensen die:

-stem blauw
-aanbiddingsvaccins
-steun Oekraïne
- druk 2SLGBTQIA+ op kinderen
- sympathiseren met pedofielen

Is dit niet het geval?

Dorothé
 

1704444117978.png
Nu we de bevestiging hebben dat Bill een pedo is EN de MSM-winkels heeft bedreigd om geen verhalen over Epstein te schrijven… ziet de relatie van de Clintons met de Podestas er niet VEEL verdachter uit?

Maak de normen vast. Het konijnenhol gaat veel dieper.

Het is erger dan je je kunt voorstellen.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.885
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan