BioClandestine


1729190296383.png
🔥HOLY SHIT🔥

NY Post meldt dat hun professionele liplezer een groot deel van Obama's en Bidens conversatie op de begrafenis van Ethel Kennedy heeft ontcijferd.

Ze beweren dat Biden zei dat Kamala "niet zo sterk was als ik".

Obama antwoordde: "Ik weet het... dat is waar. We hebben tijd".

PANIEK IN DC!

Dorothé
 

Elon: "De reden dat ik hier persoonlijk ben, is omdat Pennsylvania zo belangrijk is voor de toekomst van de wereld."

Elon heeft gelijk.

De mensen van Pennsylvania zullen waarschijnlijk het lot van de mensheid bepalen. 😂

Zal er een Derde Wereldoorlog en tirannie zijn?

Of zal er vrede en welvaart zijn?

Dorothé
 

Ikzelf en andere ervaren burgerjournalisten probeerden jullie allemaal te waarschuwen voor het geloven in ongeverifieerde geruchten van louche accounts die informatie verklappen.

Let op degenen die onderscheidingsvermogen hebben getoond en degenen die te snel hebben geklikt en bevestigingsbias hebben gebruikt.

Dorothé
 

1729223983799.png
🚨⚠️🔥LAATSTE NIEUWS🔥⚠️🚨

Het account "Black Insurrectionist" is verwijderd of opgeschort, nadat het als fraude werd ontmaskerd en beschuldigingen voor kliks verzon.

Dit was een poging om goedgelovige Trump-aanhangers te misleiden, en het werkte bij velen.

Luister naar oom Clandestine...

Dorothé
 

Jim Gaffigan heeft Kamala en de Dems zojuist UITGEHAALD.

"De Democraten hebben ons verteld dat Trumps herverkiezing een bedreiging is voor de democratie. In feite waren ze zo bezorgd over deze bedreiging dat ze een staatsgreep hebben gepleegd, hun democratisch gekozen zittende afgevaardigde hebben afgezet en Kamala Harris hebben geïnstalleerd."

Dorothé
 

LMAO!

Trump zit vanavond in zijn tas. Hij is gewoon Kamala en de Dems aan het afzeiken.

"Er is een groep genaamd 'White Dudes for Harris'... maar ik maak me helemaal geen zorgen om hen, omdat hun vrouwen en de minnaars van hun vrouwen allemaal op mij stemmen."

HIJ IS DE GEIT! 😭

Dorothé
 

Trump is op hol geslagen en neemt Chuck Schumer recht in zijn gezicht.

"Chuck Schumer ziet er hier heel somber uit, maar kijk naar de positieve kant, Chuck, gezien hoe woke je partij is geworden, als Kamala verliest, heb je nog steeds een kans om de eerste vrouwelijke president te worden."

BURNNNN 🔥

Dorothé
 

1729224207546.png
Trump is echt voor een stel katholieke bisschoppen opgekomen en heeft de hele natie verteld dat alle blanke gasten die op Kamala stemmen, een stelletje cucks zijn.

Ik weet niet hoe we op deze tijdlijn zijn beland, maar ik ben er helemaal voor. 🤣

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.178
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan