BioClandestine

Louisiana en Wisconsin melden ernstige gevallen van vogelgriep en Californië heeft zojuist de noodtoestand uitgeroepen.

Gaan ze het nog een keer proberen?

Vorig jaar beweerde Igor Kirillov dat de VS plannen had om een nieuwe biologische crisis te creëren.

Ze hebben deze man gisteren vermoord.

Dorothé

1734596635752.png
Klaar om je verstand te laten verbazen?

Terugblik naar mei 2023.

Generaal Kirillov beweerde dat het Russische leger monsters van de dodelijke vogelgriep, ook bekend als VOGELGRIEP, had verkregen van een veroverd laboratorium van het Amerikaanse ministerie van Defensie in de regio Cherson, die soorten kon overspringen, met een sterftecijfer van 40% bij mensen…

Toeval dat Kirillov net is vermoord en CDC nu meldt dat de vogelgriep overspringt op mensen en noodsituaties veroorzaakt?

Te veel verbindende punten om toeval te zijn.

Dorothé

1734596722307.png
Om het duidelijk te maken, ik zeg niet dat we bang moeten zijn voor de vogelgriep.

Ik zeg dat we bang moeten zijn voor de REACTIE van de overheid op de vogelgriep.

Het hoeft niet gevaarlijk te zijn om het te gebruiken als excuus om de wereld te sluiten, vrijheden te stelen en rijkdom over te dragen.

Dorothé

Ik heb het tegenwoordig moeilijk om te investeren in de uitgaven van het Congres.

Ik ga er gewoon vanuit dat zodra onze belastingdollars in handen van de overheid komen, ze weg zijn. Het maakt niet uit hoe ze het uitgeven, het komt niet bij ons terug.

Er verandert niets totdat er een alomvattende verantwoording is van de corrupte heersende klasse. Er verandert niets totdat er een afrekening wordt losgelaten op Washington.

Het moeras moet worden drooggelegd. De corrupte bureaucratie moet worden geëlimineerd.

1734680533791.png
Corrupte bureaucraten: “Oh nee, de overheid gaat misschien wel dicht!”

BC: Zie plaatje

Dorothé

Idealiter willen we dat de overheid tot 20 januari gesloten is.

We willen Biden en Kamala in de kelder, en dat de ratten in het Congres stoppen met het uitgeven van ons geld.

We moeten nog een maand volhouden tot Trump is beëdigd, voordat er kernwapens gaan vliegen of ziekteverwekkers gaan ‘lekken’.

Dorothé

De Dems maken me aan het lachen met dit "President Musk"-gedoe.

Moet het een slechte zaak zijn dat de meest succesvolle ondernemer op aarde ons systeem probeert te verbeteren dat meer dan 34 biljoen dollar aan schulden heeft?

Ze zijn gewoon boos dat ze de ongehinderde toegang tot onze belastingdollars verliezen.

Dorothé

Tucker haalt de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne aan, terwijl hij filmproducent Jenner Furst interviewt.

Furst gaat in op Tuckers punt, dat de VS Oekraïne koos vanwege het gebrek aan toezicht in zo'n wetteloos land.

Tucker weet waar dit verhaal eindigt 👀

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan