BioClandestine

🚨HERINNERING🚨

Het verspreiden van oncontroleerbare beweringen en onwaarheden is extreem schadelijk voor de waarheidsbeweging.

Het geeft de vijand munitie om latere beweringen in diskrediet te brengen, zelfs als ze waar zijn.

Nauwkeurigheid en integriteit staan voorop.

Oefen onderscheidingsvermogen. Geloofwaardigheid is alles.

Dorothé

IK heb dit draadje niet helemaal gevolgd.

Moeten we bang zijn voor Russische aanslagen in Europa? Of dat Russische spionnen misbruik maken van het vrije reizen???

Ik hoor ook iets dergelijks op de NOS, maar dit is natuurlijk niet echt 'n betrouwbaar medium. :( :( :(

Als journalist gaat het er niet om hoeveel verhalen je goed hebt. Het gaat erom hoeveel je er fout hebt.

De mensen verdienen een nauwkeurige, eerlijke en ijverige media.

Daarom vraag ik jullie allemaal om mij niet te beoordelen op mijn winnaars, maar op mijn verliezers, omdat ik er zo weinig heb.

Dorothé

Trump is een legende.

Hij gaat zitten met Bloomberg-hack, vertelt hem in zijn gezicht dat hij nepnieuws is, en de menigte zakenmensen juicht hem allemaal toe.

Dit is precies waarom de MSM niet wilde dat Trump massaal naar de debatten zou komen.

Dorothé

Welp, Kamala zei net dat ze gelooft in herstelbetalingen voor zwarte Amerikanen…

Elke keer dat ze haar mond opendoet, brengt ze schade toe aan haar campagne.

Ze hebben geen plan voor Amerika of welvaart. De Dems zijn gek geworden.

Dorothé

1729053124341.png
Ik kan niet geloven dat we nog maar 3 weken verwijderd zijn van de verkiezingen. Kijk eens hoe ver we zijn gekomen.

We zijn allemaal weer terug op Twitter, nu X, en we floreren. We hebben de ether gedomineerd, de corrupte media omzeild en miljoenen mensen wakker gemaakt.

Vier jaar geleden censureerden ze Hunters laptop, het publiek was veel minder wakker, burger-/onafhankelijke journalisten hadden een minimaal bereik en de MSM controleerde het verhaal.

Niet meer. We hebben de controle over de publieke perceptie overgenomen, het Overton-venster verschoven en dat begint in de peilingen te verschijnen. Trump is er veel beter aan toe dan in 2016 en 2020.

Ik begrijp dat fraude een variabele is in deze vergelijking waar we mee moeten omgaan, maar dat ligt buiten onze controle. Het enige wat we kunnen doen is zoveel mogelijk mensen wakker maken en naar de stembus gaan.

Over het algemeen zou ik zeggen dat we het tot nu toe verdomd goed hebben gedaan. We zitten in de laatste rechte lijn. Blijf gewoon rode pillen afvuren en stem. Wij hebben de overhand.

Dorothé

De Dems/MSM blijven ons hun spelplan vertellen!

MSNBC bespreekt het belang van Pennsylvania, met name de provincies in en rond Philadelphia, en hoe Kamala in die provincies "de stemmen moet opvoeren" om de verkiezingen te winnen.

Ze gaan proberen PA te stelen.

Hun plan is om Democratisch-vriendelijke districten (Philadelphia) te overspoelen met stemmen per post, om de rode provincies in PA te compenseren en de staat en mogelijk de federale verkiezingen te stelen. Vandaar dat verkiezingsfunctionarissen in Pennsylvania de MSM vertellen dat ze vertragingen in de verkiezingen in Pennsylvania moeten verwachten. Ze zijn van plan om opnieuw te valsspelen.

Ze hoeven niet elke staat te stelen, ze hoeven er maar een paar te stelen, en Pennsylvania is duidelijk hun belangrijkste doelwit.

Dorothé

Kamala is helemaal gaar!

Als haar gevraagd wordt waarom het Amerikaanse volk niet het gevoel heeft dat we op het goede spoor zitten terwijl zij aan de macht is, geeft ze Trump de schuld.

Steek een vork in de campagne. HET IS VOORBIJ!

Dit interview is PRECIES waarom Kamala weigerde te debatteren op Fox News.

Dorothé

Ik heb Kamala slechte optredens zien doen, maar dit interview met Bret Baier was misschien wel het meest schadelijke media-evenement van een kandidaat OOIT.

Het werd zo erg dat Kamala's team niet meer in beeld was en eiste dat het interview werd ingekort omdat Kamala zo slecht was.

PANIEK IN DC!

Dorothé

Hier is Baier na het interview die uitlegt hoe Kamala's begeleiders in paniek de handdoek in de ring gooiden.

Ze kwamen niet alleen te laat opdagen om het interview te verkorten, maar Kamala werd ook zo erg afgeslacht dat haar begeleiders het nog eerder stopten.

De optiek kon niet slechter zijn voor Kamala.

Dorothé

Begint het te begrijpen waarom de Dems Kamala al die tijd onder de pet hielden?

Ze heeft alleen maar cupcake-interviews gedaan op door de DNC gecontroleerde media om een reden. Zodra ze daadwerkelijk onder druk werd gezet door een interviewer, implodeerde ze.

Als we eerlijke media hadden, had elk interview tot nu toe zo moeten verlopen, maar Kamala kreeg een voorkeursbehandeling, kon al haar gênante antwoorden weglaten, kreeg het script, werd niet onder druk gezet, etc. De door de DNC gecontroleerde media isoleerden haar, en nu stort ze in zodra ze buiten de structuur treedt.

De campagne van Harris is voorbij. Ze gaan het niet toegeven, maar het is voorbij, en ze weten het. Valsspelen is nu hun enige optie.

Dorothé

De Dems zijn hilarisch.

Ze zijn in rep en roer dat Kamala eindelijk eens met echte vragen werd geconfronteerd en eisen nu dat Trump "moeilijke interviews" doet.

Het is alsof ze de media die schuimbekkend over Trump stonden, elke seconde van elke dag, de afgelopen 8 jaar gemist hebben. 🤣

Dorothé

Ik: "Verdomme, Kamala heeft gisteravond echt geflopt. Laten we eens kijken hoe de Dems ermee omgaan."

De Dems: Zie filmpje

Dorothé

1729190180863.png
Voordat Biden zich terugtrok, scoorde Kamala slechter dan Biden in een rechtstreekse confrontatie met Trump.

De reden dat haar cijfers omhooggingen, was omdat de Democraten zich in de rij schaarden toen ze te horen kregen wie hun kandidaat was. Het was volledig verzonnen hype.

Nu Kamala is ontmaskerd en gedwongen is om in het openbaar te verschijnen, keert de publieke opinie over haar terug naar waar die was voordat ze de nominatie van Obama kreeg. De hype-trein van Kamala en de gecoördineerde MSM-uitrol vielen tegen. Ze konden haar tekortkomingen maar zo lang verborgen houden.

Je kunt lippenstift op een varken smeren…

(Afgebeeld zijn Polymarket-kansen, geen peilingen. Dit is een weerspiegeling van de publieke opinie en weddenschapsmarkten zijn tegenwoordig nauwkeuriger dan vertekende peilinggegevens.)

Dorothé

Kunnen we het erover hebben hoe krankzinnig dit antwoord is?

80% van de Amerikaanse bevolking is ontevreden over Kamala's huidige regering, en zij is er op de een of andere manier in geslaagd om Trump hiervoor de schuld te geven?

Absoluut onacceptabel en diskwalificerend.

Als je hierop stemt, ben je een vijand van het Amerikaanse volk.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.542
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan