BioClandestine


🚨HERINNERING🚨

Het verspreiden van oncontroleerbare beweringen en onwaarheden is extreem schadelijk voor de waarheidsbeweging.

Het geeft de vijand munitie om latere beweringen in diskrediet te brengen, zelfs als ze waar zijn.

Nauwkeurigheid en integriteit staan voorop.

Oefen onderscheidingsvermogen. Geloofwaardigheid is alles.

Dorothé
 
IK heb dit draadje niet helemaal gevolgd.


Moeten we bang zijn voor Russische aanslagen in Europa? Of dat Russische spionnen misbruik maken van het vrije reizen???

Ik hoor ook iets dergelijks op de NOS, maar dit is natuurlijk niet echt 'n betrouwbaar medium. :( :( :(
 

Als journalist gaat het er niet om hoeveel verhalen je goed hebt. Het gaat erom hoeveel je er fout hebt.

De mensen verdienen een nauwkeurige, eerlijke en ijverige media.

Daarom vraag ik jullie allemaal om mij niet te beoordelen op mijn winnaars, maar op mijn verliezers, omdat ik er zo weinig heb.

Dorothé
 

Trump is een legende.

Hij gaat zitten met Bloomberg-hack, vertelt hem in zijn gezicht dat hij nepnieuws is, en de menigte zakenmensen juicht hem allemaal toe.

Dit is precies waarom de MSM niet wilde dat Trump massaal naar de debatten zou komen.

Dorothé
 

Welp, Kamala zei net dat ze gelooft in herstelbetalingen voor zwarte Amerikanen…

Elke keer dat ze haar mond opendoet, brengt ze schade toe aan haar campagne.

Ze hebben geen plan voor Amerika of welvaart. De Dems zijn gek geworden.

Dorothé
 

1729053124341.png
Ik kan niet geloven dat we nog maar 3 weken verwijderd zijn van de verkiezingen. Kijk eens hoe ver we zijn gekomen.

We zijn allemaal weer terug op Twitter, nu X, en we floreren. We hebben de ether gedomineerd, de corrupte media omzeild en miljoenen mensen wakker gemaakt.

Vier jaar geleden censureerden ze Hunters laptop, het publiek was veel minder wakker, burger-/onafhankelijke journalisten hadden een minimaal bereik en de MSM controleerde het verhaal.

Niet meer. We hebben de controle over de publieke perceptie overgenomen, het Overton-venster verschoven en dat begint in de peilingen te verschijnen. Trump is er veel beter aan toe dan in 2016 en 2020.

Ik begrijp dat fraude een variabele is in deze vergelijking waar we mee moeten omgaan, maar dat ligt buiten onze controle. Het enige wat we kunnen doen is zoveel mogelijk mensen wakker maken en naar de stembus gaan.

Over het algemeen zou ik zeggen dat we het tot nu toe verdomd goed hebben gedaan. We zitten in de laatste rechte lijn. Blijf gewoon rode pillen afvuren en stem. Wij hebben de overhand.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.529
Berichten
537.602
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan