BioClandestine

1730631218480.png
Laat een positieve peiling zien en mensen zeggen dat het een psyop is om kiezers zelfgenoegzaam te maken en de opkomst te verlagen.

Laat een negatieve peiling zien en mensen zeggen dat het een psyop is om kiezers ontmoedigd te maken en de opkomst te verlagen.

Welke is het? Het kan niet allebei.

Het maakt niet uit of we gewoon stemmen.

Dorothé

1730631268931.png
Mijn advies aan iedereen,

Negeer alles en stem.

Niets van wat je tussen nu en dinsdagavond hoort, zal van enige waarde zijn.

Vul de koelkast, ontspan, kijk wat voetbal en spaar je energie voor de verkiezingsdag.

Laat je niet beïnvloeden door lawaai. Stem gewoon!

Wij kunnen dit!

Dorothé

De afgelopen maand+ was elk commentaar "stem alsof we 10 punten achterstaan!".

Toen kwam er een peiling uit die aangaf dat Trump in Iowa achterstaat, en dezelfde mensen doen alsof de hemel naar beneden valt 😂

Ik dacht dat dit was wat je wilde?

Velen zeiden dat positieve Trump-peilingen kiezers zelfgenoegzaam zouden maken en hem de verkiezingen zouden kosten. Zou het omgekeerde niet moeten gelden voor de democraten? Zou volgens deze logica een positieve Kamala-peiling kiezers niet zelfgenoegzaam moeten maken? Of werken psyops voor stemonderdrukking alleen bij Trump-kiezers?

Mijn punt is dat velen alleen maar verdoemen om het verdoemen, en er zit geen logica in al die verkiezingsangst.

Geen enkele psyops werkt als je gewoon stemt, wat er ook gebeurt. Het is heel simpel.

Dorothé

1730652727336.png
Omdat opiniepeilers gewoon hun eigen onzin mogen verzinnen, dacht ik dat ik me bij de groep zou voegen en mijn eigen voorspellende model zou maken!

Mijn model voorspelt dat Trump alle swing states, de populaire stemming, het Huis van Afgevaardigden en de Senaat zal winnen en NH, VA, ME, MN en NM zal omdraaien.

Ik wed dat ik dichterbij ben dan de "experts". 😈

Dorothé

1730710723781.png
De MSM is wanhopig op zoek naar een verhaal, dus richten ze zich op een afwijkende staatspeiling, die is gemaakt door een DNC-agent, om de illusie van momentum voor Kamala te creëren.

DIT is de dame die de Democraten nu zien als de arbiter van alle politieke peilingen… 😂

Als je hierin trapt, is dat je eigen schuld. Dit is duidelijk een verkiezingsstunt. De Democraten grijpen gewoon naar elk strohalmpje om te voorkomen dat ze praten over de ongekende verschuiving in de vroege opkomst van GOP-kiezers.

Ze hadden niets positiefs om over Kamala te praten in de laatste rechte lijn, dus verzonnen ze iets.

Voeg het toe aan de lijst met hoaxes.

Dorothé

Gisteravond schetste Vivek de impact van een overtuigende overwinning van Trump.

Hij beweert dat we kijken naar een historische overwinning die "het land zal verenigen".

Hij heeft gelijk. Hoe groter de overwinning van Trump, hoe minder geloofwaardigheid de media hebben en hoe meer politieke munitie/optica Trump zal hebben om de MAGA-agenda efficiënt uit te voeren en dit land weer op de rails te krijgen.

Als Trump de populaire stem wint, zal de media dat praatpunt niet kunnen gebruiken en zal het publiek geen andere keuze hebben dan toe te geven dat Trump geliefd is.

Als Trump meerderheden wint in het Huis en de Senaat, zullen de Democraten pro-Trump-wetgeving niet kunnen blokkeren en zullen alle congrescommissies onder controle van MAGA staan.

Als Trump een aantal blauwe staten omdraait, zal dat bevestigen dat het volk de MSM heeft afgeluisterd en dat het hersenspoelapparaat van de Deep State zijn controle over de publieke perceptie en dus de realiteit heeft verloren.

Het is niet genoeg om alleen te winnen. We moeten GROOTS winnen als we dit 4-jarige venster met Trump willen maximaliseren en de Deep State willen verslaan. En Vivek, een van Trumps belangrijkste plaatsvervangers, lijkt er behoorlijk zeker van te zijn dat we het enthousiasme en de opkomst hebben om het voor elkaar te krijgen.

Dorothé

De vroege stemcijfers blijven slecht nieuws voor Democraten, en top-Dem-strategen beschrijven de situatie als "eng".

Halperin en Turrentine bespreken de significante verschuiving in vroege stemmen voor Republikeinen, en het gebrek aan enthousiasme op de grond voor Democraten.

De Dems en MSM zullen hun valse zelfverzekerde façade blijven opzetten, maar achter gesloten deuren maken ze zich grote zorgen over de vroege stemcijfers. De tekenen wijzen op een overwinning van Trump.

De realiteit en paniek beginnen toe te slaan.

Dorothé

1730744752879.png
Het is niet alleen zo dat Republikeinen massaal opkomen voor de vervroegde stemming.

Het is meer zo dat de Democraten NIET opkomen zoals ze normaal doen bij de vervroegde stemming, wat duidt op een RAMP voor de Democraten.

De opkomst in stedelijke gebieden en bij vrouwen bij de vervroegde stemming is gedaald, en de opkomst op het platteland is gestegen, maar niet al te veel, wat aangeeft dat Trump nog steeds een groot aantal kiezers heeft die normaal gesproken op de verkiezingsdag stemmen, wat Republikeinen doorgaans doen.

Kortom, het enthousiasme van de Democraten is nihil vergeleken met 2020, en Trump haalt honderdduizenden stemmen binnen in swing states die in 2020 door tienduizenden werden beslist.

Alle tekenen wijzen op een overwinning van Trump. Als we opdagen en stemmen, winnen we!

Dorothé

1730751889981.png
Ik denk niet dat mensen beseffen hoe catastrofaal deze vroege stemcijfers zijn voor Kamala en de Dems.

Als het omgekeerde waar was, en de opkomst van de GOP zo slecht was vergeleken met eerdere verkiezingen, zou het voorpaginanieuws zijn en zou elk linkse mediakanaal flessen opentrekken.

De Dems/MSM zullen het niet toegeven, maar ze zijn gekookt en dat weten ze. Ze willen de illusie van momentum in stand houden om kiezers ervan te overtuigen morgen te gaan stemmen, maar ze weten dat de cijfers die binnenkomen, wijzen op een enorme overwinning van Trump.

Laat de Dems/MSM je niet voor de gek houden.

Ze zijn doodsbang, en dat is terecht.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan