BioClandestine

Patriots, we did it.

Ik wilde iedereen bedanken die op welke manier dan ook heeft bijgedragen, hoe groot of klein ook.

Samen hebben we de naald in beweging gebracht en de koers van de mensheid veranderd.

We hebben nog veel werk te doen, maar het zware werk is gedaan.

Het was een eer. 🫡

Dorothé

Luister allemaal,

Nu Trump terug is en de MSM dood is, word ik een absolute bedreiging voor de maatschappij. 😂

Als iemand die persoonlijk door de media is besmeurd en mijn leven is verwoest, ga ik mijn vijanden een nummer geven.

Kijk weg als je preuts bent.

Dorothé

1730916529758.png
Ja, ik ben blij. Maar ik ben ook boos.

Ik ben boos dat we dit allemaal moesten doorstaan. Ik ben boos dat onze heersende klasse zo corrupt was dat het zover is gekomen.

Ja, ik trek flessen open en drink liters liberale tranen...

Maar ik wil gerechtigheid. Ik wil de afrekening.

Dorothé

Terugblik naar toen de Dems Joe Biden dwongen af te treden en Kamala installeerden als DNC-kandidaat.

De media en de peilingen vertelden het publiek dat ze een geweldige kandidaat was en dat ze zou winnen.

Ze hadden het mis.

Overmoed is een zwak schild.

Dorothé

Kamala geeft toe en bevestigt dat ze deel zal nemen aan de vreedzame machtsoverdracht!

Echter, het woord van een Democraat is nutteloos. We zullen zien hoe ze zich tussen nu en januari gedragen, maar ik heb het gevoel dat de Deep State trucs achter de hand heeft.

Dorothé

Ik weet dat we allemaal feestvieren, en terecht, maar dit is nog niet voorbij.

Net als in 2016 met de Russische hoax, zal de Deep State noodmaatregelen hebben om Trump ervan te weerhouden zijn agenda uit te voeren.

Het zal heel moeilijk worden, aangezien Trump de Senaat, het Huis van Afgevaardigden en het Hooggerechtshof heeft, maar ze zullen niet zomaar toegeven en hem hen laten vervolgen voor hun verraad. Ze zullen moeten handelen.

Trump zal in staat zijn om al zijn benoemingen snel door de Senaat te krijgen, kan wetgeving gemakkelijker aannemen met meerderheden en zal alle commissies en dus de onderzoeken controleren.

Ik zie niet in hoe de Democraten dit keer weer een Mueller-achtige situatie kunnen creëren, maar ik zou het ze niet kwalijk nemen. Het zou me niet verbazen als de FBI over een paar dagen naar buiten komt en zegt dat ze bewijs hebben gezien van buitenlandse inmenging, of iets dergelijks.

Ze zullen een verhaal moeten creëren. Ze zullen iets verzinnen. Maar gelukkig voor ons heeft de verkiezing bewezen dat de meerderheid van de Amerikanen hen heeft genegeerd.

Het zal interessant zijn om te zien welke route ze nemen. Verwacht een reactie. Ze zullen niet vrijwillig ten onder gaan.

Dorothé

1730955266942.png
Dit is het enige waar ik aan denk.

Ik begrijp dat we de Inauguratiedag moeten halen, maar ik kijk ernaar uit wanneer Trump de honden loslaat.

Ik kan niet wachten tot het dreamteam begint met het zuiveren van onze corrupte overheid.

Het is tijd om de Deep State uit te roeien.

Dorothé

Democraten, als u zich afvraagt waarom Amerika op Trump heeft gestemd, laat me het dan uitleggen:

De waarheid is dat het Amerikaanse volk uw shit zat is.

U heeft onze natie en onze cultuur geruïneerd. U heeft ons openlijk bespot, gekleineerd en gediscrimineerd, en ons toen racisten, vrouwenhaters en nazi's genoemd toen we het begonnen te merken.

U heeft al onze geweldige instellingen bezoedeld en gecorrumpeerd, inclusief de media, sociale media, technologie, de academische wereld, inlichtingendiensten, gezondheid, farmacie, Hollywood, entertainment, sport, ALLES! U heeft elk aspect van het Amerikaanse leven tot wapen gemaakt en het gebruikt om uw krankzinnige extreemlinkse agenda door onze strot te duwen.

U vertelde ons dat Trump een Russische troef was die de Derde Wereldoorlog zou beginnen en erger zou zijn dan Hitler. Vervolgens gebruikte u dat als excuus om haat jegens Trump-aanhangers te rechtvaardigen en om op straat te rellen. U gebruikte het als excuus om Trumps hele eerste termijn te dwarsbomen en te ruïneren, en het bleek allemaal een leugen te zijn.

Toen eiste je tijdens Covid dat we allemaal gedwongen werden om medische experimenten te ondergaan zonder te testen. Je wilde dat andersdenkenden in de gevangenis werden opgesloten. Je wilde dat kinderen werden weggehaald bij hun anti-vaxouders. Je wilde dat de anti-vaxers in kampen werden geplaatst. Je was voor onze dood. Toen bleek dat je het bij alles mis had, van de door de mens gemaakte oorsprong, tot maskers, tot vaccins, tot sociale afstand, tot ivermectine, tot HCQ, tot natuurlijke immuniteit, en alles daartussenin.

Toen vertelde je ons tijdens Oekraïne dat Oekraïne een bolwerk van democratie was en dat ze wanhopig al onze belastingdollars nodig hadden. Toen bleek dat Oekraïne een van de meest corrupte landen ter wereld is, met letterlijke nazi-militaire troepen, en dat het eigenlijk gewoon een witwasoperatie was om de Amerikaanse belastingbetaler te stelen. Je wilt de grenzen van Oekraïne meer verdedigen dan de onze. Je hebt honderden miljarden dollars naar de andere kant van de planeet gestuurd, terwijl Amerikanen lijden, allemaal op basis van meer leugens.

Dan is er nog het hele Epstein, Diddy, mensenhandel-element. Jullie hebben ons allemaal VEHEMENT verteld dat mensenhandel een mythe is, jullie hebben ons verteld dat de grens veilig was, en jullie hebben ons verteld dat iedereen die het in twijfel trok een onverbeterlijke complottheoreticus was. Jullie zeiden dat iedereen die naar "Sound of Freedom" keek een QAnon-extremist was en een bedreiging voor de democratie. Toen bleek het waar te zijn, en de elites zijn echt bezig met onuitsprekelijke misdaden tegen kinderen. Nadat jullie ons tientallen jaren hadden verteld dat dit niet waar was. Jullie hebben de meest afschuwelijke misdaden die je maar kunt bedenken, in de doofpot gestopt, voor politiek gewin.

Ik zou dit dagenlang kunnen doen, maar ik denk dat je het punt wel begrijpt. Het Amerikaanse volk is zich bewust van de oplichterij en het echte kwaad dat om ons heen gaande is, en we gaan het niet langer tolereren. Dus hebben we Donald Trump en zijn team van Patriots ingehuurd om de situatie recht te zetten en Amerika terug te brengen naar haar grootsheid.

Dit is de realiteit van de situatie. Jullie zijn de slechteriken, en jullie zijn bedrogen. Hoe eerder je wakker wordt, hoe eerder je je bij ons kunt aansluiten om deze natie te repareren. Of je kunt ervoor kiezen om de realiteit te ontkennen en de rest van je leven te leven in haat, gebaseerd op leugens.

De keuze is aan jou.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan