BioClandestine

Geweldig segment van Jesse Watters.

Hij analyseert op briljante en bondige wijze het nieuwe IG-rapport, de hele saga van 6 januari, de reactie van links/media en hoe dit allemaal in het grotere geheel past.

Absoluut de moeite waard om te bekijken.

Dorothé

1734129572045.png
-Moordpogingen op Trump
-Dreiging van nucleaire oorlog met Rusland
-Dreiging van meer pandemieën (Hotez)
-UAP's zwermen over Jersey

Amerikanen proberen alleen maar Trumps inauguratie te halen:

Dorothé

1734166415056.png
IG-rapport toont aan dat FBI Kash heeft bespioneerd.

Dit zou groter nieuws moeten zijn, maar het lijkt erop dat niemand hierdoor verrast is.

Op dit punt is het veilig om aan te nemen dat iedereen die ook maar enigszins dicht bij Trump staat, is bespioneerd door de inlichtingendienst.

Het masker is al af.

Dorothé

1734205790586.png
Denkvoer:

In 2022 beweerde het Russische leger dat ze duistere drones en plannen hadden gevonden bij veroverde Oekraïense militaire installaties.

De plannen toonden aan dat de VS/Oekraïne ziekten verspreidden via drones die ziekteverwekkers in waterdeeltjes vervoerden, gespoten via 30L-spuitbussen.

Ik heb geen bewijs dat dit is wat er in NJ gebeurt, en ik denk ook niet dat dit is wat er gebeurt, maar wanneer ik vreemd dronegebruik zie, sluimert dit altijd in mijn achterhoofd. Overheden, of zelfs particuliere NGO's, hebben de mogelijkheid om gemakkelijk ziekten te verspreiden, op dezelfde manier als boeren hun gewassen besproeien met pesticiden, via een aerosoldrone.

Om duidelijk te zijn, ik zeg niet dat dit is wat ik denk dat er gebeurt, maar het is gewoon iets om op je radar te houden als een mogelijke toepassing van militaire drones.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.667
Nieuwste lid
Janinesee
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan