BioClandestine

Geweldig segment van Jesse Watters.

Hij analyseert op briljante en bondige wijze het nieuwe IG-rapport, de hele saga van 6 januari, de reactie van links/media en hoe dit allemaal in het grotere geheel past.

Absoluut de moeite waard om te bekijken.

Dorothé

1734129572045.png
-Moordpogingen op Trump
-Dreiging van nucleaire oorlog met Rusland
-Dreiging van meer pandemieën (Hotez)
-UAP's zwermen over Jersey

Amerikanen proberen alleen maar Trumps inauguratie te halen:

Dorothé

1734166415056.png
IG-rapport toont aan dat FBI Kash heeft bespioneerd.

Dit zou groter nieuws moeten zijn, maar het lijkt erop dat niemand hierdoor verrast is.

Op dit punt is het veilig om aan te nemen dat iedereen die ook maar enigszins dicht bij Trump staat, is bespioneerd door de inlichtingendienst.

Het masker is al af.

Dorothé

1734205790586.png
Denkvoer:

In 2022 beweerde het Russische leger dat ze duistere drones en plannen hadden gevonden bij veroverde Oekraïense militaire installaties.

De plannen toonden aan dat de VS/Oekraïne ziekten verspreidden via drones die ziekteverwekkers in waterdeeltjes vervoerden, gespoten via 30L-spuitbussen.

Ik heb geen bewijs dat dit is wat er in NJ gebeurt, en ik denk ook niet dat dit is wat er gebeurt, maar wanneer ik vreemd dronegebruik zie, sluimert dit altijd in mijn achterhoofd. Overheden, of zelfs particuliere NGO's, hebben de mogelijkheid om gemakkelijk ziekten te verspreiden, op dezelfde manier als boeren hun gewassen besproeien met pesticiden, via een aerosoldrone.

Om duidelijk te zijn, ik zeg niet dat dit is wat ik denk dat er gebeurt, maar het is gewoon iets om op je radar te houden als een mogelijke toepassing van militaire drones.

Dorothé

Trump spreekt over de dronesituatie:

Hij zegt dat onze regering, leger en Biden absoluut weten wat er aan de hand is.

Hij deelt mijn overtuiging dat dit GEEN buitenlandse drones zijn, omdat ze aangepakt zouden zijn.

Trump lijkt te geloven dat dit binnenlandse drones zijn en dat het Biden-regime weigert hun bron te erkennen om "mensen in spanning te houden".

Het is in het belang van het Biden-regime dat we ons zo zorgen maken over deze drones, zodat we ons minder zorgen maken over hun flagrante corruptie. Misschien is er iets kwaadaardigs aan de hand, of misschien vinden ze het gewoon leuk dat we enorm afgeleid zijn en niet meer praten over Hunters gratie of waarom het in 2014 begon.

Dorothé

1734377424496.png
De Canadese premier Trudeau overweegt naar verluidt om af te treden!

Dit gebeurt nadat zijn minister van Financiën, Chrystia Freeland, zojuist haar ontslag heeft ingediend vanwege Trumps inkomende tarieven.

Trump bevrijdt Canada van hun corrupte woke-regime, en hij is nog niet eens beëdigd!

Dorothé

Chaos in Canada!

Freeland trad vandaag af, slechts enkele uren voordat ze de herfstbegrotingscijfers zou rapporteren.

De volgende persoon in de rij onder Freeland trad toen onmiddellijk af.

Nu overweegt Trudeau om af te treden…

Waar zijn ze zo bang voor?

Dorothé

1734461410373.png
⚠️MASSIEVE ONTWIKKELING⚠️

De Russische chef van de Nucleaire, Chemische en Biologische Defensiemacht is vermoord door Oekraïne…

Generaal Igor Kirillov was degene die de leiding had over de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne…

Je hebt me zijn briefings al vaak zien delen. Kirrilov en zijn assistent werden allebei vermoord door een explosieve lading die onder een scooter was geplaatst, die geparkeerd stond bij de ingang van een gebouw waar Kirrilov uitkwam.

Dit is een enorme escalatie en een van de meest schaamteloze moordpogingen op een hooggeplaatste Russische functionaris.

Kirrilov is degene die alle bewijzen over Hunter Bidens Metabiota aan de VN heeft voorgelegd en Soros, Clinton, Obama en Biden ervan heeft beschuldigd biologische wapens in Oekraïne te creëren…

Oekraïne en hun Amerikaanse handlangers willen koste wat kost de door de VS gefinancierde labs in Oekraïne geheim houden. Ze hebben Kirrilov vermoord omdat dit het geheim is waar ze het meest bang voor zijn.

Dorothé

Als je me volgt, zul je Kirillov herkennen. Ik heb al vaak video's van hem gedeeld.

Hij was verantwoordelijk voor het Russische MIL-onderzoek naar de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne.

Ze hebben hem vermoord omdat hij het diepste, donkerste geheim van de Deep State blootlegt.

Dorothé

1734471743388.png
Jullie zouden allemaal de Russische grafiek van het Amerikaanse bionetwerk in Oekraïne moeten herkennen. Ik heb hem al vaak gedeeld.

Rusland beweert dat Soros, Obama, Clinton, Biden, de Amerikaanse regering, NGO's en Big Pharma biologische wapens in Oekraïne creëren.

De CIA/Oekraïne heeft zojuist de man vermoord die deze grafiek heeft gemaakt.

De Russische generaal die verantwoordelijk is voor het militaire onderzoek naar de biolabs in Oekraïne, is zojuist opgeblazen door een IED.

Dit is meer bevestiging dat de Deep State bang is om verantwoording af te leggen voor hun misdaden tegen de menselijkheid. Iedereen die probeert dit geheim te onthullen, krijgt te maken met extreme weerstand van de Deep State.

Nu Trump binnenkort de macht overneemt, grijpen ze naar moorden.

Dorothé

1734471829891.png
Ik probeer niet dramatisch te doen, maar ben ik in gevaar?

Het blootleggen van de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne is in feite mijn hele identiteit.

Nu vermoordt de CIA de Russische militaire functionarissen die verantwoordelijk zijn voor het onderzoeken van de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne.

Ik ben niet suïcidaal 😂

Dorothé

Dit zou het grootste verhaal op aarde moeten zijn, maar het krijgt minimale aandacht.

De Russische MIL beweerde dat de VS biologische wapens in Oekraïne ontwikkelt, waaronder C19.

De CIA/Oekraïne heeft zojuist de man vermoord die het onderzoek leidt.

Dit is ook waar Hunters gratie over gaat!

Dorothé

Als je nieuwsgierig was waarom Igor Kirillov zojuist werd vermoord, bekijk dan deze video.

In augustus 2023 schetste Kirillov hoe de VS en Big Pharma "de wereld regeren" door "biologische crises te creëren".

Hij besprak ook hoe al dit bewijsmateriaal vele malen bij de VN is ingediend en elke keer door de VS wordt gevetood, omdat de VS de documentatie niet kan weerleggen.

In wezen vond Kirillov het papieren spoor dat aantoonde dat de Amerikaanse overheid, samen met NGO's en oligarchen, C19 creëerde en het gebruikte om biljoenen aan winst te genereren voor farmaceutische bedrijven via vaccinproductie, evenals het bevorderen van overheidsovermacht via noodbevoegdheden.

Dit is de reden dat ze hem zojuist hebben vermoord. Hij probeerde de grootste misdaad in de menselijke geschiedenis bloot te leggen.

Dorothé

1734513749967.png
Er is een reden waarom honderden miljarden van onze belastingdollars in Oekraïne zijn.

Er is een reden waarom de Democraten Trump hebben afgezet na een telefoontje naar Oekraïne.

Er is een reden waarom Hunters gratieverlening in 2014 begint, vlak voordat zijn biolabbedrijf Metabiota een contract kreeg met het DoD om vleermuiscoronavirussen in Oekraïne te gaan bestuderen.

Er is een reden waarom Big Tech het verhaal censureerde en de MSM zei dat er geen biolabs in Oekraïne waren.

Er is een reden waarom het establishment/MSM zoveel weerstand bieden aan Tulsi en RFK Jr., nadat ze opmerkingen maakten over de biolabs in Oekraïne.

Er is een reden dat de CIA/Oekraïne zojuist de Russische militaire functionaris heeft vermoord die het onderzoek naar de biolabs in Oekraïne leidt.

Er is een reden waarom de Deep State bereid is een nucleaire oorlog te beginnen voordat ze Oekraïne laten overgeven.

Alles wat we zien is het resultaat van de Deep State die probeert hun criminaliteit in Oekraïne te verdoezelen. Zo simpel is het.

Dorothé

1734513815210.png
Daar gaan we weer!

De compleet gediscrediteerde bedrijfsmedia en "factcheckers" proberen opnieuw het verhaal van de biolabs in Oekraïne te verdoezelen.

Ze beweren dat de moord op Kirillov niet opvallend is en dat de beschuldigingen een samenzweringstheorie zijn.

WANHOOP! 😂

Dorothé

1734513861327.png
Ik weet niet wat ik van deze drone-situatie moet denken.

Het ene moment is het Iran, dan is het de Amerikaanse overheid, dan zijn het hobbyisten en particuliere bedrijven, dan is het China.

Ik heb geen idee en ik heb het opgegeven tot nader order.

Ik tel gewoon de dagen af totdat Trump wordt beëdigd. 😂

Dorothé

1734549746885.png
🚨Update🚨

Rusland arresteert verdachte moordenaar die verantwoordelijk is voor de moord op LTG Kirillov.

De verdachte is een Oezbeekse staatsburger, die beweert dat hem geld is aangeboden door de Oekraïense SBU om de aanval uit te voeren.

Rusland is van plan dit aan de VN voor te leggen, waar ze, zoals gebruikelijk, genegeerd zullen worden.

Dit is in overeenstemming met het bloedbad in Crocus City Hall en andere recente terroristische aanslagen in Rusland. Buitenlanders worden online gerekruteerd en krijgen geld aangeboden om terreurdaden te plegen door Oekraïne, dat een proxy is van de VS.

Dit is een vrij significante escalatie, en Poetin zal een reactie hebben.

Dorothé

1734549846086.png
Eyes on 👀

De CR omvat financiering om nog eens 12 regionale biolabs te bouwen.

En dan noemt Elon ze "biowapenlabs".

EXTREEM GEBASEERD!

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.558
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug