BioClandestine

Ik luister naar dit live gesprek van al deze experts en journalisten die spreken over Pfizer en WAAR ze het "gerichte evolutie" onderzoek uitvoeren.

Ik heb meerdere keren gevraagd om te spreken. Als ik haar had zou ik het eruit trekken.

ZE MAKEN DE ZIEKTEKIEMEN IN OEKRAÏNE!

Hoe komt het dat de mainstream experts dit verband niet kunnen leggen...

Twitter ()
Mario Nawfal

Dorothé

Twitter Files journalisten missen een belangrijk stuk van de puzzel.

Ik kan het hele C19 gesprek in elkaar passen. Als ik een live Twitter ruimte zou houden om te bespreken waar Pfizer filialen "gerichte evolutie" onderzoek doen, zou je dan geïnteresseerd zijn?

Ja

Nee

Dorothé

Twitter journalisten: "Pfizer filialen doen geen gain of function onderzoek in Amerika, waar zouden ze het dan wel kunnen doen?"

Ik kan geen bijdrage leveren:

Dorothé

Voor degenen die zich afvragen waar Big Pharma bedrijven hun onethische en illegale biologische onderzoek uitbesteden, het is in de VS die momenteel in oorlog zijn over beschuldigingen van de productie van biowapens...

Amerikaanse politici beschermen Oekraïne met een reden.

Van aug. 2022

Russian MIL Declares Ukraine Origin of C19! DNC Globalists Created Covid! Russische MIL verklaart Oekraïne oorsprong van C19! DNC-globalisten creëerden Covid!​

ClandestineClandestien

Aug 4, 20224 augustus 2022

NIEUWE BIOLOGISCHE UPDATE UIT RUSLAND
Nieuwe briefing van het hoofd van de stralings-, chemische en biologische strijdkrachten, generaal Igor Kirillov, over militaire biologische activiteiten van de Verenigde Staten op het grondgebied van Oekraïne.

De Russische MIL heeft biologische monsters van overgegeven Oekraïense soldaten bestudeerd en wat ze hebben gevonden is meer dan verontrustend. Ongeveer 20% van hen droeg West-Nijl-pathogenen, die werden bestudeerd "door het Pentagon als onderdeel van de Oekraïense UP-4- en UP-8-projecten". Suggererend dat Oekraïense soldaten worden onderworpen aan onvrijwillige biologische experimenten en blootstelling aan biologische wapens (denk aan Neurenberg).
Naast het dragen van ziekteverwekkers, droegen bijna alle overgegeven Oekraïense soldaten sporen van een breed scala aan verdovende middelen en opioïden, waaronder meth en codeïne.
Rusland zou ons zeker herinneren aan het gebruik van methamfetamine door de nazi's in WO II. Ik behandelde dit 2 weken geleden, toen de linkse media deze realiteit probeerden te verdraaien als een soort X-men mutant samenzweringstheorie. Nee, het zijn gewoon nazi's, en historisch gezien gebruiken nazi's drugs. Vooral als voordeel in oorlog.
Clandestiene nieuwsbrief
Oekraïne past historische nazi-tactiek toe om methamfetaminen aan strijdkrachten te leveren
De imbecielen van de Daily Beast beweren ten onrechte dat Rusland de oorlog aan het verliezen is en beweren ten onrechte dat ze de schuld geven aan genetisch gemodificeerde "mutant-troepen" als resultaat van de Amerikaanse biolabs in Oekraïne. Voordat je het artikel leest, moet je begrijpen dat dit regelrechte onzin is van de Daily Beast en de linkse media, en de enige reden waarom ik erover bericht is...
Lees verder
6 maanden geleden · 214 likes · 26 reacties · Clandestine

Rusland haalt verder aan dat deze methamfetamine die Oekraïne gebruikt, Pervitin, ook werd gebruikt door Amerikaanse soldaten in Vietnam en Korea. Het is ontworpen om de psycho-emotionele lasten van oorlog te verminderen.
Een beoogd neveneffect is echter buitensporige agressie, waarvan Rusland beweert dat dit een van de belangrijkste factoren is voor de nationalistische Oekraïense strijdkrachten die "extreme wreedheid" jegens burgers en de beschieting van hun eigen volk in Donbas tonen. Oekraïne gebruikt geestdodende agenten om hun strijdkrachten vatbaarder te maken voor het uitvoeren van gruwelijke daden.

Vervolgens vinden we misschien wel de meest explosieve dia tot nu toe, waarin Rusland EINDELIJK naar buiten komt en de VS DIRECT beschuldigt verantwoordelijk te zijn voor het creëren en vrijgeven van Covid-19. Wat ik vanaf het begin heb gezegd, is dat dit allemaal leidt tot C-19, wat de spijker aan de doodskist en de rode pil zal zijn die de wereld wakker schudt.
De terugslag waarmee de VS worden geconfronteerd vanuit Rusland en de rest van de oosterse wereld, is rechtstreeks omdat de wereld ontdekte dat DE VERENIGDE STATEN COVID HEEFT GECREËERD. Met name de “DNC/Liberal Globalists”, zoals de Russen beweren. Niet Trump.
Rusland verduidelijkt dat ze een record hebben van meer dan 16.000 biologische monsters, inclusief bloed- en serummonsters, die vanuit Oekraïne naar de VS, Georgië en Europese landen zijn vervoerd.
De VS beweerden dat al deze biologische monsters "uitsluitend voor vreedzame doeleinden" zouden worden gebruikt, maar we kunnen zien dat dit niet het geval was.
Rusland wees toen op het Amerikaanse congreslid Jason Crow van de House Intelligence Committee, waarschuwde Amerikanen voor de gevaren van het geven van hun DNA aan particuliere bedrijven (Think 23&Me) om te testen, omdat:
"...er is een mogelijkheid dat testresultaten aan derden worden verkocht... en de verkregen informatie kan worden gebruikt om biologische wapens te ontwikkelen die gericht zijn op specifieke groepen... of individuen."
Klinkt precies als wat Rusland al die tijd beweert. Dat de VS biologische wapens hebben geproduceerd om bepaalde individuen etnisch te zuiveren van geselecteerde genoomsequenties. Idk about you all, maar etnische zuivering met biologische wapens klinkt niet erg “Democratisch”, maar misschien ben ik dat gewoon.
Rusland zegt dat deze activiteit een redelijke reden geeft om Amerikaanse militaire biologen te ondervragen over de opkomst en verspreiding van de COVID-19-pathogeen. Rusland citeert:
“In mei 2022 vertelde Jeffrey Sachs - een vooraanstaand expert in het gerespecteerde medische tijdschrift The Lancet en professor aan Columbia University, de toonaangevende academische instelling voor wereldwijde bioveiligheid, op een conferentie in Spanje dat '.. het coronavirus kunstmatig is gemaakt en zeer waarschijnlijk is gemaakt te zijn met behulp van Amerikaanse vooruitgang in de biotechnologie ...'.”
Neem dat even in je op. JEP. Rusland heeft de Verenigde Staten zojuist beschuldigd van het creëren en vrijgeven van Covid-19. Maar wacht, er is meer.
Rusland bevestigt dat het onnatuurlijke gedrag van C19 bewijst dat dit virus niet alleen door de mens is gemaakt, maar dat er constant aan wordt gewerkt en dat het "kunstmatig wordt aangewakkerd" via de introductie van verschillende varianten in verschillende regio's.
Ikzelf en vele anderen neigden naar het idee dat Wuhan niet de enige "oorsprong" was van de C19-uitbraak. Het werd uitgebracht in meerdere laboratoria over de hele wereld, met verschillende speciaal ontworpen varianten, ontworpen om de mensen in de regio te targeten met het genoomspecifieke C19-virus.
De DNC-globalisten gebruikten Oekraïne als de thuisbasis voor de productie van het virus en verscheepten vervolgens de genoomspecifieke virussen naar laboratoria over de hele wereld, om te worden vrijgegeven om ervoor te zorgen dat het virus de hele wereld infecteerde …
Volgens onze experts wordt dit bewezen door de ongebruikelijke variabiliteit van de genovarianten die verschillende pieken in de incidentie van coronavirussen veroorzaken, significante verschillen in letaliteit en besmettelijkheid, ongelijke geografische spreiding en de onvoorspelbare aard van het epidemische proces als geheel. Het lijkt erop dat ondanks pogingen om de ziekte in te dammen en te isoleren, de pandemie kunstmatig wordt aangewakkerd door de introductie van nieuwe varianten van het virus in een bepaalde regio.
Rusland beschuldigt vervolgens het Amerikaanse Agentschap voor Internationale Ontwikkeling (USAID) rechtstreeks van betrokkenheid bij de totstandkoming van de nieuwe Covid-varianten. Onder verwijzing naar het feit dat ze het coronavirus sinds 2009 bestuderen (Obama), en dat een van de hoofdaannemers van het project het beruchte Biden biolab-bedrijf Metabiota is, de belangrijkste bron van biologisch misdrijf in Oekraïne.
De implementatie van het COVID-19-scenario en de noodstop van USAID van het Predict-programma in 2019 suggereren de opzettelijke aard van de pandemie en de betrokkenheid van de VS bij het ontstaan ervan.
Rusland gelooft niet alleen dat de VS C19 hebben gemaakt en vrijgegeven, maar dat ze dit met opzettelijke bedoelingen hebben gedaan.

En net als je dacht dat het niet erger kon… wordt het erger.
Op de derde dia belicht Rusland de activiteiten van Labyrinth Ukraine. Met name hun vaccinatie van Oekraïense soldaten en het verzamelen van biologische monsters van hen zodat ze genoomspecifieke biologische wapens kunnen ontwikkelen. Het citeren van een van de hoofdaannemers die bij Labyrinth is aangesloten, is wederom Biden's Metabiota.
Rusland merkt ook op dat Labyrinth Global Health CORONAVIRUSSEN EN APENPOX heeft bestudeerd.
We zien dus een duidelijke trend: besmettelijke ziekteverwekkers die de aandachtszone van het Pentagon bereiken, worden vervolgens pandemie, met Amerikaanse farmaceutische bedrijven en hun beschermheren, de leiders van de Amerikaanse Democratische Partij, als de begunstigden.
HOLY SHIT... Rusland zei zojuist dat de DNC en de Amerikaanse big pharma opzettelijk pandemieën veroorzaken om verkiezingen te winnen...
Anon's algemene stelling over C19 en 2020 serieus legitimeren, en legitimiteit geven aan mijn stelling dat Monkeypox het volgende biowapen is dat opzettelijk door de Deep State is vrijgegeven om te proberen de verkiezingen van 2022 te stelen met massale mail-in-stemming.
Clandestiene nieuwsbrief
Globalisten starten Monkeypox Fear-campagne om te streven naar stemmen per post
Het lijkt erop dat ikzelf, en de meerderheid van de gemeenschap, gelijk hadden toen ik het DNC/Globalist-plan voorzag om Monkeypox te introduceren als de volgende "noodsituatie" om de schapen angst in te boezemen en massaal stemmen per post te rechtvaardigen, zodat ze hun kiezersfraude kunnen gebruiken netwerk, volgens "2.000 muilezels ...
Lees verder
6 maanden geleden · 189 likes · 14 reacties · Clandestine

Concluderend heeft Rusland de DNC-globalisten nu DIRECT beschuldigd van:
-het opzettelijk creëren en vrijgeven van nieuwe varianten van Coronavirussen, en nu Monkeypox, met het oog op politieke controle en wereldheerschappij.
-het gebruik van niet-consensuele experimenten op wereldburgers om genoomspecifieke biologische wapens te creëren voor etnische zuivering.
-creatie en gebruik van verdovende middelen, zoals methamfetamine, op Oekraïense troepen om hen te ontmenselijken om gruwelijke misdaden tegen de menselijkheid te plegen tegen burgers in Oekraïne.
Rusland heeft zojuist mijn algemene verhaal bevestigd; dat de oorlog in Oekraïne een terugslag is voor de oprichting en het gebruik van C19 door de Deep State. We zijn al in WW3 en C19 was het eerste wapen dat werd afgevuurd.
Het feit dat Rusland nu naar buiten is gekomen en deze spade openlijk een spade heeft genoemd ... suggereert dat we de finish naderen. Rusland beweert dat het definitieve dossier in "herfst" voltooid zal zijn.
Mensen... het gebeurt.
-Clandestien

Clandestine’s Newsletter (https://bioclandestine.substack.com/p/russian-mil-declares-ukraine-origin)
Russian MIL Declares Ukraine Origin of C19! DNC Globalists Created Covid!
NEW BIOLOGICAL UPDATE FROM RUSSIA New briefing from Chief of Radiation, Chemical and Biological Defence Forces, General Igor Kirillov, on military biological activities of the United States in the territory of Ukraine. The Russian MIL have been studying biological samples from surrendered Ukrainian soldiers, and what they have been finding is beyond disturbing. Approximately 20% of them carrying West Nile pathogens, which were being studied “by the Pentagon as part of the Ukrainian UP-4 and UP-8 projects”. Suggesting that Ukrainian soldiers are being subject to involuntary biological experimentation and exposure to biological weapons (think Nuremberg).

Dorothé

Mensen, er zijn op dit moment grote dingen aan de gang achter de schermen.

U moet het Oekraïense staatsdecreet van Zelensky van 24 februari 2022, de dag dat de raketaanvallen begonnen, nog eens nalezen.

Zelensky beval het Oekraïense ministerie van Defensie om alle staatsdocumenten te vernietigen die verband hielden met Hunter Biden's biolab bedrijf "METABIOTA en Battelle".

Zelensky probeerde hun connectie met Biden en de Biolabs te verbergen.

Blijf op de hoogte
14 juni 2022

Zelensky Ordered Destruction of All State Docs Associated with METABIOTA on 02/24/22Zelensky beval de vernietiging van alle staatsdocumenten die verband houden met METABIOTA op 24/02/22​

ClandestineClandestien

Jun 14, 202214 juni 2022

🚨BOMBSHELL UIT RUSLAND🚨
Oekraïens document vrijgegeven aan de Russische media, @izvestia, met het besluit van Zelensky om alle dossiers over leden van de Oekraïense defensiedienst, werknemers en staf van de staat, en elke betrokkenheid bij Hunter Biden's biolab METABIOTA te vernietigen , op 24/02/22, hetzelfde dag dat de luchtaanvallen op Oekraïne begonnen.
Zie origineel document linksboven en vervolgens vertaald in het Engels aan de rechterkant. Holy shit is dit een doozy. Maar wacht, er is nog veel meer.
Herinner je je die beruchte video van brandende documenten van de Oekraïense MIL RECHTS VOOR het gebouw van het Oekraïense Ministerie van Defensie in Kiev, Oekraïne? Op 24/02/22 DEZELFDE DAG VAN HET BESLUIT VAN ZELENSKY.
JEP. De MSM zond een video uit van de Oekraïense MIL die bewijs vernietigde van de betrokkenheid van de Oekraïense staat bij het BIOLAB van HUNTER BIDEN in Oekraïne, precies op het moment dat Rusland zijn raketaanvallen begon.
Jongens... we hebben ze allemaal gevangen. We betrapten ze op klaarlichte dag op MSM. Bekijken.

Dus ja, verwerk dat even, en dan is er meer.
Deze vrijgave van een Oekraïens document kwam op hetzelfde moment als een officieel persbericht uit Rusland via de woordvoerster van het ministerie van Buitenlandse Zaken, Maria Zakharova, vanmorgen, waarin de VS werd geëist om te voldoen aan het onderzoek naar hun biologische activiteit in de post-Sovjet-ruimte.
In het artikel geeft Zakharova een antwoord op de reactie van het Amerikaanse DoD van 06/09/22 waarin de VS dergelijke snode Amerikaanse DoD-activiteiten in Oekraïne ontkennen. Zakharova verklaarde: "We roepen Amerikaanse collega's op om professionaliteit te tonen en in plaats van propaganda-informatie te vullen, dringend inhoudelijk werk te verrichten om de situatie met betrekking tot hun militaire en biologische activiteiten in de landen van de voormalige USSR te corrigeren."
Hier zijn een paar belangrijke fragmenten uit het interview:
Zal de Russische zijde maatregelen nemen om de controle over Amerikaanse activiteiten in biolaboratoria in de post-Sovjet-ruimte te vergroten?
“Ja, we zijn van plan om in de nabije toekomst mechanismen te gebruiken, in overeenstemming met de artikelen V en VI van het Verdrag, die voorzien in overleg tussen staten die partij zijn bij het BTWC bij het oplossen van problemen met betrekking tot het doel van het Verdrag of in verband met de uitvoering van de bepalingen ervan, evenals medewerking aan eventuele onderzoeken naar mogelijke schendingen van verplichtingen uit hoofde van het BTWC.”
Hoe moet volgens u de interactie tussen Moskou en Washington worden opgebouwd om vertrouwen op te bouwen en te voldoen aan de bepalingen van dit Verdrag inzake het verbod op biologische en toxinewapens?
“We roepen de Verenigde Staten, als depositaris van het BTWC, op om op een verantwoorde manier te voldoen aan hun verplichtingen uit hoofde van het verdrag, in feite om bij te dragen aan de versterking van het regime van dit belangrijke ontwapeningsmechanisme voor internationale veiligheid. We verwachten geen algemene informatie te geven, maar inhoudelijke uitleg over specifieke kwesties die door Rusland naar voren zijn gebracht in verband met Amerikaanse militaire en biologische activiteiten in de post-Sovjetruimte.”
Dus in wezen zegt Rusland dat de VS zich moeten houden aan de VN en dat ze dergelijk onderzoek al tientallen jaren tegenwerken. Rusland eist dat de VS samenwerken en alle zorgen over hun biologische activiteit in post-Sovjetstaten, zoals Oekraïne, Georgië, enz.
Hier is het artikel, er is een optie voor Engelse vertaling.
Dus Rusland heeft zojuist het kleine fragment vrijgegeven dat Zelensky actief de Oekraïense betrokkenheid bij Metabiota specifiek verdoezelde, wat bevestigt dat Zelensky wist wat er aan de hand was, wist dat dit de reden was waarom Rusland naar binnen trok, wist dat de laboratoria bestaan, enz. Dit bewijst de Oekraïners zijn meer dan medeplichtig en bewijzen dat ze wisten dat Biden direct betrokken was bij snode activiteiten in dit lab.
Rusland laat langzaam bewijsmateriaal naar buiten glippen en ze beweren nog veel meer te hebben. Ze vragen om Amerikaanse medewerking zodat we het samen kunnen opruimen, maar Biden is toevallig ook direct verantwoordelijk voor de biologische misdaden tegen de menselijkheid.
Kunnen we erop vertrouwen dat de VN hun deel doen en eisen dat de VS hieraan voldoen? Ik weet het niet zeker. Maar Rusland zal informatie en bewijs blijven vrijgeven totdat ze dat doen. Rusland probeert diplomatie, en als de leiders van de VS enige intentie hadden voor wereldvrede, zouden ze het daarmee eens zijn.
-Clandestien

Clandestine’s Newsletter (https://bioclandestine.substack.com/p/zelensky-ordered-destruction-of-all)
Zelensky Ordered Destruction of All State Docs Associated with METABIOTA on 02/24/22
🚨BOMBSHELL FROM RUSSIA🚨 Ukrainian document released to Russian media outlet, @izvestia, showing decree from Zelensky to destroy all files on Ukrainian defense service members, employees and staff of the state, and any involvement with Hunter Biden’s biolab METABIOTA

Dorothé

Weten jullie nog dat de MSM liet zien hoe het Oekraïense ministerie van Defensie en de militaire inlichtingendienst documenten buiten hun gebouwen verbrandden?

Op 02/24/2022. Dezelfde dag als het Zelensky decreet hierboven.

Ze verdoezelden hun banden met VS biologisch wangedrag.

Dorothé

1675021028980.png
Generaal Flynn lijkt het leuk te vinden.

Terug in zaken alsof we nooit zijn weggeweest.

Maar nu zal ik niet gecensureerd worden, en de Deep State overlords hebben geen manier om hun normies af te schermen van mijn red-pill parade.

De machtigste mensen op aarde probeerden me te vernietigen en creëerden zo de voorbode van hun eigen ondergang.

- "Je hebt een monster gecreëerd, en het zal je vernietigen."

Dorothé

1675025751386.png
DC Draino koos ervoor om me niet te citeren of me hiervoor krediet te geven.

Ik weet niet zeker waarom. Aangezien hij me volgt op Twitter. Hij gaf me daar ook geen krediet.

Misschien is er een reden en wil hij niet met mij omgaan omdat ik geen mainstream journalist ben, maar het lijkt alsof hij mijn levenswerk neemt en het als zijn eigen werk afschildert.

Ik ben blij dat mijn scriptie uitkomt, maar dit is onzin.

Dorothé

1675071418096.png
Dat is beter.

De tijd dat grote namen burgerjournalisten afkraken voor hun werk is voorbij.

Citeer je verdomde bronnen.

Dorothé

Jullie zullen dit allemaal willen lezen.

Het hele verhaal over de oorsprong van het Deep State biologische complot in Oekraïne dat teruggaat tot Obama in 2005.

Ik neem Twitter in beslag. Censuur over de Biolabs in Oekraïne is opgeheven, normies zijn ontmaskerd en rode pillen regenen uit de lucht.

Twitter ()
Clandestine
1) Now that I have everyone’s attention, allow me to address why US establishment politicians are sending tanks, jets, weapons, equipment, and $100+ billion to Ukraine.

It has nothing to do with Ukrainian citizens, and everything to do with Deep State assets/secrets in Ukraine.

Dorothé

1675071542540.png
Daarom is Twitter zo belangrijk.

Het geeft ons allemaal een weg om de vijand direct te confronteren met informatie.

Ook, voor degenen die het thuis bijhouden, mijn nieuwste draad deed 313k views in het eerste uur. Twitter wordt platgebrand met de tutorial over het Deep State biologische netwerk in Oekraïne.

Heb ik net een massale normie-wakker wordende gebeurtenis veroorzaakt?

Dorothé

De Deep State overspeelde hun hand toen ze mijn verhaal censureerden; waardoor de MSM verklaarden dat er "geen biolabs in Oekraïne zijn", wat een gemakkelijk bewijsbare leugen was.

Als ze niets te verbergen hadden, waarom dan liegen over de labs daar?

Bijna 500k views en stijgend.

Streisand Effect 😈

Dorothé

4 miljoen views op Twitter en stijgend.

Het is pas 16 uur online.

Ik zei dat ik het publieke gesprek over SARS-CoV-2 zou bevorderen toen ik terugkwam op Twitter.

Het duurde 72 uur.

Missie is al een netto succes, maar we hebben nog veel meer werk te doen.

Twitter ()
Clandestine
1) Now that I have everyone’s attention, allow me to address why US establishment politicians are sending tanks, jets, weapons, equipment, and $100+ billion to Ukraine.

It has nothing to do with Ukrainian citizens, and everything to do with Deep State assets/secrets in Ukraine.

Dorothé

Draadje over de uitdagingen voor mijn stelling over Oekraïne en de oneerlijkheid van de Amerikaanse regering en hun schoothondje MSM.

Ik zeg niet dat Rusland alle antwoorden heeft, maar onze regering heeft bewezen gecompromitteerd te zijn, dus moeten wij als burgers andere mogelijkheden onderzoeken.

MOET LEZEN!

Twitter ()
Clandestine
1) Now that you all have a general understanding of my thesis.

Let’s address any challenges or counter arguments to what I have

Dorothé

1675142260275.png
Stel je voor.

Hebben ze nog nooit gehoord van screenshots?

Maakt niet uit. Ze geven zichzelf bloot in deze doofpotpoging. Zoals Tom Renz zegt: "Waarom dingen verbergen als er niets te verbergen valt?"

Als de vijand onder druk staat, maken ze fouten. Hun hyper-defensiviteit zegt alles.

Dorothé

1675142327327.png
Het lijkt erop dat Jr. houdt van wat #USBiolabs in Oekraïne inhoud.

Maak hiervan wat je wilt 👀

Dorothé

1675142392807.png
🚨 We staan op rood alarm.🚨

Elon heeft net een tweet geliked waarin DC Draino mijn tweet citeert 👀

Elon heeft de goederen gezien!

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665