BioClandestine

Trump Jr. is geïnteresseerd in de biolabs en heeft mijn onderwerpen gezien.

Ik ben blij dat het publieke gesprek vordert en dat mensen nieuwe standpunten zullen innemen. Andere journalisten en onderzoekers zullen meer kruimels vinden in verband met de biologische malversaties in Oekraïne.

Vereerd.

Telegram (https://t.me/PepeMatter/14240)
ULTRA Pepe Lives Matter 🐸
Well would you look at this. Donald Trump Junior is taking the Ukrainian Biolab story seriously and wants to research it more.

"The conspiracy theorists have been batting a thousand. The sophisticated media class that knows better, not so much folks...
There's a lesson here. If you work a boring job at a company that's maybe mutating viruses that could cause mass destruction..All the things we are really worried about Russia doing..A big part of I think why we are in Ukraine.. I've read some really interesting threads about the labs there..

Dorothé

Remember when the White House released a “Fact Sheet” admitting to all the “mostly peaceful biological research” being done in Ukraine, and all over the world - after the news of Ukraine ordering destruction of biolab specimen and documents?

The one that Russia was fine with, until 2014?

What happened in 2014?
The US-sponsored Maidan Revolution (regime change) to a globalist anti-Russia leader.

Mike

"Maar wanneer uit een lange reeks van misbruiken en usurpaties, die steeds hetzelfde doel nastreven, een plan blijkt om hen onder een absoluut despotisme te brengen, is het hun recht, is het hun plicht, deze regering af te zetten en nieuwe bewakers te voorzien voor hun toekomstige veiligheid."

Dorothé

1675246370412.png
Dit is tot nu toe hun enige verdediging geweest tegen mijn proefschrift.

En @JuliansRum heeft gelijk dat de bots het hebben opgepikt en het proberen te pushen.

Dit is eigenlijk een geweldig teken, omdat het betekent dat ze niets van enige verdienste hebben om te betwisten wat ik heb gepresenteerd.

Ze roepen gewoon "muh complottheorie".

Ze hebben niets. We winnen HANDIG.

Dorothé

Rusland zou kunnen zeggen "water is nat" en de westerse media zouden je ervan overtuigen dat het droog is.

Dorothé

🚨HOLY SHIT🚨

Het Russische ministerie van Defensie beweert 20.000 documenten te hebben die betrekking hebben op de Amerikaanse biologische programma's in Oekraïne.

Beweren dat het Pentagon de creatie van biologische wapens orkestreerde en deze testte op mensen in Oekraïne.

Niets te zien hier! 👀

Twitter ()
MFA Russia 🇷🇺
⚡️ @mod_russia: Russian personnel acquired over 20,000 documents of the U.S. biological programmes.

The materials confirm that the Pentagon aimed at creating elements of a biological weapon, & testing it on the population of Ukraine❗

👉 https://t.co/NoBQDeFG6V

Dorothé

Laat me het je zo zeggen.

Als een buitenlandse regering TRUMP zou beschuldigen van het maken van biologische wapens, denk je dan dat de media erover zouden praten?

Ook als het niet waar is?

We weten allemaal het antwoord.

Dorothé

Wat als Donald Trump Jr. in de raad van bestuur zou zitten van een biolab-bedrijf in Oekraïne?

Links zou gek worden.

Het zou voorpaginanieuws zijn. 24/7. CNN gemeentehuizen. Deskundige panelen. De hele 9 meter.

Maar Hunter doet het door links te zeggen "geen probleem".

Dorothé

1675246658707.png
Je vraagt je echt af waarom Elon besloot me weer aan te laten.

Gezien de omvang van de informatie die ik openbaar, moest iemand in een hoge positie zeker de call maken.

Aangezien ik tientallen miljoenen views heb, zegt het veel dat ik nog steeds actief ben.

Stof tot nadenken.

Dorothé

Hunter's laptop staat vooral bekend om de video's en foto's van crack en hoeren.

Maar de waarde van de laptop ligt bij de e-mails en bestanden die verband houden met zijn transacties in Oekraïne.

Inclusief Metabiota.

Begrijp je waarom ze je wilden laten geloven dat dit ook een complottheorie was?

Dorothé

Zo raar.

Gateway Pundit schreef een artikel over mij, noemde mij bij naam, het duurde ongeveer 40 minuten en ze rukte eraan. Geeft nu een 404-fout weer.

Maar als ze aan het verhaal hebben getrokken, waarom hebben ze dan de tweet of het bericht op Truth Social niet verwijderd 🤔

Twitter ()
The Gateway Pundit
“Pharma, MSM, Tech, Intel, Zelensky, WHO, Deep State All Working Together to Cover Up Bioweapons in Ukraine” https://t.co/jMMVPl4HV2

Dorothé

Article from @gatewaypundit about the biolabs in Ukraine!

Zelensky stuurde een regeringsbesluit om ALLE INFORMATIE over Hunter Biden's Metabiota Company te vernietigen op dezelfde dag als de Russische invasie - toen werd er brand gespot buiten het hoofdkwartier van Intel​

The Gateway Pundit (https://www.thegatewaypundit.com/20...ingButtons&utm_campaign=websitesharingbuttons)
Zelensky Sent Out Government Decree to Destroy ALL INFORMATION on Hunter Biden's Metabiota Company on Same Day as Russian Invasion - Then Fire Spotted Outside Intel Headquarters
Ukrainian President Zelensky ordered government officials to destroy all information on Hunter Biden’s Metabiota Company on the same day Russia invaded the country. Russia invaded Ukraine on February 24, 2022. Zelensky sent out this document on February 24, 2022. DC Draino reported on this development today. Did Zelensky keep some of the more incriminating documents…

Dorothé

Dus wie zal de dappere verslaggever zijn om Joe Biden te vragen waarom zijn zoon in het bestuur zit van een biolabbedrijf dat onderzoek doet naar gevaarlijke ziekteverwekkers in Oekraïne?

Gaat iemand de perssecretaris vragen naar het antwoord van WH op het Russische leger dat ons beschuldigt van het produceren van biologische wapens?

Dorothé

Jullie zullen je deze allemaal herinneren van vroeger als je me de hele tijd hebt gevolgd.

De oproep van Biden Poroshenko bewijst het allemaal!

Twitter ()
Clandestine
1) Now I’m really gonna blow your mind.

Remember the leaked phone call from Biden to Poroshenko in November 2016?

Right after Trump was elected. Biden was trying to cover his tracks in Ukraine, because he was afraid Trump was going to look into the dealings there.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan