BioClandestine

Merk op dat minister van transport Pete Buttigieg al drie dagen niet getweet heeft of de Ohio ontsporing besproken heeft.

Maar hij krijgt een ochtendmail van een dierenrechtengroep die Elon beschuldigt van het verhandelen van ziekteverwekkers; en hij start een onderzoek en brengt de media tegen lunchtijd op de hoogte.

Ze dienen alleen zichzelf.

Twitter ()
Clandestine
1) HOLY SHIT… buckle-up.

The Biden administration via Dept. of Transportation (Pete Buttigieg),

Dorothé

Ik verlang naar de dag dat we niet langer onderworpen zijn aan psychologische operaties.

Ik verlang naar de dag waarop we geen motieven of vooroordelen hoeven te ontcijferen.

Ik verlang naar de dag dat de mensheid eerlijk opereert, vrij van bedrog.

Ik vrees dat die dag nooit zal komen...

Dorothé

Nu Hamlin weigert bekend te maken wat de dokters zeiden over zijn hartstilstand... is het plaatje duidelijk.

De NFL zit in ernstige juridische problemen, omdat ze hun atleten deze injecties hebben opgedrongen.

Dit zal ook onherstelbare schade toebrengen aan de Big Pharma propaganda campagne.

Telegram (https://t.me/chiefnerd/6980)
Chief Nerd
NEW — Damar Hamlin is Asked What Reason Doctors Gave Him For His Heart Stopping

“Umm, that’s something I want to stay away from”

Dorothé

1676415893832.png
Greta heeft een heleboel bomen gedood en vraagt 30 dollar per stuk om de informatie te lezen waarvan zij beweert dat die nodig is om de mensheid te redden van een klimaatramp.

Als ze serieus was over het milieu en het publieke bewustzijn, zou ze het gratis digitaal aanbieden.

Deze mensen zijn zielig.

Dorothé

Rolling Stone artikel over Trump's plannen voor televisie-executies bij zijn terugkeer in het Witte Huis...

Houd in gedachten dat Russische MIL, Chinese MIL, en Trump, allemaal "Westerse Oligarchen" hebben beschuldigd van misdaden tegen de mensheid.

Neurenberg 2.0 aan de horizon? 👀

Rolling Stone (https://www.rollingstone.com/politi...h-penalty-firing-squad-executions-1234679447/)
Trump Plans to Bring Back Firing Squads, Group Executions if He Retakes White House
The former president wants to expand the use of the death penalty, and expand the federal government's options for carrying out death sentences.

Dorothé

Sportmedia rapporteerde over elke Damar Hamlin update met spoed.

Dit interview werd 5 dagen geleden vrijgegeven door @ABC... en er is nog geen seconde zendtijd aan besteed op sport talkshows.

Telegram (https://t.me/chiefnerd/6980)
Chief Nerd
NEW — Damar Hamlin is Asked What Reason Doctors Gave Him For His Heart Stopping

“Umm, that’s something I want to stay away from”

Dorothé

De VS stichtte een burgeroorlog in Oekraïne, nam de controle over via een volmacht, deed gevaarlijk biologisch onderzoek aan de grens van Rusland, en er kwamen ziekteverwekkers vrij...

Als Rusland hetzelfde deed in Canada, hoe zou jij je dan voelen?

Het is tijd om te erkennen dat de VS en de NAVO de agressors zijn.

Dorothé

1676627895699.png
Ik veronderstel dat het een begin is, maar deze situatie is boven het Congres...

Bijna 7 miljoen mensen zijn wereldwijd dood. De lab-lek oorsprong is nu de geaccepteerde theorie.

Als menselijke pathogenen geen bedreiging zijn voor NATSEC, dan weet ik niet wat wel.

Dit vereist militaire interventie.

Dorothé

Chinese ballonnen
-Treinontsporingen
-Ecologische rampen
-AI apocalyps
-Big Tech censuur
-door mensen gemaakte ziekteverwekkers
-Wereldwijde pandemieën
-massapropaganda
-Psychologische operaties
-WW3

Ik wilde gewoon eerlijk leven en voetbal kijken op zondag.

Dorothé

De kakelende hoer specificeert niet welke misdaden, of geeft geen bewijs om haar beweringen te ondersteunen, maar ze zegt dat de feiten "onbetwistbaar" zijn.

Welke feiten?

Je bedoelt toen je wereldwijde pandemie veroorzakende ziekteverwekkers in Oekraïne creëerde en vervolgens Nord Stream 2 opblies?

Telegram (https://t.me/disclosetv/10599)
Disclose.tv
NOW - Kamala Harris: "The United States has formally determined that Russia has committed crimes against humanity."

@disclosetv

Dorothé

Je gaat de hele dag naar je werk, en je belastinggeld van je arbeid gaat naar letterlijke NAZIS in Oekraïne, om te vechten tegen een nucleaire grootmacht.

Allemaal om de biologische activa en geheimen van Amerikaanse politici te verdedigen, die illegaal de controle over een heel land overnamen via subversie...

Al wakker?

H/t Verkiezingstovenaar

Dorothé

Er is een kwantificeerbare verschuiving in de publieke opinie/perceptie. Betrokkenheid, meningen, verhoudingen, etc.; allemaal verschuiven ze weg van de MSM verhalen en ten gunste van de waarheid.

"De waarheid is als een leeuw. Je hoeft het niet te verdedigen. Laat het los; het zal zichzelf verdedigen." -St. Augustinus

Dorothé

Mijn nieuwste thread beschikbaar op Twitter, waar ik de extreme lengtes belicht die de linkse machine ging om mij te censureren, hoe het verband houdt met de Twitter Files, en hoe hun toon is veranderd sinds het biolabs verhaal viraal ging.

MOET LEZEN!

Twitter ()
Clandestine
1) Vandaag ga ik onthullen hoe ik Twitter-verboden omzeilde, een menselijk leger creëerde en het linkse verzet gebruikte als een lanceerplatform om bekendheid te krijgen.

Mijn ontdekkingen komen overeen met de onthullingen in de Twitter Files over politieke censuur.

Laten we beginnen.

Dorothé

Binnenkort zullen de linksen het schip verlaten.

Ze zullen doen alsof ze Oekraïne nooit gesteund hebben, nooit de spot drijven, nooit het censureren van wetenschappers/journalisten goedkeurden, nooit familie/vrienden discrimineerden, enz.

Ze zullen doen alsof dit nooit gebeurd is.

We moeten ervoor zorgen dat ze het NOOIT vergeten.

Dorothé

Als een nucleaire oorlog met Rusland en China niet genoeg is om de overgebleven normies wakker te schudden, dan weet ik niet wat wel.

De mensheid staat op de rand van de wereldvernietiging, allemaal om de biologische activa van de diepe staat in Oekraïne te beschermen...

Als je niet ziet dat dit een probleem is, dan ben je deel van het probleem.

Dorothé

1677054378068.png
Je zou denken dat links meer dan enthousiast zou zijn om het Amerikaanse volk te laten zien over de vermeende "opstand" die "erger was dan Pearl Harbor en 9/11".

Hun gebrek aan transparantie en interesse zegt alles wat je moet weten.

De DNC hebben iets te verbergen.

Dorothé

1677054429889.png
Als J6 is gebeurd zoals links beweert, dan hoeven ze zich geen zorgen te maken.

Het is ook hilarisch dat de Democraten pleiten voor politiek onpartijdige media, terwijl ze de hele tijd hebben samengespannen met Big Tech en MSM.

Dorothé

Poetin bekritiseert het Westen nu al meer dan een jaar voor hun waanzin.

Hij heeft de hele tijd "globalistische liberalen" uitgescholden.

De MSM wil niet dat je dit ziet, want Poetin lijkt vrij verstandig en maakt veel duidelijk.

En hij klinkt net als Trump 👀

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan