BioClandestine

1675710329183.png
Weet je nog die e-mail die @washingtonpost verslaggever @drewharwell in december naar @elonmusk stuurde?

Klagend over het beruchte telegramkanaal dat bekend staat om zijn "valse bewering dat Russische strijders het gemunt hadden op 'US Biolabs' in Oekraïne".

WaPo wist wat ik ging doen.

FEAR 😈

Dorothé

Dr. Andrew Huff spreekt over het Amerikaanse biologische netwerk in Oekraïne, Metabiota, EcoHealth Alliance, Rosemont Seneca, de connecties van Hunter Biden, en de publieke acceptatie van de lab-leak oorsprong van SARS-CoV-2.

Het is tijd voor de ongemakkelijke gesprekken.

H/t Chief Nerd van Twitter

Dorothé

Mike

Gezien de wereldwijde omvang van de biolabs in Oekraïne, kan ik me moeilijk op iets anders concentreren.

De Biden's bezitten en financieren deels private biolabs in Oekraïne, dodelijke ziektekiemen komen vrij, en zowel Rusland als China zijn er boos over.

Waar is de verontwaardigingsmachine nu?

Dorothé

1675799473165.png
Ik heb Dr. Huff gevraagd naar de details van wat de COVID-commissie van het Huis hem gevraagd heeft te helpen onderzoeken.

Ik ben benieuwd of ze de biolabs in Oekraïne noemden, of gewoon in grote lijnen de "oorsprong van COVID".

Als het onderzoek legitiem is, komen ze in Oekraïne terecht 👀

Dorothé

Jullie zullen deze allemaal willen lezen. Dit is mijn draad over het Amerikaanse biologische netwerk in Taiwan.

De parallellen met Oekraïne zijn schokkend, en het DNA van de lokale bevolking lijkt het doelwit te zijn.

Mensen, WO 3 is in volle gang en biologische oorlogsvoering is het wapen van keuze.

Dorothé

Kernwapens zijn rommelig en onmogelijk te ontkennen waar ze vandaan komen.

Genoom-specifieke biowapens kunnen hele nationaliteiten uitroeien, terwijl ze het wildleven, grondstoffen, infrastructuur, enz. sparen, en ze kunnen ontkennen dat ze de ziekteverwekker hebben gemaakt.

Gewoon beweren dat het natuurlijk was.

Het is het perfecte wapen.

Dorothé

"Oorlog is vrede. Vrijheid is slavernij. Onwetendheid is kracht.

"De Partij zei je het bewijs van je ogen en oren te verwerpen. Het was hun laatste en meest essentiële bevel."

-George Orwell, 1984

Telegram (https://t.me/chiefnerd/6941)
Chief Nerd
Yoel Roth: "Unrestricted free speech paradoxically results in less speech, not more"

@ChiefNerd

Dorothé

1675881749574.png
Gewoon de meest onthullende publieke getuigenis die we ooit hebben gezien, en C-SPAN "verloor het signaal" van de Twitter hoorzitting, kan het niet aan de praat krijgen.

Big Pharma, Big Tech, DNC, FBI/DHS, CDC, NIH; bijna elk element van de Deep State wordt blootgesteld, en ze "verloren" de feed...

Dorothé

Een bende liberale activisten, bewapende Twitter tot een massa censuur, hersenspoeling en verkiezingsbemoeienis instrument, dat de medische expertise van sommige van de meest erkende artsen en geneeskundigen op aarde verdrong.

Als je dit niet als een probleem ziet, ben jij het probleem.

H/t DC_Draino

Dorothé

Yoel Roth zei zojuist dat er "samenwerking nodig is tussen de overheid en de particuliere sector om gezamenlijke bedreigingen van de democratie te bestrijden".

Voor de liberalen is dit letterlijk de definitie van fascisme.

En de "gedeelde bedreigingen" zijn uiteindelijk het Amerikaanse volk.

Dorothé

Ik weet niet hoe een logisch wezen naar deze hoorzittingen kan kijken en tot een andere conclusie kan komen dan dat de Dems zielig zijn. Ze zijn gereduceerd tot flamboyant theater, afleiding en projectie.

Hoe iemand deze mensen serieus neemt is mij een raadsel.

Dorothé

Links heeft zich ingegraven in hun verhaal.

Hun verdediging is, dat de "samenwerking" van de overheid met privé tech bedrijven nodig is om "desinformatie" te bestrijden.

Het enige probleem is, dat bijna alle dingen die zij als "desinformatie" bestempelden, uiteindelijk waar bleken te zijn.

Vandaar het probleem...

Dorothé

Rep Stansbury en de rest van de Dems, namen hun toevlucht tot schaamteloze grootspraak omdat ze slecht uitgerust zijn om het onverdedigbare te verdedigen.

Het bewijs tegen hen is zo hoog opgelopen, dat ze niet eens een overtuigende act kunnen volhouden 😂

Ze geloven hun eigen leugens niet meer.

Dorothé

Zien jullie allemaal de oorlogszuchtige houding die Rep Clay Higgins uitstraalt tegenover deze Twitter bestuurders?

Dit is hoe elke Amerikaan deze criminelen zou moeten aanspreken.

Waarom? Omdat ze een oorlogsdaad tegen het Amerikaanse volk hebben gepleegd toen ze zich op slinkse wijze bemoeiden met de verkiezingen van 2020.

Elk congreslid dat niet hetzelfde gevoel van urgentie heeft als Rep Higgins, zou er goed aan doen er een paar te vinden.

Dorothé

BELANGRIJKE DRAAD:

Newsweek heeft een artikel gepubliceerd waarin bevestigd wordt dat Hunter Biden DoD-financiering heeft geregeld voor Metabiota via Rosemont Seneca.

De MSM heeft net toegegeven dat er door de VS gefinancierde bio-abs in Oekraïne zijn, en Hunter is erbij betrokken.

Ze proberen een hit stuk te schrijven, maar uiteindelijk besmeuren ze alleen zichzelf 😂 WE ARE WINNING!

Twitter ()
Clandestine
1) IMPORTANT THREAD:

@Newsweek put out an article pertaining to the connections between

Dorothé

Newsweek (https://www.newsweek.com/fact-check-zelensky-destruction-documents-linked-hunter-biden-1779202)
Fact Check: Did Zelensky order destruction of docs linked to Hunter Biden?
A destruction order attributed to Zelensky mentioned a company Hunter Biden's former firm invested in.

Dorothé

Biden en Nuland dreigden Poetin dat als hij Oekraïne zou binnenvallen, dat ze Nord Stream zouden uitschakelen. Blijkt dat ze dat deden.

Biden en Nuland lokken een oorlog met Rusland uit, compromitteren NATSEC, in een poging hun persoonlijke criminaliteit in Oekraïne te verbergen...

Telegram (https://t.me/beckernews/5026)
Becker News
Tucker covers new reports of the Biden administration blowing up the Nord Stream pipeline: "Joe Biden denied any responsibility. He blamed Russia. Now we have the actual answer to what happened. It is not possible that it's not true. It is true."

Dorothé

Stel je voor dat Rusland een burgeroorlog uitbreekt in Canada, en de controle overneemt via een volmacht.

Dan bezit en financiert Poetins zoon biolab bedrijven in Canada, die dodelijke ziektes creëren.

En dan blaast Rusland een grote natuurlijke energiebron voor Amerika op.

Mensen, de VS zijn niet de goeden.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan