Ik weet wel hoe het zit:
@PatriotsControl: Time for me to come out with some original content. What with all the talk about UFO's entering US airspace, we need to talk about aliens. This is going to be a long thread, so...
threadreaderapp.com
Mike
Heb hem even door de vertaler gegooid:
Tijd voor mij om met wat originele inhoud naar buiten te komen. Met al dat gepraat over UFO's die het Amerikaanse luchtruim binnenkomen, moeten we het over aliens hebben. Dit wordt een lang verhaal, dus hou je goed vast, want ik ga een lang gekoesterde overtuiging van velen van jullie ontkrachten.
Laat ik meteen ter zake komen. Aliens bestaan niet, ze bestaan niet. "Wat," hoor ik je zeggen, "bedoel je dat je arrogant genoeg bent om te beweren dat wij het enige intelligente leven zijn in dit enorme heelal?" Ja, dat is precies wat ik bedoel, zo arrogant ben ik.
Twee belangrijke argumenten waarom ik hier zo zeker van ben:
1. Aliens worden nergens in de Bijbel genoemd.
2. Als het universum zo groot is, wat doen ze hier dan? Waarom gaan ze niet naar hun eigen sterrenstelsel?
Niet alleen zijn wij het enige intelligente leven, het leven op aarde is het enige leven, er is nergens anders leven, punt. Wil je weten waarom? Omdat God het wil, daarom.
Dat hele idee van buitenaards leven komt voort uit het valse idee van een oerknal, waardoor het heelal en de mogelijkheden voor leven door puur toeval zijn ontstaan. Als je deze amorele, ontzielde visie overneemt, is het universum dood en zielloos en zijn wij slechts toevallige toeristen.
In dezelfde geest kunnen andere, soortgelijke toevallige levensvormen op andere planeten zijn ontstaan. Het is een agnostische visie van veel mensen die zijn opgegroeid in een atheïstische en goddeloze samenleving, die ons leert dat we niets kunnen uitsluiten omdat we het niet weten.
Maar er is een andere manier om hiernaar te kijken. In het boek Genesis wordt ons geleerd dat Adam en Eva de erfzonde begingen door zich uit Eden te laten leiden door een slang met de valse belofte van kennis tussen goed en kwaad.
Met andere woorden, we gaven onze eigen autoriteit weg door ons te beroepen op een autoriteit van buitenaf. Klinkt dat bekend? Ja, het gebeurt nog steeds, daarom heet het Oorspronkelijke Zonde. We hebben te maken met "machten", "geestelijk kwaad" die in "hoge sferen" leven (Efeziërs 6).
Dit zijn de gevallen engelen, die je bovenaards kunt noemen (mijn woord ervoor). Met andere woorden, [ZIJ] zijn immateriële levensvormen die door hun val uit de gratie geen echte scheppende krachten kunnen uitoefenen. Dus [ZIJ] opereren vanuit [HUN] duistere rijk door als parasieten op te treden.
En WIJ zijn [HUN] prooi, evenals al het andere leven hier op aarde. De aarde is Eden, een paradijs ons geschonken door onze Schepper, en het is het ENIGE fysieke leven in dit gigantische universum, omdat God ons zowel een ziel als een menselijke ervaring gaf.
Wij zijn de bewakers van de aarde, maar we hebben deze door God gegeven plicht verzaakt. We hadden onze verbinding met God moeten behouden en door Hem geleid moeten worden, maar we hebben ons op een dwaalspoor laten brengen door interdimensionale wezens die geestcontrole uitoefenen op basis van angst, ego, trauma en lijden.
Het zou nu volkomen duidelijk moeten zijn dat de strijd om onze harten en zielen een geestelijke strijd is. De gevallenen voeden zich met onze pijn en lijden en ontnemen ons onze door God gegeven creatieve vermogens. [Zij] houden ons opgesloten in materialisme en lust, waardoor de mensheid wordt gedespiritualiseerd.
Eén manier om ons van God af te houden is ons Darwinistische, mechanische 'wetenschap' te geven, verstoken van elke moraal en bewustzijn. Door middel van films, boeken en andere culturele middelen hebben [ZIJ] ons geprogrammeerd om [HEN te zien als fysieke levensvormen uit de ruimte die toevallig zijn ontstaan.
Op deze manier zien we [HEN] niet als geestelijke vijanden en aanbidden we [HEN] zelfs als goedaardige levensvormen. In de alternatieve wereld hebben [ZIJ] bedriegers als Sitchin en Von Daneker de annanaki- en ancient aliens-theorie wijsgemaakt.
Als ik een dollar kreeg voor iedereen die beweert 'wakker' te zijn en hierin trapt, zou ik vandaag een rijk man zijn! Dit zegt mij dat wanneer de waarheid van de enige ware Schepper naar buiten komt, de zielen en de geestelijke gezondheid van deze mensen ook gevaar lopen, als zij deze valse afgoderij niet van zich kunnen afwerpen!
Laat het Woord van God uw gids zijn. Zoals ik al zei, er wordt in de Bijbel niet gesproken over buitenaardsen, maar wel over bovenaardsen (Efeziërs 6, dat meerdere malen door Q wordt genoemd). "Want wij worstelen niet tegen vlees en bloed..." Onze vijand is geestelijk!
Een slimme truc van de gemeenschappelijke vijand van de mensheid is om ons weg te leiden van God en alle geestelijke dingen. Wij vinden echter onze weg terug naar Eden, naar God. Q noemt "ascentie" in zijn laatste bericht, het is het Grote Ontwaken.
Onze vijand weet dit en in een laatste wanhopige poging om ons te verhinderen op te stijgen naar onze ware Schepper [ZIJ] zullen zich in het laatste uur presenteren als valse
Preductive programming maakt ons hele leven al.onderdeel van ons uit. De laatste versie van de valse annunaki-theorie is de Elohim-theorie die in alternatieve kringen de ronde doet.
Aangezien buitenaardse wezens niet in de Bijbel staan, wordt ons nu verteld dat zij door één grote misinterpretatie toch in het Goede Boek staan. Elohim verwijst niet langer naar God of Zijn engelen, maar naar buitenaardse wezens die verantwoording afleggen aan hun meester Elyon (wat verdacht veel klinkt als alien).
Met andere woorden, [ZIJ] willen zich presenteren als onze scheppers. Daarom moet je je ontdoen van alle geloof in valse profeten en wel NU! [ZIJ] willen je ziel op het laatste moment wegnemen, terwijl je op het punt staat om weer één te worden met je Schepper!
Ik geloof dat we bijna op dit punt zijn, daarom schreef ik in mijn decodering van 28 november van de laatste Q-post dat de ascentie nabij is.
De 'spionageballon' verhalen zijn een voorloper van [HUN] nep buitenaardse invasie, wat [HUN] eindspel is. Als je je valse overtuigingen niet loslaat en je enige ware Schepper niet omarmt, kun je het slachtoffer worden van de slechte imitatie van God die Lucifer heet. Negeer het op eigen risico!