BioClandestine

Elon gaat in op de schorsing van @dom_lucre

Opnieuw trokken rechtse social media-kringen conclusies voordat ze op de details hadden gewacht. Onmiddellijk werd er geroepen dat Elon en Linda mensen het zwijgen opleggen en dat censuur springlevend is.

Velen willen Elon graag van alles de schuld geven omdat ze willen dat hun vooraf bepaalde conclusies uitkomen.

Velen geloven dat Elon en Linda persoonlijk mensen censureren en schorsen als onderdeel van een of ander WEF/Deep State complot. In werkelijkheid wordt dit allemaal algoritmisch en door bots afgehandeld.

Mijn account werd nog niet zo lang geleden geblokkeerd. Ik kreeg een zoekverbod en mijn bereik werd een week lang sterk beperkt. De reden was dat ik foto's deelde van Hunter's Laptop, die door moderatiealgoritmes werden gemarkeerd als gevoelige inhoud. Uiteindelijk kon ik in contact komen met Twitter support, moest ik 2 tweets verwijderen, kreeg ik een time-out van 12 uur en kon ik weer verder.

Elon legt hier uit dat Dom's account werd gemarkeerd voor foto's van kinderuitbuiting. Zelfs als je op een eervolle manier over dit soort dingen rapporteert en het probeert bloot te leggen, worden ze door de algos gemarkeerd.

Tot slot, alleen omdat iemand geschorst of geband is betekent niet dat ze het zwijgen wordt opgelegd, het betekent dat ze waarschijnlijk de regels hebben overtreden.

Maar ik garandeer je dat deze post aan dovemansoren gericht zal zijn, omdat zovelen van jullie willen dat Elon en Linda in opspraak komen, gewoon omdat jullie gelijk willen hebben met jullie scepticisme, ondanks de introductie van nieuwe informatie die tegen jullie overtuigingen ingaat.

Dorothé
 
Velen hebben de draak gestoken met Kirby vanwege zijn uitspraken van vandaag dat "diversiteit" een van de "sterkste punten" van de Amerikaanse MIL is.

Hij zou hier echter wel eens per ongeluk de waarheid kunnen spreken.

De diversiteit van de US MIL maakt hen minder vatbaar voor etnisch gerichte biologische wapens.
Vanuit het perspectief van bio-militaire toepassingen lopen homogene samenlevingen een AANZIENLIJK hoger risico op genoomspecifieke biowapens. Het leger van Rusland en China bestaat bijna uitsluitend uit Russisch en Chinees DNA. Het Amerikaanse leger is zo divers, met soldaten van alle nationaliteiten, dat één genoomspecifiek biowapen het Amerikaanse leger niet zo lam zou leggen als Rusland/China.

Dus ja, de diversiteit van het Amerikaanse leger is eigenlijk een waardevol wapen in de wereld van vandaag, met deze precisie van biologische oorlogsvoering via vooruitgang in de biotechnologie en nanotechnologie.

Dorothé
 
BEELDEN DIE JE GEZIEN MOET HEBBEN🚨

Wilde taferelen aan het front in Zaporozhye. Oekraïense pantsers worden afgeslacht door mijnen, artillerie, antitankraketten en Lancet-drones.

Dit is wat het "tegenoffensief" van Oekraïne is geweest. Geen luchtsteun, alleen maar dood.

Dit is geen oorlog. Het is een slachtpartij.

Dorothé
 
BEELDEN DIE JE GEZIEN MOET HEBBEN🚨

Wilde taferelen aan het front in Zaporozhye. Oekraïense pantsers worden afgeslacht door mijnen, artillerie, antitankraketten en Lancet-drones.

Dit is wat het "tegenoffensief" van Oekraïne is geweest. Geen luchtsteun, alleen maar dood.

Dit is geen oorlog. Het is een slachtpartij.

Dorothé

Kan iemand deze video bekijken? Bij mij opent het niet.
 
Het Amerikaanse publiek begint in te zien dat we geen gerechtigheid zullen krijgen van het Ministerie van Justitie of het Congres.

Welke wettelijke instantie kan de Amerikaanse regering overrulen of vervangen?

Het Handvest van de VN. Internationale wetgeving. Schendingen van de Conventie over Biologische Wapens en de Neurenberg Code.

Als de Grote 5 van de VN-Veiligheidsraad (Rusland, China, VS, VK en Frankrijk) akkoord zouden gaan met een onderzoek naar de productie van biologische wapens door de Deep State als onderdeel van het vredesakkoord in Oekraïne, en hun bevindingen bevestigen de beschuldigingen van Rusland en China, dan zou de volgende stap een Internationaal Militair Tribunaal zijn om misdaden tegen de menselijkheid via de productie van biologische wapens te vervolgen. Het precedent suggereert dat dit een team van militaire rechters uit elk van de 5 grote landen zou zijn.

De GOP gaat Biden niet afzetten. De DOJ of een andere speciale raadsman zal deze eeuw geen Deep State-actoren vervolgen voor hun misdaden. Onze enige kans is het leger, en de meest directe optie om dit te doen, legaal, zou via het internationaal recht zijn.

We hebben al het bewijs, het papierspoor, de financiën, het bewijs dat ze het probeerden te verdoezelen. Het enige wat we nodig hebben is dat Trump weer aan het bewind is om de deal met Oekraïne en Rusland mogelijk te maken, het Verenigd Koninkrijk/Frankrijk ervan te overtuigen om met de VS, Rusland en China mee te stemmen, en dan is het voorbij. Deep State actoren zouden overgeleverd zijn aan militaire tribunalen, niet aan een corrupte US DOJ of een incompetent Congres.

Het is de enige manier.

Dorothé
 
Hoe gekker het wordt, hoe dichter we bij de finish komen.

Hoe gekker de dingen lijken voor het publiek, hoe meer mensen wakker worden en beseffen dat er iets niet klopt.

We zijn het niet allemaal eens over hoe we dit probleem moeten oplossen, maar de meesten zijn het erover eens dat er een probleem is.

Het is vooruitgang.

Dorothé
 
⚠️Narrative Shift⚠️

Het linkse vod @Newsweek verschuift zijn berichtgeving over Oekraïne in een vernietigend stuk over het tegenoffensief.

Ze geven toe dat Rusland aan de winnende hand is en dat de NAVO Oekraïne heeft opgejaagd om aan te vallen via een "arbitraire deadline".

De waarheid komt boven!

Newsweek (https://www.newsweek.com/ukraine-counteroffensive-russia-plan-zelensky-putin-1814291)
Ukraine counterattack isn't going according to plan (and NATO is to blame)
There is growing anxiety in the West about the progress of Kyiv's push to retake Russian-occupied territory.

Dorothé
 
Dr. Malone spreekt over het bestaan van genspecifieke biowapens en de realiteit van moderne biooorlogvoering.

Ja, de technologie bestaat.

Ja, sommige regeringen hebben de mogelijkheid om etnische zuiveringen uit te voeren.

Dit is de grootste bedreiging voor de mensheid.

Dorothé
 
Ik heb overwogen me kandidaat te stellen voor het Huis, in de hoop dat ik zou kunnen helpen om verandering teweeg te brengen die dit land HARD nodig heeft.

Maar het congres doet niet veel anders dan loonstrookjes innen en zeuren over dingen op internet, en dat doe ik al beter dan de meesten van hen 😂

Nutteloos.

Dorothé
 
⚠️Nefarious Biolab in USA⚠️

De Volksgezondheid van Fresno County (CA) ontdekte een verontrustende operatie, in handen van Chinese staatsburgers, in een geheime faciliteit zonder vergunning die biologisch onderzoek uitvoert, gevaarlijke infectueuze stoffen huisvest onder slordige en onveilige omstandigheden.

Laten we erover praten.

MUST READ THREAD! 🧵


Twitter ()
Clandestine
1)⚠️Nefarious Biolab in USA⚠️

Fresno County (CA) Public Health found a disturbing operation, owned by Chinese nationals, at an unlicensed secret facility conducting biological research, housing dangerous infectious agents, in sloppy and unsafe conditions.

Let’s talk about it.

Dorothé
 
1690739210943.png
Een van de beste dingen die ik ooit heb geleerd, is dat niet elke PSYOP op mij is gericht.

Als je al wakker bent en begrijpt hoe het spel gespeeld wordt, is het meeste wat er gebeurt niet op jou gericht.

Het zijn de overgebleven slapers die het doelwit zijn van zowel witte als zwarte PSYOPS. Witte OPS willen de normies uit hun sluimer ontwaken en zwarte OPS willen de controle behouden over degenen die nog steeds in hun ban zijn.

Als je dit stadium eenmaal hebt bereikt, kun je een beetje rust vinden in een wereld die vol chaos lijkt te zitten.

Dorothé
 
-MSM-kijkers zitten in de put.

-Hollywood heeft in wezen alle activiteiten gestaakt.

-De USG probeerde ons te vertellen dat buitenaardse wezens echt waren en we negeerden ze.

-Burgerjournalisten domineren de informatieruimte.

Het propagandanetwerk van de Deep State heeft het grootste deel van zijn kracht verloren.

#We zijn aan het winnen

Dorothé
 
⚠️Nefarious Biolab in USA⚠️

De Volksgezondheid van Fresno County (CA) ontdekte een verontrustende operatie, in handen van Chinese staatsburgers, in een geheime faciliteit zonder vergunning die biologisch onderzoek uitvoert, gevaarlijke infectueuze stoffen huisvest onder slordige en onveilige omstandigheden.

Laten we erover praten.

MUST READ THREAD! 🧵


Twitter ()
Clandestine
1)⚠️Nefarious Biolab in USA⚠️

Fresno County (CA) Public Health found a disturbing operation, owned by Chinese nationals, at an unlicensed secret facility conducting biological research, housing dangerous infectious agents, in sloppy and unsafe conditions.

Let’s talk about it.

Dorothé


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.088
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan