BioClandestine

Na het observeren van de linkse echokamers is er minder enthousiasme over de nieuwste aanklachten tegen Trump.

De pratende hoofden zijn opgewonden, maar een groot deel van de linkse basis lijkt aarzelend en/of uitgecheckt.

Ze zijn vermoeid en oververzadigd.

De anti-Trump-propaganda faalt.

Dorothé
 
1691269364105.png
Onafhankelijke journalisten hebben nu meer invloed op de publieke opinie dan de MSM.

Er is VEEL minder ondersteuning voor MSM, Hollywood, LGBTQ, Oekraïne, Biden, enz.

Dit is een direct gevolg van het feit dat Elon het speelveld gelijk heeft gemaakt. Dit is de reden waarom de Deep State vreesde Twitter te verliezen.

Te laat.

Dorothé
 
De overheid, Big Pharma en hun schoothondje MSM waren medeplichtig aan het overtreden van alle 10 punten van de Code van Neurenberg met hun Covid-vaccinatiecampagne.

1. Kreeg het publiek "vrijwillige geïnformeerde toestemming"?
-Nee❌ -Er is tegen ons gelogen en ons is verteld dat alles 100% veilig was.

2. Was het resultaat goed voor de samenleving?
-Nee❌ -Het stopte de overdracht NIET en het is schadelijk gebleken voor velen die weinig tot geen risico liepen op Covid.

3. Waren er eerdere dierexperimenten die "de uitvoering van het experiment rechtvaardigden"?
-Nee❌ -Er zijn dierexperimenten uitgevoerd, maar de resultaten en validiteit van de gegevens staan ter discussie vanwege het gebrek aan gegevens en het gebrek aan veiligheid/werkzaamheid bij mensen.

4. Hebben ze 'alle onnodige fysieke of mentale verwondingen vermeden'?
-Nee❌ -We werden 24/7 onderworpen aan propaganda, hersenspoeling en dwang van werkgevers, media en overheidsinstanties. Om nog maar te zwijgen van de negatieve bijwerkingen van het vaccin, zoals pericarditis en myocarditis.

5. Hebben ze mogelijke "dodelijke of invaliderende procedures" stopgezet?
-Nee❌ -Gezondheidsinstanties van de overheid bleven de experimentele injecties pushen ondanks de slopende bijwerkingen en mogelijke dood. Ze deden er alles aan om VAERS en alle geruchten over vaccinletsel op sociale media te verdoezelen.

6. Weegde de "mate van risico op tegen de voordelen"?
-Nee❌ -99% van de mensen liep geen risico op SARS-CoV-2 en de experimentele mRNA-opnamen konden de overdracht niet voorkomen.

7. Waren de juiste voorbereidingen en faciliteiten voorbereid om "verre mogelijkheden van letsel, invaliditeit of overlijden" te voorkomen?
-Nee❌ -Proefpersonen werden gehersenspoeld en wisten grotendeels niet dat er met hen werd geëxperimenteerd en wisten niet dat ze risico liepen op verwondingen, invaliditeit en mogelijk overlijden.

8. Werden de experimenten uitgevoerd door alleen de "wetenschappelijk gekwalificeerde"?
-Nee❌ -Wetenschappers die zich uitspraken over de mRNA-opnamen werden het zwijgen opgelegd, gecensureerd en geïntimideerd door overheidsinstanties. Farmapropagandisten dwongen gezondheidswerkers op lager niveau om injecties toe te dienen waarvan ze de ware gegevens niet kenden. De doktoren wisten niet dat de vaccins veilig waren, ze kregen te horen dat ze veilig waren. Ze hadden het mis.

9. Kunnen deelnemers "het experiment vrijelijk beëindigen"?
-Nee❌ -De meesten van hen weten niet dat er op hen wordt geëxperimenteerd, en zelfs als ze dat wel doen, zijn er permanente wijzigingen in hun lichaam aangebracht via mRNA-technologie die voor zover we weten niet ongedaan kunnen worden gemaakt.

10. Hebben ze het experiment stopgezet toen het "gevaarlijk bleek te zijn"?
-Nee❌ -Ze stopten niet alleen, ze bleven doorgaan, verdubbelden en misbruikten de noodbevoegdheden van de regering om Amerikaanse burgers die op sociale media over de echte gevaren van de mRNA-vaccins spraken, het zwijgen op te leggen en te censureren.

Dit wordt misschien niet officieel als wet geaccepteerd, maar de acties van onze regering schenden alle medisch-ethische normen en schenden de fundamentele mensenrechten die door elke soevereine natie op de planeet worden erkend.

We zullen gerechtigheid hebben.

Dorothé
 
Pro-Oekraïense cartoon die de VS de schuld geeft van het mislukte tegenoffensief.

Dezelfde mensen die Oekraïne ten onrechte aan het winnen waren, geven nu hun nederlaag toe en verschuiven de schuld naar hun Amerikaanse handlers.

Daarbij geven ze toe dat Rusland gelijk had over het Westen en de oorlog

Dorothé
 
1691307669444.png
De Amerikaanse infrastructuur faalt, steden worden geteisterd door misdaad en de kosten van levensonderhoud zijn schandalig. Onze samenleving is aan het degenereren.

In plaats van deze problemen aan te pakken, werden honderden miljarden van ons belastinggeld en meer dan 300.000 Oekraïense levens opgeofferd voor het donkerblauwe gebied op deze kaart.

Donkerblauw markeert de winst van het Oekraïense tegenoffensief tot nu toe na 2 maanden. Een paar vierkante kilometer grijze zone en landbouwgrond.

Dorothé
 
1691395220886.png
Bedrijven willen mij niet aannemen, want als ze mijn naam googelen, zijn dit de beste resultaten.

Tientallen lasterlijke lasterstukken over mij, omdat ik NAUWKEURIG heb aangehaald dat de VS biolabs in Oekraïne financiert, in een virale thread op Twitter.

Nu is al mijn inkomen zelf gegenereerd, omdat ik geen werk kan vinden in de echte wereld. Ik voel me ook niet meer op mijn gemak bij een reguliere baan en bedrijven willen me sowieso niet. Ze zien mij als een aansprakelijkheid omdat ik volgens de MSM een gekke complottheoreticus en Russische agent ben.

Terwijl ik in werkelijkheid gewoon een gewone Amerikaanse kerel ben die naar hun zin een paar te veel punten met elkaar verbond, en nu is mijn leven er voor altijd voor veranderd.

Dus zodat jullie allemaal begrijpen, ik doe dit niet voor invloed of roem. Ik doe het omdat dit mijn enige pad is dat ik nog heb. Lang geleden begon ik aan een missie om de wereld te helpen redden met informatie, en nu heb ik geen keus.

Dorothé
 
Trump vertelde dat Dr. Jan Halpert-Hayes voluit ging. Trump noemde het "fantastisch" en een "meesterwerk".

-Trump kan 2020-fraude opnieuw aanvechten
-US DoD "heeft de goederen" op fraude
-Trump beëindigde het Amerikaanse bedrijf
-Trump moest wachten om een burgeroorlog te voorkomen en het publiek wakker te schudden

Wilde dingen.

Dorothé
 
🚨Controversiële verklaring🚨

Trump deelt Q-memes en -drops.

Hij citeert Q drops tijdens toespraken.

Gisteravond deelde en prees hij een video van een lid van zijn overgangsteam die een wilde Q-spree van 10 minuten hield over hoe de Amerikaanse MIL bewijs heeft van fraude bij de verkiezingen van 2020 en wacht tot het publiek wakker wordt voordat het wordt geïntroduceerd in om burgeroorlog en massale burgerslachtoffers te voorkomen.

Of je nu bekend bent met Q, denkt dat het echt is, of denkt dat het een desinformatie psyop samenzweringstheorie sekte is; zou je je er niet van bewust moeten zijn dat Trump, de leidende presidentskandidaat in 2024, openlijk verwijst naar en citeert over dit hele Q-gedoe?

Als je denkt dat het onzin is, zou je je dan geen zorgen moeten maken over de associatie van Trump ermee? Hoe kan iemand een Trump-supporter zijn en tegelijkertijd denken dat Q een stelletje onzin is? Omdat Trump de afgelopen maanden geleidelijk verder is gegaan dan volledige Q op waarheids-social, en er wordt nauwelijks over gesproken in de mainstream.

De mainstream die alles en iedereen "QAnon" noemt, behalve wanneer Trump eigenlijk de hele tijd Q citeert.

Er zijn hier dus twee opties. Of:

-Trump is een onderdeel van de Q-operatie en er zit een bepaalde mate van geldigheid in

-Trump maakt geen deel uit van wat Q ook is, en de leidende presidentskandidaat en zijn medewerkers citeren en verwijzen blindelings naar een Russische desinformatie-psyop of een kerel in zijn kelder

Beide opties zijn krankzinnig om over na te denken, en er is echt geen tussenweg. Ofwel maakt hij er deel van uit, ofwel niet.

Als hij dat niet is, hebben we als Trump-aanhangers een crisis. Als dat zo is, betekent dit dat Trump een massale wereldwijde ontwakingscampagne voert, zodat we de realiteit kunnen introduceren bij de gehersenspoelde mensen en de Deep State ter verantwoording kunnen roepen zonder massale burgerslachtoffers en burgeroorlog.

Ik vertel je niet wat je moet geloven, ik zeg je dat het negeren van deze realiteit geen optie meer is.

Dorothé
 
Als er een militaire staatsgreep gaande is in de wereld, kun je er bijna zeker van zijn dat Victoria Nuland haar tentakels diep in de situatie heeft verankerd.

Ik ben niet goed op de hoogte van de politieke situatie in Niger, maar ik weet wel dat als Nuland opduikt, er meestal chaos ontstaat.


CNN (https://amp.cnn.com/cnn/2023/08/07/politics/niger-military-junta-nuland-meeting/index.html)
Acting US deputy secretary of state meets with military junta members in Niger
Acting Deputy Secretary of State Victoria Nuland met with some of the members of the military junta in Niger Monday – a significant diplomatic push to restore democratic rule in what has been a key US partner nation.

Dorothé
 
⚠️2020 Verkiezing Fraud⚠️

De politie van Michigan vindt bewijs van een door Democraten gefinancierde organisatie die actief is in meerdere swing states, en de FBI probeerde het in de doofpot te stoppen!

Er werden tienduizenden valse registraties, wapens met geluiddempers en prepaid telefoons gevonden!

The Gateway Pundit (https://www.thegatewaypundit.com/2023/08/now-we-have-proof-tgp-exclusive-massive-2020/)
NOW WE HAVE PROOF! TGP EXCLUSIVE: Massive 2020 Voter Fraud Uncovered in Michigan - Including Estimated "800,000 Ballot Applications Sent to Non-Qualified Voters" - Bags of Pre-Paid Gift Cards, Guns with Silencers, Burner Phones, and a Democrat-Funded Organization with Multiple Temporary Facilities in Several States | The Gateway Pundit | by Benjamin Wetmore and Patty McMurray
An exclusive Gateway Pundit report by Benjamin Wetmore and Patty McMurray Special Thanks to Phil O’Halloran and Lori Skibo for their contributions and assistance with this story.

Dorothé
 
Het is officieel. De DNC voerde een gewapende geheime verkiezingsfraude-operatie uit in de swing States om te profiteren van het stemmen per post om de verkiezingen te stelen.

Dit is waarom de Dems zo hard aandrongen op het stemmen per post.

Daarom overdreven de MSM/CDC/NIH het aantal Covid-doden.

Dit is waarom Deep State actoren SARS-CoV-2 creëerden en vrijgaven.

Het was allemaal één grote coördinatie om de verkiezingen van 2020 te stelen. Ze hebben het virus vrijgelaten om een "pandemie" te creëren. Dan overdrijven ze het virus om iedereen bang te maken om dicht bij elkaar te zijn, zodat het publiek massaal stemmen per post accepteert. Dan gebruiken ze de overtollige stembiljetten en valse registraties om kiezersbedrog te plegen in alle swing States door om 3 uur 's nachts stembiljetten te dumpen zodra ze weten hoeveel stembiljetten ze nodig hebben om te winnen.

Bovendien gebruikten ze de inlichtingendiensten en de fascistische controle over Big Tech om iedereen te censureren die sprak over de Hunter Biden Laptop, covide "desinformatie", of verkiezings "desinformatie". Alles wat te dicht in de buurt kwam van hun plan om een biowapen te gebruiken om de verkiezingen te stelen, verboden ze van het internet.

Dit was de meest sinistere misdaad in de geschiedenis. Genocide, verraad, wereldwijde psychologische manipulatie.

Het is tijd om Trump weer aan te stellen en de afrekening te beginnen. Ik geloof dat het volk genoeg heeft gezien.

Dorothé
 
🦠⚠️BIOLAB ALERT⚠️🦠

Het door China gesteunde biolab in CA ontving $150k in contanten en een belastingkrediet van $360k van de overheid van de VS!

Uw belastinggeld betaalde voor de zwarte markt productie van illegale C19 testen, EN ze huisvestten dodelijke ziekteverwekkers.

BIOLOGISCHE HERVORMING NU!

Mail Online (https://www.dailymail.co.uk/health/...ly-viruses-awarded-500-000-TAXPAYER-cash.html)
Chinese-run biolab in Cali was awarded over $500k in US TAXPAYER cash
The squalid Chinese-owned biolab that was hidden in a California warehouse enjoyed a windfall of $150,000 courtesy of federal pandemic-era handouts.

Dorothé
 
1691570623752.png
Er is een enorme energieverschuiving gaande.

Het voelt alsof we een kantelpunt hebben bereikt in de campagne om de normalen wakker te schudden.

Zoveel mensen zijn nu uitgesproken over de leugens en het bedrog, dat het anderen de moed heeft gegeven om hetzelfde te doen. Dit effect heeft zich over de hele wereld verspreid.

Nu wordt het als sociaal aanvaardbaar beschouwd om een "truther" te zijn. Het is nu de tegencultuur. Het is cool om anti-establishment te zijn.

Nu een groot genoeg deel van de mensen begonnen is de gevestigde verhalen te verwerpen, zullen veel dwarsliggers zich bij ons aansluiten, simpelweg vanwege hun natuurlijke menselijke verlangen om erbij te horen.

Met andere woorden, we hebben de cultuuroorlog gedomineerd en nu begint het vruchten af te werpen.

Dorothé
 
De verschuiving vindt plaats.

Linkse pratende hoofden herkennen wat er zou gebeuren als Trump zijn ambt weer zou opeisen.

Ze vrezen Trumps "vergelding".

De MSM zullen proberen het publiek bang te maken om tegen hem te stemmen, maar ze begrijpen het niet; het publiek WIL dat Trump alles afbreekt.

Dorothé
 
1691652728613.png
Dit is het bewijs dat we de cultuuroorlog aan het winnen zijn.

NFL-sterren zoals OBJ twitteren over Sound of Freedom.

Kijk dan naar de commentaren. Natuurlijk maken de liberalen OBJ te schande omdat hij de film heeft gezien, maar zij worden zwaar aangepakt omdat ze pedo's verdedigen.

De boodschap verspreidt zich.

Dorothé
 
Bekijk bijlage 29864
Dit is het bewijs dat we de cultuuroorlog aan het winnen zijn.

NFL-sterren zoals OBJ twitteren over Sound of Freedom.

Kijk dan naar de commentaren. Natuurlijk maken de liberalen OBJ te schande omdat hij de film heeft gezien, maar zij worden zwaar aangepakt omdat ze pedo's verdedigen.

De boodschap verspreidt zich.

Dorothé
De originele tweet voor wie de reacties wil lezen:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.087
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan