BioClandestine

Als Russische MIL liegt over het feit dat de VS een biologische crisis zou hebben veroorzaakt en C19 zou hebben vrijgelaten, waarom komt de VS dan niet naar buiten en ontkent het?

Als deze beschuldigingen vals zijn, waarom is de Amerikaanse regering dan niet geïnteresseerd om uit te zoeken wie C19 heeft vrijgelaten?

Waarom verdoezelden ze de door mensen gemaakte oorsprong?

Waarom censureerden Fauci en Collins topwetenschappers en journalisten die wezen op het bewijs dat het onomstotelijk door de mens was gemaakt?

Waarom logen de MSM en Big Tech en beweerden dat er helemaal geen biolabs in Oekraïne waren?

Waarom gaf Zelensky de AFU opdracht om alle Oekraïense staatsdocumenten te verbranden die in verband worden gebracht met Hunter Biden's biolabbedrijf Metabiota?

Waarom heeft het Biden-regime RT en Russische media verboden?

Waarom raakte de Deep State het meest in paniek wanneer iemand ook maar in de buurt kwam van het onthullen van Biden's zakelijke transacties in Oekraïne?

Waarom zijn honderden miljarden van onze belastingdollars in Oekraïne?

De antwoorden leiden allemaal tot één conclusie:

Deep State actoren creëerden en brachten C19 uit, om de 2020 verkiezingen van Trump te stelen en de wereldwijde medische politiestaat op te richten, terwijl ze hun Big Pharma handlers verrijkten en hun onderdanige MSM gebruikten om de massa's te hersenspoelen om het te accepteren, en hun onderdanige Big Tech activa gebruikten om de waarheid te censureren zodat die niet naar buiten kwam.

Ze hebben miljoenen mensen wereldwijd gedood in dit proces, nu is Rusland woedend op de VS hiervoor en nu balanceert de mensheid op de rand van een grootschalige kinetische WO3.
Het is de meest sinistere misdaad ooit gepleegd en de wereld wil gerechtigheid voor C19. Het Westen is de enige die niet geïnteresseerd lijkt in gerechtigheid voor C19, omdat zij de belangrijkste begunstigden zijn en degenen die er verantwoordelijk voor zijn.

Dorothé
 
1692267457233.png
Ik voel me alsof ik in de schemerzone zit.

Rusland heeft zojuist publiekelijk Deep State actoren en Big Pharma beschuldigd van het fabriceren van de Covid pandemie om de wereld over te nemen.

Ze noemden zelfs Obama, Clinton, Biden en Soros als de belangrijkste "ideologen" achter het complot.

Dit is het grootste verhaal in de menselijke geschiedenis en toch blijft het op de een of andere manier grotendeels onopgemerkt.

Dorothé
 
De vijand heeft zich niet aangepast.

Ze waren er zo aan gewend dat de waarheidsprekers het zwijgen werd opgelegd, dat ze nooit hadden gedacht dat ze het zouden moeten opnemen tegen een goed geïnformeerd publiek.

Overmoed is een zwak schild.

Dorothé
 
Niet alleen Rusland beschuldigde de VS van het maken van biowapens.

Rusland EN China eisen gerechtigheid voor C19.

Ondertussen hebben de VS de door de mens veroorzaakte oorsprong in de doofpot gestopt, wetenschappers/journalisten gecensureerd, enorm geprofiteerd en NUL interesse getoond in het onderzoeken wie er verantwoordelijk is.

Logischerwijs ligt het antwoord voor de hand. Zij die niets te verbergen hebben, gebruiken niet elke hefboom van de overheid en de privésector om de waarheid te verdoezelen.

Flashback naar 24 maart 2022. De Chinese MIL-woordvoerder Wu Qian spreekt over de biolabs van de VS in Oekraïne en hun snode wereldwijde biologische netwerk.

De kippen komen thuis om te scharrelen.

Dorothé
 
Amerikanen hebben niet langer de luxe om neer te kijken op Rusland en China.

We hebben altijd aangenomen dat wij de goeden zijn omdat Rusland en China wrede dictaturen zijn die hun volk censureren en propaganderen.

Je bedoelt precies wat wij doen?

Op welke morele hoogte zitten we?

En als het waar is dat actoren van de Amerikaanse Deep State SARS-CoV-2 hebben gecreëerd (zoals het bewijs overweldigend suggereert), dan maakt dat ons de slechtste van de slechteriken.

Een biowapen maken en vrijlaten in een complot om de wereld over te nemen via een biologische medische politiestaat, de planeet psychologisch manipuleren en daarbij meer dan 7 miljoen mensen doden... dat is veel slechter dan alles wat Rusland en China de afgelopen 50 jaar hebben gedaan.

Zijn China en Rusland slecht? Ja.
Maar zijn wij slechter? Recentelijk, ja.

Dus als we uitgaan van de logica dat Rusland en China slecht zijn en we dus niet naar hen hoeven te luisteren, waarom zou iemand dan naar ons luisteren?

Ik zeg niet dat ik Rusland en China steun, ik zeg dat we het Poetin en Xi niet echt kwalijk kunnen nemen dat ze samenwerken tegen de Amerikaanse regering. We kunnen de realiteit niet negeren dat zij gerechtigheid willen voor C19 en de Amerikaanse regering niet.

Dorothé
 
1692345723631.png
Sound of Freedom werd box office nummer 1.

Rijke mannen ten noorden van Richmond werd nummer 1 op iTunes.

We hebben Bud Light en de transagenda vernietigd.

Trump werd vier keer aangeklaagd en het publiek schaarde zich achter hem.

We zijn de cultuuroorlog aan het winnen.

De zwijgende meerderheid is niet meer zo stil.

Dorothé
 
1692345810837.png
Laten we zeggen dat de rollen waren omgedraaid en Don Jr. eigenaar was van een biolabbedrijf in Oekraïne en dat Rusland TRUMP beschuldigde van het maken van biowapens.

Zou de MSM er over berichten?

Zouden ze nog steeds beweren dat het “Russische desinformatie” was?

Ik wed dat de wereld zou stoppen en dat het 24/7 voorpaginanieuws zou zijn.

Dorothé
 
1692390049109.png
Stel dat de rollen waren omgedraaid en Don Jr. een biolabbedrijf in Oekraïne bezat en Rusland TRUMP beschuldigde van het maken van biowapens.

Zou de MSM hierover berichten?

Zouden ze nog steeds beweren dat het "Russische desinformatie" was?

Ik durf te wedden dat de wereld zou stoppen en dat het 24/7 voorpaginanieuws zou zijn.

Dorothé
 
Onze enorme vooruitgang in de cultuur/informatie oorlog kan direct worden toegeschreven aan Elon die Twitter heeft gered.

-De beste film in Amerika gaat over elitaire kinderhandelbendes

Het toplied in Amerika zinspeelt op rijke politici op Epstein-eiland

-Een meerderheid van de Amerikanen steunt niet langer financiering voor Oekraïne

-Alle rassen en geloofsovertuigingen hebben de trans- en kinderuitbuitingsagenda verworpen

Dit gebeurt allemaal niet als Elon Twitter niet koopt.

Elon herstelde het vrije woord, elimineerde de wrongspeak algoritmes, verstikte de subtiele hersenspoeling, omzeilde de MSM en maakte zo het speelveld gelijk. Sindsdien kan de waarheid floreren en wordt het publiek blootgesteld aan veel dat ooit verborgen bleef. Zonder de hefbomen van de macht die de waarheidvertellers censureerden en hun bereik beperkten, kon de waarheid circuleren en vond ze weerklank in Amerika en de rest van de wereld.

Hij gaf ons niet alleen een platform, hij vestigde ook wereldwijd de aandacht op al deze inhoud, door commentaar te geven en verkeer naar waarheidsgetrouwe burgerjournalisten te leiden. Hij diende als 's werelds meest effectieve laserpointer en gaf tientallen, zo niet honderden miljoenen mensen een rode lamp.

Deze waarheidsbeweging die de wereld stormenderhand verovert, is niet mogelijk zonder Elon. Dus voor degenen die dwaas denken dat hij een soort Deep State plant is die censureert en het bereik beperkt, suggereren de huidige resultaten van de cultuur/informatie oorlog dat je het mis hebt.

Resultaten liegen niet.

Dorothé
 
🚨Bioweapons Breakdown🚨

Ik deed een screenshare en ging diep in op de nieuwste Russische beschuldigingen van de productie van Amerikaanse biowapens in Oekraïne.

Ik dek elke op de lijst geplaatste persoon en entiteit die door Rusland wordt beschuldigd van "het produceren van biologische crises die de wereld overnemen".

KIJK ABSOLUUT !!!

Dorothé
 
Wauw…

Verklaring gisteren van Chinese MFA over biologische activiteit in de VS.

Ze beschuldigen de VS ervan biologische dreigingen te vervaardigen om hun geopolitieke agenda's te pushen.

"Als het gaat om bedreigingen voor de bioveiligheid, is de VS het meest actieve en verdachte land."

Dorothé
 
1692479781168.png
Het zou één ding zijn als wat Rusland en China beweren nergens op zou slaan.

Maar ze beschuldigen Big Pharma en Globalistische actoren van het bewapenen van biologische wapens voor winst en politiek gewin.

Precies dezelfde conclusie die de meeste mensen zelf hebben getrokken.

Waarom is het acceptabel om automatisch te verwerpen wat de Russische en Chinese regering zeggen? Omdat ze desinformatie zouden verspreiden? Je bedoelt precies zoals de Amerikaanse regering dat doet?

Als zij zouden zeggen 'de zon is heet', zou je dan ook beweren dat we dat niet mogen geloven?

Ik zeg niet dat we blindelings moeten geloven wat Rusland en China beweren, maar ik zeg wel dat het ongelooflijk naïef en onlogisch is om het blindelings van de hand te wijzen.

Dorothé
 
Russische MIL beweert dat de VS plannen hebben om "opnieuw een biologische crisis te veroorzaken".

Alex Jones beweerde gisteravond dat 2 klokkenluiders van de USG hebben gezegd dat de covide protocollen zullen terugkeren.

Nu beginnen de MSM met hun covid-campagne, AGAN.

Het gebeurt...

Dorothé
 
1692513758793.png
Een deel van mij wil dat de USG opnieuw probeert covid-protocollen te implementeren.

Ik durf te wedden dat meer dan 75% van de Amerikanen zou weigeren hieraan te voldoen. Massale burgerlijke ongehoorzaamheid. Het zou een stimulerend moment zijn voor het Amerikaanse volk om samen op te staan tegen tirannie.

Breng het. We kennen het draaiboek nu.

Dorothé
 
Bio-wapens analyse deel 2🚨

Velen twijfelden aan de geldigheid van de beschuldigingen van Rusland, dus in deze video breek ik meerdere papieren sporen af die de betrokkenheid van Obama, Biden en Zelensky in het biologische netwerk van de VS in Oekraïne bewijzen.

ABSOLUUT BEKIJKEN!

Dorothé
 
1692678458828.png
1692678469746.png
1692678479334.png
1692678492186.png
⚠️HERINNERING⚠️

We hebben het papieren spoor waaruit blijkt dat tussen 2014 en 2016 23,9 miljoen dollar aan DoD-fondsen naar Metabiota, het biolabbedrijf van Joe Biden in Oekraïne, ging.

Het maakte deel uit van het Cooperation Threat Reduction Program. Het is open source op USAspending.gov

Volg het geld 👀

Dorothé
 
EINDELIJK!

Tucker verwelkomt kolonel MacGregor om de oorlog in Oekraïne te bespreken.

De oorlogsanalisten die accuraat zijn geweest, krijgen eindelijk de massale bekendheid die ze verdienen, en het publiek krijgt eindelijk toegang tot de waarheid over de oorlog in Oekraïne.

De waarheid wint!


Twitter ()
Tucker Carlson on X
Ep. 18 Into the abyss: Colonel Douglas Macgregor tells us why the Ukraine war must end now.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.087
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan