BioClandestine

De laatste woorden van kolonel MacGregor met Tucker waren erg interessant 👀

‘We zullen over de klif de afgrond in moeten worden geduwd, en ik denk dat dat is waar we naartoe gaan.’

MacGregor is van mening dat het Volk niet verteld kan worden; het moet getoond worden om te kunnen veranderen. Heel intrigerend.

Dorothé
 
1692678652931.png
EĂ©n ding vind ik vreemd; Trump heeft NOOIT ook maar Ă©Ă©n keer commentaar gegeven op de biolabs in OekraĂŻne.

Rusland/China beschuldigde de vier grootste vijanden van Trump, Obama, Biden, Clinton en Soros, als de belangrijkste daders achter een complot voor de productie van biowapens, en Trump heeft geen piep geuit.

Waarom?

Ik kan me voorstellen dat hij graag afstand wil houden, zodat het niet lijkt alsof hij erbij betrokken is, maar hij weet er ongetwijfeld van.

Maar het begint logisch te worden waarom links/MSM zo wanhopig probeerde Trump tijdens zijn presidentschap weg te houden van Poetin. Ze wilden niet dat Poetin Trump zou vertellen over OekraĂŻne, waartoe ook de biolabs zouden behoren.

Wat zat er in de voetbal?

Trump weet meer dan hij laat blijken. Hij weet.

Dorothé
 
1692728069889.png
Massale niet-naleving. Massale burgerlijke ongehoorzaamheid. Massale afwijzing van biomedische tirannie en propaganda.

Het Amerikaanse volk heeft gesproken.

Dorothé
 
De Legacy MSM zijn momenteel aan het poepen, omdat ze weten dat de cijfers van Trump en Tucker het GOP-debat in de schaduw zullen stellen.

Dit zal verder versterken dat de MSM verouderd zijn en dat ze de controle over de publieke perceptie hebben verloren.

X is de toekomst van media. De televisie is dood.

Dorothé
 
🚹Biolab-analyse deel 3🚹

Belangrijke videopodcast over de foto en tastbaar bewijsmateriaal verzameld in een van de biolabs in Marioepol, OekraĂŻne.

Dit komt uit een bombriefing van het Russische Ministerie van Defensie op 11 mei 2022. Microbiële cultuurmonsters en nog veel meer!

ABSOLUUT KIJKEN!

Dorothé
 
Berichten dat de leider van Wagner, Prigozhin, op het vluchtlogboek stond aan boord van een privéjet dat onlangs neerstortte in Rusland.

De vlucht ging van Moskou naar St. Petersburg.

Is hij dood? Heeft hij zijn dood gefaket?

Het is nooit veilig om iets aan te nemen met psyop koning Prigozhin.

Sky News (https://news.sky.com/story/amp/ten-...-yevgeny-prigozhin-on-passenger-list-12946006)
Ten killed in private jet crash north of Moscow - Wagner leader Yevgeny Prigozhin 'on passenger list'
Ten killed in private jet crash north of Moscow - with the Russian Civil Aviation Authority saying Yevgeny Prigozhin was on the passenger list.

Dorothé
 
LMAO!

@nytimes is al begonnen met het beschuldigen van "QAnon message boards en extreem-rechtse Telegram-kanalen" van het verspreiden van "verkeerde informatie" voor het in twijfel trekken van de dood van Prigozhin.

De geschiedenis toont aan dat wanneer de MSM deze taal gebruiken, ze het uiteindelijk bij het verkeerde eind hebben.

Laten we eens kijken 👀

Nytimes (https://www.nytimes.com/live/2023/08/23/world/prigozhin-russia-ukraine-war-news)
Russia-Ukraine War: Prigozhin Listed as Passenger on Plane That Crashed, Killing All Aboard
The authorities did not confirm whether the Wagner mercenary leader, Yevgeny V. Prigozhin, was on board when a private jet crashed north of Moscow on Wednesday, killing 10 people.

Dorothé
 
1692868699507.png
De ergste nachtmerrie van de Deep State wordt werkelijkheid.

Tientallen miljoenen staan op het punt om af te stemmen op een man waar ze geen controle over hebben, geĂŻnterviewd door een journalist waar ze geen controle over hebben, op een social media platform waar ze geen controle over hebben.

Vanavond wordt een keerpunt in het uitsterven van de MSM.

Dorothé
 
Oh boy. De cijfers van dit Trump/Tucker-interview hebben het GOP-debat al ABSOLUUT verpletterd.

De MSM is dood.

Tucker en Trump gaan hier al in de eerste 2 minuten van het interview op in. Het volk kijkt niet naar de tv.

De mensen hebben de corrupte media omzeild!

Dorothé
 
De enige klacht die ik over Trump heb, is dat hij het over de muur had toen hem werd gevraagd wat zijn belangrijkste prioriteit is als hij weer aan het bewind komt.

De eerste prioriteiten van de Amerikanen zijn het beëindigen van de oorlog in Oekraïne, gerechtigheid voor C19 en de totale vernietiging van de Deep State.

We willen snelle vergelding.

Ik begrijp dat we de muur moeten afmaken en ons land moeten beveiligen, maar ik heb het gevoel dat Amerikanen weten dat onze grootste bedreiging de mensen op Capitol Hill zijn.

Naar mijn mening heeft Trump hier een kans gemist om deze vraag uit het park te slaan en hij heeft gewoon niet geleverd zoals ik had verwacht.

Dorothé
 
1692869457426.png
Als adverteerders meer geld willen verdienen, moeten ze daar zijn waar de meeste bezoekers zijn.

Vandaag is bevestigd dat de ogen op X gericht zijn.

We zijn getuige van een revolutie in de manier waarop mensen informatie verspreiden.

Dorothé
 
Bekijk bijlage 30445
Als adverteerders meer geld willen verdienen, moeten ze daar zijn waar de meeste bezoekers zijn.

Vandaag is bevestigd dat de ogen op X gericht zijn.

We zijn getuige van een revolutie in de manier waarop mensen informatie verspreiden.

Dorothé
Inmiddels 146,4 miljoen in 1 nacht!đŸ˜đŸ˜±đŸ˜Ž
 
1692892675436.png
Ik heb Trump of de GOP-kandidaten niets horen zeggen over Big Pharma of het feit dat C19 door de mens is gemaakt.

Ben ik de enige die zich de afgelopen 4 jaar kan herinneren?

Een door de mens gemaakt virus legde onze samenleving/economie stil, 50 miljoen Amerikanen verloren van de ene op de andere dag hun baan en er gingen meer dan 1 miljoen Amerikanen dood.

En toen logen overheidsinstanties op het gebied van gezondheid en de media willens en wetens tegen het Amerikaanse volk over de veiligheid en werkzaamheid van de "vaccins", logen ze over levensvatbare behandelingen voor het virus dat ze hadden gecreëerd, logen ze over maskers, logen ze over de oorsprong van het virus en dwongen ze 230 miljoen Amerikanen om een experimentele injectie te krijgen die schadelijk bleek te zijn. Dit alles zodat ze met een wapen de verkiezingen konden stelen, de macht konden grijpen, miljarden dollars konden stelen en gefabriceerde crises konden misbruiken om de planeet te censureren en te propaganderen.

Het feit dat er helemaal niet over dit onderwerp is gesproken, verbaast me echt.

Het is alsof jullie allemaal vergeten zijn dat ze ons jarenlang gezichtsluiers hebben laten dragen en twee meter uit elkaar hebben laten staan. Het voelt alsof ik gekke pillen slik.

Dorothé
 
1692896515893.png
1692896526812.png
Ondertussen zijn de BRICS-landen op wereldschaal tamelijk aanzienlijk gegroeid.

In termen van de olieproductie en het bbp is dit een ENORME klap voor het Westen. De petro-dollar is dood. De wereld is de onzin van de Amerikaanse regering beu, dus bouwen ze een wereldeconomie op zonder ons.

Dorothé
 
1692947671405.png
Ja normies. Neem de kaas.

We willen dat jullie de politiefoto van Trump vieren. We willen dat jullie de politieke bewapening van de overheid steunen. We willen de vervolging van hooggeplaatste politici normaliseren.

Dus als het onze beurt is, kunnen jullie kreten over "partijdigheid" worden genegeerd.

Dorothé
 
1692948034030.png
Trump heeft zojuist de show gestolen van links en wat hun feestdag had moeten zijn.

Ze kregen meer aanklachten. Ze kregen de mugshot. De Trumpers werden verondersteld verdrietig en verslagen te zijn.

Toch heeft Trump op de een of andere manier de dag gewonnen.

De kunst van het oorlog voeren.

Dorothé
 
1692948099454.png
Oh kijk, de normies zijn geprogrammeerd om politieke tegenstanders te vervolgen met alle middelen van de wet.

Uitstekend.

Dorothé
 
1692984980079.png
Alle kaarten liggen op tafel. Alle intenties zijn openbaar.

De Deep State heeft 14 maanden de tijd om te voorkomen dat Trump zijn ambt krijgt. Of dat nu is door hem in de gevangenis te stoppen, door een nieuwe pandemie te veroorzaken om de verkiezingen te stelen, door hem te vermoorden, enz.

Als de Deep State daar niet in slaagt, zal Trump hen vernietigen, alleen zal hij deze keer de publieke steun hebben om dat te doen, nu het Biden-regime schaamteloos alle hefbomen van de overheid en de privésector heeft bewapend, ook bekend als FASCISME.

Als Trump terugkeert naar het Oval Office, zal de oorlog in OekraĂŻne eindigen, zal de criminaliteit van Deep State in OekraĂŻne worden ontmaskerd, inclusief hun productie van biowapens, wat zou resulteren in internationale militaire tribunalen.

Het is letterlijk leven en dood voor beide partijen. Het is Game of Thrones.

Wat gaat het worden?

Dorothé
 
Biden's DOJ klaagt SpaceX niet aan omdat ze om vluchtelingen geven.

Ze hebben de DOJ bewapend om achter Elon aan te gaan, omdat hij het platform levert om de MSM te omzeilen.

Tucker/Trump hebben meer dan 200 miljoen views, de rechtszaak tegen Elon komt de volgende dag.

Het gaat om X.

CNN (https://amp.cnn.com/cnn/2023/08/24/world/spacex-justice-department-lawsuit-hiring-scn/index.html)
Justice Department sues SpaceX, alleging discriminatory hiring practices
The US Justice Department has filed a lawsuit against SpaceX, the Elon Musk-run rocket and spacecraft company with extensive government contracts, for allegedly discriminating against refugees in its hiring practices.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.087
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan