BioClandestine

1696401816274.png
Wat doen de Democraten?

McCarthy is een van de beste opties waar ze op konden hopen als GOP-spreker. Hij is een gevestigde waarde die de financiering van Oekraïne steunt.

Wie de Republikeinse partij ook kiest, zal niet zo vriendelijk tegen hen zijn, en het zou Trump kunnen zijn…

Dit slaat nergens op 😂

Dorothé
 
Er stroomt momenteel GEEN Amerikaans geld naar Oekraïne.

Als deze situatie van de Sprekers aanhoudt en Oekraïne zonder financiering blijft zitten, zal dit niet lang meer duren. Ze zullen SNEL imploderen.

De Democraten hielpen hiervoor te stemmen… waarom?

Is dit het DNC-off-platform om Oekraïne te redden en de GOP de schuld te geven? 🤔

Dorothé
 
Trump zei geen nee toen hem werd gevraagd of hij zijn nominatie als voorzitter wilde aanvaarden.

Als er in het Huis van Afgevaardigden wordt gestemd en Trump 218 stemmen krijgt, lijkt het erop dat hij hieraan zal voldoen.

Hij maakte duidelijk dat 2024 het doel is, maar hij zal helpen als dat nodig is.

Dorothé
 
Hoe graag ik ook de tranen van gevestigde politici verorber, deze situatie is nog steeds niet logisch.

Hoe komt dit ten goede aan de Democraten? Waarom stemden ze voor het afzetten van McCarthy?

Had Freedom Caucus dit ook niet kunnen doen VOORDAT het Congres 200 miljard dollar naar Oekraïne stuurde?

Waarom nu?

Dorothé
 
Wie de volgende Spreker wordt, moet zich op drie dingen concentreren:

1- Oekraïne: Stop alle financiering aan Oekraïne en onderhandel met Rusland. Laten we geen WO3 hebben.

2- SARS-CoV-2: een door de mens veroorzaakte ziekteverwekker heeft meer dan zeven miljoen mensen gedood. Zoek het uit.

3- Verkiezingsfraude: vind een manier om 2024 veilig te stellen.
Details opzoeken

Dorothé
 
Eén ding moet nu heel duidelijk zijn:

MAGA en de GOP zijn niet hetzelfde.

MAGA is een beweging voor The People. De GOP is een politieke partij die zich bezighoudt met politieke eigenbelangen.

Dorothé
 
De MSM beginnen in paniek te raken over het gebrek aan Oekraïense financiering.

CNN geeft toe dat het veelbesproken tegenoffensief van Oekraïne niets heeft opgeleverd en dat Oekraïne zonder financiering niet veel langer zal kunnen voortbestaan.

Ze weten dat dit het einde is voor Oekraïne.

CNN (https://amp.cnn.com/cnn/2023/10/04/politics/ukraine-aid-impact-mccarthy-ouster-intl/index.html)
Ousting of US House speaker darkens outlook for Ukraine aid as funds dry up | CNN Politics
The removal of House Speaker Kevin McCarthy in the US Congress has cast a dark cloud over the already troubled process of Washington’s military and financial aid for Ukraine, as its counteroffensive against Russia grinds on with little change to the frontlines.

Dorothé
 
De algemene sfeer van het establishment is dat ze Oekraïne opgeven.

De MSM zal een nieuw verhaal nodig hebben om zich op te concentreren, en de Deep State zal een nieuwe melkkoe nodig hebben die naar de verkiezingen van 2024 leidt.

Houd Taiwan in de gaten 👀

Dorothé
 
HEILIGE SHIT

Doen wij dit eigenlijk?

Trump zou naar verluidt van plan zijn het Capitool te bezoeken en zichzelf als kandidaat voor het voorzitterschap te presenteren.

Ik weet niet zeker wat er zal gebeuren, maar bereid je voor op een kolossale ineenstorting van het establishment en de MSM.

🔥HET TIJD🔥

POLITICO (https://www.politico.com/live-updates/2023/10/05/congress/trump-plans-trip-to-hill-00120160)
Trump considering trip to Congress before speakership election
The former president is open to pitching himself as a speaker candidate, according to a Republican familiar with internal discussions.

Dorothé
 
Het was leuk om met de libs te trollen, maar 2024 is het doel.

Als we een America First Speaker kunnen aanstellen, kunnen stoppen met het financieren van Oekraïne, de grens kunnen beveiligen en ons kunnen concentreren op 2024, dan is dat een enorme overwinning.

Jim Jordan is een pitbull die niets van de Deep State accepteert en een geweldige spreker zal worden.

Dorothé
 
1696614222639.png
Dus de FBI richt zich op Trump-aanhangers en houdt deze in de gaten, en de heersende klasse van de DNC roept op om Trump-aanhangers naar heropvoedingskampen te sturen.

Als je goed hebt opgelet tijdens de geschiedenisles, zouden er alarmbellen in je hoofd moeten afgaan.

Het ruikt naar het Duitsland van de jaren dertig.

Dorothé
 
Voor degenen die zich afvragen wat @HillaryClinton bedoelde met ‘formeel deprogrammeren’: South Park noemde het in 2002.

Parodie is nu werkelijkheid geworden.

“Het vernietigingskamp van de tolerantie”

Dorothé
 
1696657344983.png
Ga je gang linkse mensen. Wij willen dat u “formele deprogrammering” steunt.

Omdat we al jullie gestoorde sekteleden zullen moeten onthersenspoelen die nog steeds denken dat er meer dan 37 geslachten zijn, dat de vaccins werkten, dat Oekraïne een baken van democratie is, enz.

Wij zijn al begonnen 😘

Dorothé
 
De Deep State had dringend behoefte aan een off-ramp voor Oekraïne. Ze hadden een nieuwe afleiding nodig.

Nu weet ik niet zeker of ze op enigerlei wijze met elkaar verbonden zijn, maar de verschrikkingen in Israël hebben voor de afleiding gezorgd die ze zo hard nodig hadden.

Toeval? Mogelijk. Maar de timing is handig.

Dorothé
 
🔥TRUMP NOEMDE HET!🔥

Flashback naar 15 september 2023.

Trump vertelt over hoe hij de Derde Wereldoorlog zal voorkomen, hoe hij de vredestichter zal zijn en hoe “ik ons uit Syrië heb gehaald. Ik heb ons uit Irak gehaald. Ik beschermde Israël. Ze zouden in een groot probleem hebben gezeten.”

TRUMP WIST HET!

Waarom deed Biden dat niet?

Dorothé
 
Sinds het begin van de beschaving vechten mensen om het Heilige Land. De situatie kent duizenden jaren geschiedenis en nuance.

Dat gezegd zijnde zijn de aanvallen van Hamas onvergeeflijk, en ik zie niet hoe Israël met iets anders dan vuur en woede kan reageren.

Dit betekent niet dat ik de IDF-reactie of meer geweld goedkeur, ik erken alleen de realiteit van de situatie. Er ZAL meer geweld zijn, en ik weet niet of we Israël de schuld kunnen geven van de reactie daarop.

Maar als het gaat om ‘de schuld geven’, denk ik niet dat we daartoe nog in staat zijn. Ja, het is duidelijk dat Hamas terreurdaden heeft begaan, en de Hamas-terroristen moeten voor 1000% worden veroordeeld, en zij krijgen de schuld van de barbaarse afslachting van onschuldige burgers. Maar dat is slechts het oppervlakkige niveau. Wie financiert Hamas? Iran?

Wie financiert Iran? De VS? De Iran-deal? De CIA? Staatsdepartement? Rusland? China? Allemaal?

Is dit een legitieme terreuraanval en werd Hamas werkelijk totaal niet uitgelokt?

Is dit Israëls 9/11? Een door de overheid goedgekeurde terreuraanslag, zodat ze de vernietiging van hun geopolitieke tegenstanders kunnen rechtvaardigen?

Komt dit door Biden? Zag Hamas de Amerikaanse zwakte in Oekraïne als een kans om te kapitaliseren?

Maakt dit deel uit van een breder complot van de Deep State om de witwasmachine voor oorlogsgeld door Israël te verplaatsen, aangezien het westerse publiek de steun aan Oekraïne heeft verloren?

Maakt dit deel uit van een bredere mondiale religieuze oorlog?

Is dit de volgende escalatie naar WO3?

Ik heb absoluut geen idee. Iedereen heeft een mening over wie uiteindelijk de schuldige is of wat er werkelijk aan de hand is, maar weet iemand dat? Dat weet ik zeker niet, dus ik zal observeren terwijl de situatie zich ontvouwt, en zal open blijven staan voor de oneindige mogelijkheden van wat er feitelijk aan de hand is en wie er allemaal aan de touwtjes trekt, biddend dat de vrede zal zegevieren.

TLDR: er is zoveel dat we nog steeds niet weten, en ik wil gewoon dat mensen stoppen met elkaar te vermoorden als dat mogelijk is, maar ik weet dat dit verzoek nutteloos is.

Dorothé
 
1696779776470.png
🚨VERBINDING🚨

Flashback naar de inval in Mar-a-Lago.

De documenten in het fotolek onthulden een datum, “9 mei 2018”, de dag waarop Trump Obama’s Iran Deal ontmantelde.

Trump bevestigde dit later door een bericht van @paulsperry_ te delen waarin hij rapporteerde dat Biden’s DOJ achter de Iran Deal-documentatie aan zat!

Dorothé
 
1696779867110.png
Trump wist duidelijk iets.

Hij wist dat het sturen van geld naar Iran tot terrorisme zou leiden, en dat Israël een ‘groot probleem’ naderde.

Trump wist iets over Iran, en vervolgens nam Biden’s DOJ alle documenten van Trump over Obama’s Iran-deal mee.

Er is hier ergens een verband.

Dorothé
 
Kijk, ik begrijp dat er al duizenden jaren vijandelijkheden zijn in dat deel van de wereld, maar wat iemand ook beweert dat Israël in het verleden heeft gedaan, de oplossing is NIET het neerschieten van onschuldige oma's bij de bushalte en het afslachten van burgers.

Kunnen we het daar allemaal over eens zijn?

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.049
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan