Remember 9/11? After the towers fell, American flags were flying on every street corner, and the US government had the unwavering support to justify invading any country, which has been followed by decades of war and military occupation. Then down the line, we learned that what we were told...
t.me
Weet je nog 9/11?
Nadat de torens waren gevallen, wapperden Amerikaanse vlaggen op elke straathoek, en de Amerikaanse regering had de niet aflatende steun om een invasie van welk land dan ook te rechtvaardigen, wat werd gevolgd door tientallen jaren van oorlog en militaire bezetting.
Later kwamen we erachter dat wat ons over 11 september werd verteld niet de waarheid was. De terroristen die de aanslagen pleegden, werden gefinancierd door onze eigen CIA. Gebouw 7 werd gesloopt zonder getroffen te worden door een vliegtuig. De dingen waren heel anders dan ze destijds aan de oppervlakte leken.
Hebben terroristen werkelijk vliegtuigen de torens in gedreven, waarbij duizenden onschuldige burgers omkwamen? Ja. Maar waren de Amerikaanse regering onschuldige omstanders? Nee. Ze orkestreerden het complot en gebruikten het om aanvallende landen te rechtvaardigen met de middelen die ze wilden. EN HET WERKTE!
Dit is de reden waarom ik voorzichtig ben met het onmiddellijk beloven van mijn onvoorwaardelijke trouw aan de Israëlische regering, terwijl we niet precies weten wat er is gebeurd of welke snode entiteiten betrokken waren bij de Hamas-aanvallen.
Hebben terroristen werkelijk honderden Israëlische vrouwen en kinderen vermoord en ontvoerd? Ja. Maar zijn de Israëlische regering onschuldige omstanders? Ik weet het niet.
WILDEN de Israëlische en/of Amerikaanse regering dat deze aanvallen zouden plaatsvinden? Wisten hun inlichtingendiensten dat Hamas dit van plan was, en stonden ze hen toe dit uit te voeren, zodat ze de oorlog konden rechtvaardigen? Ik weet het niet, maar aangezien we hebben gezien dat de VS dit exacte draaiboek gebruiken, en aangezien Israël in wezen volledig door de VS wordt gefinancierd, is het naïef om alles op het eerste gezicht aan te nemen.
Als de geschiedenis ons door de jaren heen iets heeft geleerd, is het dat de dingen NOOIT zijn zoals ze in eerste instantie lijken.
Dorothé