BioClandestine

1696780413257.png
Dit is de ENIGE take die je kunt hebben.

Ja, er is nuance. Ja, de Israëlische regering heeft wreedheden begaan.

Maar het afslachten van onschuldige vrouwen en kinderen is onder geen enkele omstandigheid de oplossing.

IEDEREEN die de recente aanvallen probeert te verdedigen of te rechtvaardigen, heeft ongelijk.

Dorothé
 
Ik: “Geweld is niet de oplossing.
Ik veroordeel het terrorisme van Hamas,
Ik veroordeel alle verantwoordelijken,
Ik veroordeel het geweld van alle kanten in de afgelopen 3500 jaar, en ik wil gewoon dat onschuldige mensen niet langer worden afgeslacht.”

Het internet: “NEE, JE MOET NU EEN KANT KIEZEN!”

Dorothé
 
Weet je nog 9/11?

Nadat de torens waren gevallen, wapperden Amerikaanse vlaggen op elke straathoek, en de Amerikaanse regering had de niet aflatende steun om een invasie van welk land dan ook te rechtvaardigen, wat werd gevolgd door tientallen jaren van oorlog en militaire bezetting.

Later kwamen we erachter dat wat ons over 11 september werd verteld niet de waarheid was. De terroristen die de aanslagen pleegden, werden gefinancierd door onze eigen CIA. Gebouw 7 werd gesloopt zonder getroffen te worden door een vliegtuig. De dingen waren heel anders dan ze destijds aan de oppervlakte leken.

Hebben terroristen werkelijk vliegtuigen de torens in gedreven, waarbij duizenden onschuldige burgers omkwamen? Ja. Maar waren de Amerikaanse regering onschuldige omstanders? Nee. Ze orkestreerden het complot en gebruikten het om aanvallende landen te rechtvaardigen met de middelen die ze wilden. EN HET WERKTE!

Dit is de reden waarom ik voorzichtig ben met het onmiddellijk beloven van mijn onvoorwaardelijke trouw aan de Israëlische regering, terwijl we niet precies weten wat er is gebeurd of welke snode entiteiten betrokken waren bij de Hamas-aanvallen.

Hebben terroristen werkelijk honderden Israëlische vrouwen en kinderen vermoord en ontvoerd? Ja. Maar zijn de Israëlische regering onschuldige omstanders? Ik weet het niet.

WILDEN de Israëlische en/of Amerikaanse regering dat deze aanvallen zouden plaatsvinden? Wisten hun inlichtingendiensten dat Hamas dit van plan was, en stonden ze hen toe dit uit te voeren, zodat ze de oorlog konden rechtvaardigen? Ik weet het niet, maar aangezien we hebben gezien dat de VS dit exacte draaiboek gebruiken, en aangezien Israël in wezen volledig door de VS wordt gefinancierd, is het naïef om alles op het eerste gezicht aan te nemen.

Als de geschiedenis ons door de jaren heen iets heeft geleerd, is het dat de dingen NOOIT zijn zoals ze in eerste instantie lijken.

Dorothé
 
1696840884050.png
Hamas en Hezbollah melden nu dat Iran wekenlang hielp bij het plannen van de terreuraanslagen van Hamas.

Wie opende de sluizen en leverde Iran voor meer dan 100 miljard dollar? Obama. Biden. Valerie Jarrett. De Iran-deal.

Deze situatie gaat veel verder dan alleen Israël en Palestina.

Dorothé
 
Wie profiteert het meest van de terreur in het Midden-Oosten?

De diepe staat.

Ze hebben een nieuwe media-afleiding. Nu hoeven ze geen verslag uit te brengen over hun kolossale mislukking in Oekraïne. De schapen zullen Oekraïne snel vergeten, net zoals ze de Russische hoax, BLM, C19, enz. zijn vergeten.

De publieke steun voor Oekraïne was voorbij het punt van terugkeer geslonken. America First GOP heeft voorzitter McCarthy afgezet vanwege financiering voor Oekraïne. Het Amerikaanse volk zette zijn voet op de grond. De Deep State had moeite om de leugen in stand te houden en had dringend een afrit nodig.

Kijk, een week later ontvouwt de terreur in Israël zich. De gruwelijke beelden roepen een emotionele reactie van het publiek op, en poef, de Deep State heeft onmiddellijk de wens van het Amerikaanse publiek aangewakkerd om oorlog aan de andere kant van de wereld te financieren.

Het maakt de Deep State niet uit uit welke door oorlog verscheurde landen zij het geld wegsluizen, zolang het geld maar stroomt. Zij zullen deze catastrofe graag gebruiken om hun geopolitieke agenda vooruit te helpen.

Aangezien de Deep State de belangrijkste weldoeners van deze situatie zijn, zijn zij verdachte nummer 1. Als je het geld vervolgens volgt, leidt het terug naar Amerikaanse Deep State-politici. Obama's Iran-deal.

Alle wegen leiden terug naar Obama.

Dorothé
 
Er liggen donkere tijden in het verschiet.

De mensheid heeft een crisispunt bereikt. We hebben de mogelijkheid om dit moment in de geschiedenis te gebruiken om ons aan te passen en te evolueren, of we kunnen het ons laten verteren en de mensheid zal afbrokkelen.

We naderen de afgrond.

Misschien zal een uitgebreide blik in de afgrond het Volk wakker maken.

Dorothé
 
Waarom wordt er telkens wanneer er een crisis is aan de andere kant van de wereld, mijn belastinggeld gestuurd?

Onze regering financiert Israël en Iran/Hamas al met Amerikaans belastinggeld, alleen maar om meer geld nodig te hebben zodra het geweld uitbreekt, met de wapens die ons belastinggeld voor Oekraïne heeft gekocht.

Hoe je het ook wendt of keert, Amerikaanse arbeiders financieren terrorisme over de hele wereld. We gaan de hele dag aan het werk, zodat de regering biljoenen van onze arbeid kan overhevelen. Vervolgens sturen ze jaarlijks miljarden van onze belastingen naar Israël en Iran, die de financiering gebruiken om elkaar aan te vallen, waardoor er meer Amerikaans belastinggeld nodig is om de problemen op te ruimen. troep.

De Amerikaanse overheid steelt niet alleen uw geld, ze gebruikt het ook om alle problemen van de wereld te creëren, dus ze hebben altijd een eindeloze behoefte aan uw geld.

De cyclus eindigt nooit. Het Amerikaanse volk heeft een jaarabonnement op de oorlogsmachine, en wij kunnen er niet van afstappen.

Dorothé
 
Mijn buitenlands beleid is dat er om welke reden dan ook precies nul dollar aan belastinggeld naar welk land dan ook moet worden gestuurd.

Ik hoop dat dit het duidelijk maakt voor degenen die in verwarring zijn.

Dorothé
 
9/11 was een door de CIA georkestreerde aanval op hun eigen burgers, gebruikt om de emoties van de wereld te manipuleren, om de militaire bezetting van grondstoffenrijke landen over de hele wereld te rechtvaardigen.

Ja, de terroristen zijn slecht, maar dat maakt de USG niet tot de ‘goeden’.

Toepassen op huidige situatie.

Dorothé
 
De Turkse president Erdogan beweert dat de VS vliegdekschepen sturen om “verschillende bloedbaden uit te voeren door heel Gaza en zijn omgeving aan te vallen”.

De Hamas-aanvallen hebben de VS publieke steun gegeven om Gaza te vernietigen.

Hamas wordt gefinancierd door Iran, dat wordt gefinancierd door de VS.

DENK NA!

Dorothé
 
We hebben zojuist de afgelopen zeven jaar de leugens en propaganda van MSM bestreden.

Vervolgens beweert een verslaggever dat een stel baby's door Hamas is onthoofd zonder enige foto- of videobevestiging, en dat miljoenen mensen het met een haak, lijn en zinklood hebben gekocht.

Zie je hoe gemakkelijk emoties kunnen worden gemanipuleerd?

Dorothé
 
De psyops zijn in volle gang.

Je emoties worden gemanipuleerd om de oorlogsmachine nieuw leven in te blazen.

Oekraïne faalde, het publiek kocht de propaganda niet meer, en een nieuwe crisis lijkt precies op het juiste moment.

Nu zal het Congres de financiering voor Israël en Oekraïne regelen.

Uurwerk.

Dorothé
 
Ik heb met Russische soldaten gesproken die denken dat Oekraïense Azov-nazi's mogelijk meer dan 3000 Russische baby's hebben onthoofd.

Ik heb er geen foto- of videobewijs van, maar ik heb bronnen die het hebben bevestigd.

Als je mij vraagt om bewijsmateriaal te tonen, ben je een nazi-sympathisant.

Zie hoe het werkt?

Dorothé
 
Ik probeer een logische stem te zijn in een enorme zee van emoties.

Ik probeer het eindeloze spervuur van propaganda te doorzoeken en anderen aan te moedigen dat ook te doen.

Mijn inspanningen lijken echter nutteloos. De meesten hebben hun besluit al genomen. Ze willen alleen maar boos zijn.

Dorothé
 
Biden, de MSM en Amerikaanse functionarissen herhalen onbevestigde berichten over de onthoofding van kinderen.

Don Jr. en prominente conservatieve stemmen verspreiden een gruwelijke video uit Syrië in 2015, waarin wordt gemeld dat deze uit het heden komt.

Dit is hoe psyops werken.

Dorothé
 
1697010923099.png
“Die vervelende Conservatieven kopen onze Oekraïense oorlogspropaganda niet meer…

Ze hebben de Spreker verwijderd om de financiering van de oorlogsmachine stop te zetten! We moeten hen ervan overtuigen de oorlog te steunen, en wel NU!

Breng de islamitische terroristen weer naar buiten!”

-De Deep State waarschijnlijk

Dorothé
 
Laten we zeggen dat de dingen doorgaan zoals ze lijken te gaan.

Oorlog in Oekraïne, het Midden-Oosten en vermoedelijk Taiwan staat voor de deur. WW3 dreigt groot te worden.

Laten we dan zeggen dat Trump 2024 wint en dat hij de oorlogen onmiddellijk stopt, zoals hij beweert.

Dat zou genoeg kunnen zijn voor een mondiaal ontwaken.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.048
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan