BioClandestine

Wat hebben wij van gisteren geleerd?

Niet alles wat je ziet of hoort is waar.

Er zijn snode entiteiten die je emoties proberen te manipuleren om hun eigen geopolitieke agenda te bevorderen.

Het kwaad bestaat, maar dat geldt ook voor propaganda.

Handelen op basis van emotie leidt tot fouten.

Laten we het strakker maken.

Dorothé
 
🚨MOET KIJKEN🚨

Poetin spreekt over het Midden-Oosten!

“Ze moeten het aantal burgerslachtoffers minimaliseren of tot nul terugbrengen.”

“Als mannen besluiten te vechten, laat ze dan vechten. Laat de vrouwen en kinderen met rust. Dit geldt voor beide kanten.”

Heeft hij het mis?

Dorothé
 
Geweld was onvermijdelijk.

Het enige wat ik vraag is dat de vrouwen en kinderen er niet bij betrokken hoeven te worden, maar het lijkt erop dat het te laat is.

Ik zou ook liever hebben dat mijn arbeid niet de aderlating financiert die op het punt staat plaats te vinden, maar helaas financiert het beide partijen.

Deze wereld heeft reparatie nodig.

Dorothé
 
1697046487853.png
Nogmaals, talloze grote accounts hebben zojuist niet-geverifieerde rapporten gedeeld en verspreid, die uiteindelijk niet waar waren.

Berichten dat Hezbollah-terroristen vanuit het noorden Libanon waren binnengevallen en dat er weer paragliders waren.

Dit gebeurt veel te veel.

Nauwkeurigheid boven snelheid.

Dorothé
 
Senator Rand Paul met een kalme en logische kijk op de situatie en hoe de VS zouden moeten reageren.

Paul stelt voor dat we moeten wachten tot de feiten aan het licht komen, bepalen wat er precies aan de hand is en wie verantwoordelijk is, en dan moet het Congres beslissen hoe de VS verder gaat.

Kijk!

Dorothé
 
🔥MASSIEF🔥

John Kirby geeft toe dat de financiering voor Oekraïne “het einde van het touw nadert”.

Het lijkt erop dat de VS hun financiering wegtrekken van Oekraïne, en het Biden-regime heeft stilletjes aanvaard dat Oekraïne een verloren zaak is.

Het lijkt erop dat Israël de afrit was die ze nodig hadden.

Dorothé
 
Biden mompelt dat hij naar verluidt bevestigde foto’s heeft gezien van ‘terroristen die kinderen onthoofden’.

Zijn voordracht is niet overtuigend en hij toont geen enkele emotie.

Wij zijn volwassenen. Op de lagere school zagen we de verschrikkingen van de Holocaust. Als dit echt is gebeurd, zijn wij volwassenen, we moeten het zien.

Het blindelings geloven van het woord van Joe Biden is voor mij niet overtuigend genoeg, en de geschiedenis leert dat het nu minder waarschijnlijk is dat het waar is nu hij het heeft gezegd.

Totdat het publiek het bewijs mag zien, zal ik vasthouden aan het standpunt dat dit wreedheidspropaganda is, totdat het tegendeel bewezen is.

En voor degenen die denken dat ik dit ben die “sympathiseer voor Hamas”, vergist zich en is naïef. Ik heb Hamas de hele tijd consequent volledig aan de kaak gesteld, maar dat betekent niet dat we dingen blindelings kunnen geloven zonder bevestiging. VOORAL van precies dezelfde entiteiten die jarenlange Oekraïense oorlogspropaganda publiceerden.

Dorothé
 
Stap 1: Beschuldig je vijand van gruwelijke wreedheden

Stap 2: Als iemand vraagt om het bewijs te zien, laat hem/haar het dan niet zien en beweer dat het te gruwelijk is om gezien te worden

Stap 3: Als iemand je niet gelooft, beschuldig hem dan van sympathiseren met de gruwelijke wreedheden die niet zijn bewezen

Dorothé
 
1697096293715.png
🔥ENORME ONTWIKKELING🔥

@axios-verslaggever Barak Ravid beweert dat een ‘hoge Amerikaanse functionaris’ hem vertelde dat Biden niet verwees naar enige inlichtingen die hij had gezien, maar dat hij ‘verwees naar Israëlische openbare rapporten’ toen hij sprak over de opmerkingen over de onthoofding van baby’s.

BIDEN loog!

Dorothé
 
1697096349110.png
⚠️ALERT⚠️

NBC, WaPo en Axios meldden dat het Witte Huis de beweringen van Biden heeft ingetrokken dat hij de onbewerkte foto’s had gezien van Hamas die kinderen onthoofde.

Biden zag geen bevestiging. Hij zag dezelfde onbevestigde berichten als u van een door de Israëlische staat gefinancierd mediakanaal...

Dorothé
 
1697096404024.png
Joe Biden die beweerde dat hij een fotobevestiging had gezien van baby's die door terroristen werden onthoofd, bleek vals te zijn, aldus het Witte Huis.

De leugen is echter al de wereld rond gegaan en de psychologische manipulatie is al gebeurd.

Hoe handig.

Dorothé
 
Bekijk bijlage 32610
Joe Biden die beweerde dat hij een fotobevestiging had gezien van baby's die door terroristen werden onthoofd, bleek vals te zijn, aldus het Witte Huis.

De leugen is echter al de wereld rond gegaan en de psychologische manipulatie is al gebeurd.

Hoe handig.

Dorothé
Het kan wel kloppen want Joe biden ziet dit soort beelden wel degelijk alleen zijn die terrosisten, hijzelf en zijn maatjes. Dat was de beste man ff vergeten😉
Maar DIE waarheid komt ook nog wel naar boven.. het zal schokkender zijn dan het onthoofden van een baby.
 
⚠️MEER⚠️

Yahoo, CNN en NPR sluiten zich nu aan bij NBC, WaPo, Axios en meer. Ze lopen allemaal terug met het rapport ‘onthoofding van baby’s’.

Joe Biden had de foto’s niet gezien, maar verwees eerder naar publieke commentaren van de media.

Yahoo Finance (https://ca.finance.yahoo.com/news/white-house-walking-back-bidens-034505559.html)
The White House is walking back Biden's statement that he saw photographic evidence of beheaded children
An IDF spokesperson previously told Insider children were "brutally butchered" at a kibbutz near the Gaza border, but declined to provide evidence.

Dorothé
 
De link in het Yahoo Finance-artikel brengt u naar CNN.

“Noch Biden, noch de regering hebben foto’s of bevestigde berichten gezien van de onthoofding van kinderen of baby’s”.

“CNN kon dat rapport niet onafhankelijk verifiëren”.

Iedereen loopt ermee terug.

CNN (https://www.cnn.com/middleeast/live...a-10-11-23/h_606751d2c887c740af7f4e97fb671e5a)
Biden administration official clarifies president, admin have not seen pictures or verified reports of children beheaded by Hamas
After President Biden’s remarks earlier today, an administration official told CNN neither Biden nor the administration have seen pictures or confirmed reports of children or infants beheaded by Hamas.

Dorothé
 
1697117042831.png
Goedemorgen Amerika.

Terwijl je sliep, hebben CNN, NBC, WaPo, Yahoo, Axios, NPR, Al Jezeera, NY Post, Business Insider, enz. allemaal gemeld dat het Witte Huis de beweringen van Joe Biden steunde dat hij foto’s had gezien van terroristen die baby’s onthoofden.

Iedereen verontschuldigt zich bij mij 😂

Dorothé
 
Velen circuleren door Israël gedeelde foto’s waarop een vermoedelijk dode baby te zien is, met het hoofd eraan vast, alsof dit het rapport ‘40 onthoofde baby’s’ bewijst.

Hoe verschillen deze kinderen van de Palestijnse kinderen die op dit moment worden afgeslacht?

Dorothé
 
Waarom ben ik zo bezorgd over de waarheid?

Omdat 11 september een complot bleek te zijn, georkestreerd door elementen binnen onze eigen regering, en Amerikanen psychologisch werden gemanipuleerd om het stelen van hulpbronnen te rechtvaardigen, wat resulteerde in tientallen jaren van oorlog…

En dit lijkt erg op elkaar...

Dorothé
 
Waarom aarzel ik om Israël blindelings te geloven?

Omdat ze tien dagen van tevoren voor deze aanvallen door Egypte waren gewaarschuwd, en Israël deze bagatelliseerde en negeerde...

De Israëlische/Amerikaanse inlichtingendiensten keken de andere kant op, en nu bombardeert Israël Palestina en Syrië...

Business Insider (https://www.businessinsider.com/isr...reats-egypt-intelligence-official-2023-10?amp)
An Egyptian intelligence official said Israel's government downplayed threats from Gaza and was repeatedly warned of 'something big'
The office of Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu called the report that a warning had been given from Egypt "absolutely false."

Dorothé
 
Herinneren jullie je nog de Geest van Kiev?

Toen het internet niet-geverifieerde rapporten verspreidde over een legendarische piloot die belachelijke aantallen Russische vliegtuigen uitschakelde...

Het bleek 100% verzonnen te zijn.

Ken je Snake Island nog?

Toen ons werd verteld dat 90 Oekraïense strijdkrachten heldhaftig weigerden zich over te geven en werden afgeslacht door Russische MIL...

Het bleek dat Rusland ze allemaal levend had meegenomen en dat ze zich allemaal vrijwillig hadden overgegeven.

Weet je nog dat de media oude foto's en video's uit Syrië en beelden van videogamesimulators gebruikten?

Mijn punt is dat oorlogspropaganda reëel is, en dat de westerse media deze in Oekraïne en al tientallen jaren daarvoor produceren.

Wat betreft Israël/Palestina; we weten niet welke rapporten echt zijn, wat overdreven wordt, wie achter wat zit. Maar de geschiedenis zou suggereren dat alles wat het officiële verhaal nu zegt, later heel anders zal zijn.

Ik wou dat we niet zo hoefden te denken, maar de media hebben bewezen niet alleen onnauwkeurig te zijn, maar ook opzettelijk de waarheid te verdraaien en te manipuleren om de publieke perceptie te beheersen en hun agenda vooruit te helpen, vooral in de vroege stadia van een nieuwe oorlog, wanneer verhalen worden opgebouwd.

Het hoeft geen betoog dat er veel desinformatie bestaat. Blijf ijzig.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.047
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan