Birth certificate, soevereiniteit, common law

Bericht teruggeplaatst. Zie mijn reactie op dezelfde post in The Great Awakening. Goud is geld, de rest is krediet.

Mike

Medusa heeft destijds hier deel 1 van geplaatst. Nu zijn deel 2, 3 en 4 te zien. Dileila Theunisz interviewt Hridaya Gertrude over onderwerp de soevereine mens. Volgens Hridaya wordt zij overstelpt met vragen en is de groep snel groeiende. Ze heeft nu ook een website, zie hieronder.

Deel 2:

Deel 3:

Deel 4:

website Hridaya:

http://wellstandingmen.com

Nieuwe poging!

Medusa heeft destijds hiervan deel 1 geplaatst, nu zijn deel 2, 3 en 4 ook te zien. Dileila Theunisz interviewt Hridaya Gertrude over de soevereine mens. Volgens Hridaya wordt zij overstelpt door vragen en is de groep snel groeiende. Ze heeft een website hierover opgezet.

Deel 2:

Deel 3:

Deel 4:

Website Hridaya:

https://www.wellstandingmen.com/

In een andere topic lukt het ook niet dus het ligt misschien aan de linkjes?

Ik wilde hier dus de linkjes naar de videos plaatsen van Dileila Theunisz die Hridaya Gertrude interviewt over de soevereine mens. Medusa heeft destijds hier deel 1 geplaatst, nu zijn deel 2, 3 en 4 beschikbaar. Hridaya zegt dat zij overstelpt wordt met vragen en dat de groep snel groeiende is. Ze heeft een website hiervoor opgezet.

https://www.wellstandingmen.com/

De video's met de interviews zijn te vinden op Youtube bij Dileila Theunisz official. Excuses het lukt mij dus niet om dit bericht te plaatsen waarin de linkjes zijn opgenomen. Hopelijk lukt deze zonder nu wel.

Net even op de website gekeken, ik ben nu al skeptisch. Waarom spelt zij alle woorden die eindigen op -lijk als -luck? Wat is dit voor raar type? Ik ga de filmpjes proberen te bekijken, als ik er doorheen kom.

https://www.wellstandingmen.com/about-us/

Mike

Let op de opbouw van de website. Nergens krijg je uitleg over hoe je jezelf soeverein moet verklaren. Behalve als je betaalt. Dus het Mickey Mouse-geld van de centrale bank, die ons in economische slavernij en dus ONSOEVEREIN houdt, is wel OK? Uiteraard heeft ze de mond vol over spiritualiteit maar hoe spiritueel is het om dit uitsluitend tegen betaling te delen met de medelanders? En is Hridaya Gertrude haar werkelijke naam of hebben we hier te maken met een volkomen gestoord wijf?

Mike

Net even op de website gekeken, ik ben nu al skeptisch. Waarom spelt zij alle woorden die eindigen op -lijk als -luck? 

Volgens haar is de taal bewust satanisch. Dus de woorden die eindigen op -lijk terwijl we -luk uitspreken. Lijk alszijnde dode. En bijv.  geweldig: geweld-ig. En slachtoffer: slacht-offer. Etc.

Dus het Mickey Mouse-geld van de centrale bank, die ons in economische slavernij en dus ONSOEVEREIN houdt, is wel OK?

Nee in de video´s is zij pro Bitcoin en adviseert ze om zo min mogelijk geld op de bank te houden. Ze noemt de euro´s schuldenbriefjes.

De website is nog in opbouw. Ik zie nergens staan dat je moet betalen. De workshops zijn nog niet beschikbaar volgens mij.

Workshop data:

Benningbroek (exacte locatie volgt na betaling):

Wat: Workshop: Live life claim en andere formulieren invullen, uitleg kwantum grammer taal.

Datum: Zaterdag 6 maart in Benningbroek.

Tijd: 11.00 uur tot 16.00 uur (inloop 10.30)

Kosten: € 77,-

Wat: Terugkomdag. Voor vragen en  ervaringen  (live life claim afronden)

Datum: Donderdag 18 maart

Tijd: 11.00 uur tot 16.00 uur. (Inloop half 11.)

Kosten: € 33,-

Bunnik (exacte locatie volgt na betaling):

Wat: Workshop: Live life claim en andere formulieren invullen, uitleg kwantum grammer taal.

Datum: Vrijdag 19 februari

Tijd: 11.00 uur tot 16.00 uur (inloop 10.30)

Kosten: € 77,-

Wat: Terugkomdag. Voor vragen en  ervaringen  (live life claim afronden)

Datum: Vrijdag 5 maart

Tijd: 11.00 uur tot 16.00 uur. (Inloop half 11.)

Kosten: € 33,-

De kosten zijn incl. koffie/thee, altijd toegang tot alle geüpdate informatie en documenten.
https://wellstandingmen.com/ips/index.php?/blogs/entry/1-workshop-nieuwsbrief-vrije-mens-worden/

Mike

Hridaya Gertrude van de familie Reus? Geinterviewd door Dilieila Theunisz. Twee gestoorde wijven bij elkaar. Ik heb het slechts enkele minuten aan kunnen kijken. Zo jammer dat die soevereiniteitsbeweging vol zit met gestoorde gekken!

Mike

In het maritieme recht wordt geen onderscheid gemaakt tussen ‘mens’ en ‘persoon’ maar tussen ‘natuurlijk persoon’ en ‘persoon’. Deze disinfo wordt verspreid door Luca van Dinther en wordt helaas herkauwd door Jeroen. Simpel gezegd is een mens dus binnen het maritieme recht een ‘natuurlijk persoon’, de term ‘persoon’ (letterlijk: masker, van het Latijnse ‘persona’) maakt je tot product van een corporatie vanaf de geboorte, vastgelegd met je geboorteakte.

Er is veel te doen over dit onderwerp en je bent niet positief over BF die je hier op het forum kenbaar maakt, maar roept ook vaak genoeg op dat 'het doorgaat zolang wij het toelaten' dan is mijn vraag wat doe jij dan om niet mee te gaan in de maatregelen.
Wat doe je bv. met de avondklok heb je al een boete gehad en indien ja wat heb je gedaan tegen de politie en of bij de rechter.
Daar ben dan toch wel geinteresseerd in in het kader van een goed voorbeeld doet volgen.

Voor wat betreft de Bond tegen Overheidszaken, daar heb ik de buik inmiddels vol van. Ik vind dat ik nu lang genoeg gewacht heb eer zij in actie komen tegen de overheid, van mij krijgen ze nu het nadeel van de twijfel, niet het voordeel. Ik ben dus al met al minder optimistisch over de inspanningen en informatievoorziening van BF en BOZ.

Mike

Dan gezien je reactie over BOZ wat jammer is dat je niet even informeert voor de stand van zaken en dan pas je mening geeft en is dat wel relevant. Ingaan op wat ze doen is relevanter en nog n keer wat is jouw oplossing om niet mee te gaan in de maatregelen.
Commentaar geven mag, maar kom dan ook met oplossingen en mn die je zelf toepast in het dagelijkse leven op je zelf.

Ik ga niet vechten tegen een overmacht. Als je dit forum goed zou volgen, dan weet je mijn oplossing: zelfreflectie en vereniging. Gezien jouw aanvallende houding kan jij hier ook je voordeel mee doen. Loop jij maar stuk op het systeem en sluit je maar aan bij nihilistische en bodemloze initiatieven, be my guest. Besef je wel dat je op een platform dat ik 9 ,5 jaar geleden heb gecreeerd op mij aan het afgeven bent? Wat doe jij, behalve azijnpissen vanaf de zijlijn?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.546
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan