In het maritieme recht wordt geen onderscheid gemaakt tussen ‘mens’ en ‘persoon’ maar tussen ‘natuurlijk persoon’ en ‘persoon’. Deze disinfo wordt verspreid door Luca van Dinther en wordt helaas herkauwd door Jeroen. Simpel gezegd is een mens dus binnen het maritieme recht een ‘natuurlijk persoon’, de term ‘persoon’ (letterlijk: masker, van het Latijnse ‘persona’) maakt je tot product van een corporatie vanaf de geboorte, vastgelegd met je geboorteakte.
Er is veel te doen over dit onderwerp en je bent niet positief over BF die je hier op het forum kenbaar maakt, maar roept ook vaak genoeg op dat 'het doorgaat zolang wij het toelaten' dan is mijn vraag wat doe jij dan om niet mee te gaan in de maatregelen.
Wat doe je bv. met de avondklok heb je al een boete gehad en indien ja wat heb je gedaan tegen de politie en of bij de rechter.
Daar ben dan toch wel geinteresseerd in in het kader van een goed voorbeeld doet volgen.
Voor wat betreft de Bond tegen Overheidszaken, daar heb ik de buik inmiddels vol van. Ik vind dat ik nu lang genoeg gewacht heb eer zij in actie komen tegen de overheid, van mij krijgen ze nu het nadeel van de twijfel, niet het voordeel. Ik ben dus al met al minder optimistisch over de inspanningen en informatievoorziening van BF en BOZ.
Mike
Dan gezien je reactie over BOZ wat jammer is dat je niet even informeert voor de stand van zaken en dan pas je mening geeft en is dat wel relevant. Ingaan op wat ze doen is relevanter en nog n keer wat is jouw oplossing om niet mee te gaan in de maatregelen.
Commentaar geven mag, maar kom dan ook met oplossingen en mn die je zelf toepast in het dagelijkse leven op je zelf.