Birth certificate, soevereiniteit, common law

Deze rechten die jij als natuurlijk persoon (juridische term voor 'mens') bezit verschaffen jou het recht van verplaatsing en vestiging, WAAR DAN OOK OP DEZE AARDE. Hiervoor heb je geen paspoort ('port' = haven) nodig en ook geen rijbewijs, noch een verplichte verzekering.
CoroNEE
@nee_coro

Dus mensen uit andere landen hebben ook het recht om te verhuizen?

Jokejoke en anderen, een waarschuwing: in reactie op jouw bericht: lees post #288192 van dit draadje op pagina 1: in het filmpje dat je plaatst, word je als luisteraar aangespoord om een handtekening te zetten onder het duivelse OPPT-contract. Voor je dat doet zou ik eerst even goed kennis nemen van wat OPPT inhoudt. Kijk het youtube-filmpje van Francis Capelle van hierboven genoemd bericht en neem de waarschuwingen van Francis Capelle heel serieus. Ik denk ook om mijn moverende redenen dat Francis gelijk heeft. Heel verschrikkelijk dat / als mensen nu met de aankomende crisis ten einde raad in de armen gedreven worden van mensen met kwade bedoelingen. Luca van Dinter en mensen in zijn kielzog zijn mensen om goed in de gaten te houden. Je hoeft in elk geval niet een handtekening te zetten onder een wurgcontract met de OPPT om soeverein te zijn: dat zijn we namelijk al als vanzelf.

Dus mensen uit andere landen hebben ook het recht om te verhuizen?
Ja, maar het recht om een natiestaat te vormen en te bepalen wie je wel of niet toelaat bestaat ook. Het gaat ook om 'common good' (algemeen belang). Culturen moeten op elkaar aansluiten, mensen moeten iets in te brengen  hebben (meritocratie) en teveel mensen moeten niet bij elkaar gaan clusteren op een te klein oppervlak.

Mike

Bedankt mike voor de oppt opmerking ik was niet dusdanig van dit onderwerp op de hoogte dus dank voor het doorgeven van eea.

Via wat links kwam ik op de site van earthmatters deze info tegen.

https://www.earth-matters.nl/11/7319/verborgen-nieuws/wat-is-de-enquotone-peoples-public-trustenquot-oppt.html

De vid is geweldig omdat en man een auto wil importeren en bij tegenslag op zoek gaat en in een giga rabbit hole terecht komt.

Is een aanrader.

Alles wat hierboven is beschreven komt aan de orde in onderstaand interview.
Het decor is vreselijk, de interviewster giebelt te veel maar wat deze mevrouw allemaal vertelt is toch wel erg interessant!

Medusa,
Heb net de vid geluisterd en idd. deze dame is erg goed op de hoogte is als je in het nederlands wil weten hoe de vork in de steel zit dan is dit je kans daarom nog maar n keer de vid van medusa pluggen.

Het decor is vreselijk, de interviewster giebelt te veel maar wat deze mevrouw allemaal vertelt is toch wel erg interessant!

Hiervan zijn er inmiddels nog 2 delen:

Zeker interessant! Er zijn nu nog 2 delen:

En een website (staat nog weinig op):

https://www.wellstandingmen.com/

Interessante site met veel links over ´Mensen zijn hun rechten kwijtgeraakt en kopen hiervoor in de plaats: privileges van de bedrijfsonderdelen van het bedrijf genaamd: “Staat der Nederlanden”. Dit zijn in wezen dezelfde dingen, met het verschil dat ze kunnen worden afgenomen. Zie hiervoor ook: de aanscherping van de Paspoortwet op Rijksoverheid.nl.´

https://www.vrijheidsrechten.nl/rutte-president-of-ceo-het-bedrijf-nederland-privaatrechtelijk/

Over de Nederlandse rechtspraak: 'Waar we rekening mee dienen te houden bij de Rechtspraak is, dat er drie verschillende rechtsvormen zijn, te weten in eerste instantie altijd: commercial of handelsrecht volgens de UCC met haar aanvullende wetgeving; als het rechtscollege zich terugtrekt in de raadkamer om te overleggen, dan komt het terug in het zeerecht met zijn trustrecht: er is nu een andere rechtsvorm aan de orde; het is derhalve niet meer dezelfde zaak! Mocht het rechtscollege zich nogmaals terugtrekken, dan komt het wederom terug met een andere rechtsvorm, namelijk: Canoniek recht.
Nederland is derhalve geen democratisch georganiseerde rechtsstaat, maar een Postzone van het Postkantoor op de Havenkade [TNT]; dit is dictatuur op het Land!'

Gezien de stand van zaken in ons land heb ik toch besloten om over mijzelf heen te stappen en onderstaand te delen, omdat ik niet zozeer de boodschap, maar meer de methode een warm hard toedraag.

Nadat de Toolkit van Burgerfront door de bus kwam rollen en na het lezen van eea en bekijken van de vids waren toch voor mij belangrijke vragen zeker niet beantwoord.

Daarom toch maar besloten om een consult te doen met jeroen van burgerfront ala 24 euro.
https://www.veilig.nu/product/vragen-boek-een-gesprek-met-een-jurist/

Onderstaand is mijn conclusie, woordkeus en formulering niets meer of minder.

In dat gesprek is duidelijk geworden dat de toolkit een stappenplan behelst die ongekende mogelijkheden geeft mbt. onze bevreiding uit de situatie waarin we zitten.

Het is zeker NIET alleen maar het staats schulden verhaal wat 'lonkt' en wat een persoonlijk faissement voor menigeen betekent. Het gaat verder veel verder, echter alles vraagt een 1e stap.

Er is een pyramide (ik weet de naam niet) waarin god bovenaan staat, de mens 2 en zo verder met de bankiers, pharma, rechters, politiek en onderaan sta jij als 'persoon' en prescies dat is waar het mi. om gaat.

Toen Jeroen ooit in een rechtzaak aan de rechter de vraag stelde "en edelachtbare kunt u mij vertellen ziet u hier mensen of personen" was het antwoord "geen mensen alleen personen" en precies dat is de crux waar het om gaat dat je jouw 'mens' titel gaat terug claimen en dat juridisch bevestigd ziet en dat daarmee veel zoniet alle 'terreur/wetgeving´ niet meer van toepassing is.

Jeroen vertelde nog dat als 15% v/d mensen dit zouden doen het over en uit is en het daarom van belang is de toolkit te promoten. Weerstand bieden tegen de onrechtvaardigheid is prima, maar als je niet weet in welke slangenkuil je terecht komt is de race al gelopen voordat die van start is gegaan en dat beseffen heel veel mensen niet en daarin levert de toolkit mi. wel degelijk een bijdrage om op de hoogte te zijn hoe de hazen in het systeem lopen.

Ik heb op belangrijke vragen nu een goed en eerlijk antwoord gehad wat mij vertrouwen geeft in de toekomst.

Ik hoop dat hoe beknopt ook dat bovenstaande jullie inspireerd en motivieerd het zelfde te doen en kan dus een sessie van harte aanbevelen, omdat het veel vragen goed, eerlijk en inhoudelijk beantwoord worden.

Als laatste wil ik aanhaken bij anderen mbt dotcom radio en sprekers toevoegen om een man als Jeroen in de uitzending te halen en al dan niet vragen te beantwoorden van de forum leden (mogelijk betaald via een snelle donatie indien nodig).
Zo maar n gedachte niets moet alles mag.

Overigens is deze account eenmalig aangemaakt door een internet kennis die ik via fora had ontmoet en met een vergelijkbare kijk op zaken als ik en we samen hebben besloten om onze reactie te posten met ieder onze eigen waarde nav. de consult die we hebben gedaan.

Ik wens een ieder licht, liefde, kracht, inzicht en de moed om die stappen te nemen die voor JOUW het belangrijkste zijn.
Mvg.
Jokejoke

Als jong mens van eind 20’tig die wakker aan het worden is kom je met zoeken veel info tegen oa. het verhaal over het verschil als mens en persoon of land en maritiem recht.
Ik kon mijn ogen niet geloven wat ik daar allemaal las.
Het kwartje viel gelijk en toch ook twijfels en vragen.
Na nog meer lezen bleven de vragen en heb ik de next best thing gedaan namelijk een consult aangevraagd bij Burgerfront de mensen van de Toolkit.

Onderstaand is mijn samenvatting die ik zo belangrijk vond dat ik het graag met een ieder van jullie wil delen.

Omdat de duivel in de details zit ondervoorbehoud dat ik alles zo authentiek mogelijk heb verwoord.

Een van mij vragen was als je bv. door burgerlijke ongehoorzaamheid of wat dan ook wel een kans maakt in de rechtszaal aangezien ons rechtssysteem behalve corrupt ook anders is namelijk het juridische verschil om als mens of als persoon veroordeeld worden. En daar kwam een verrassend antwoord uit:

Als dan ook in een rechtszaal kenbaar maakt ik ben een mens (pietje of marietje), en ik ben niet die persoon, dan denk je ok ik zit goed wie maakt me wat, maarrrr dan kan het volgende je ten deel vallen:

IEDEREEN is als MENS op 7 jarige leeftijd voor het Maritiem recht OVERLEDEN en daarmee automatisch een ‘persoon’ geworden ! Daarmee wordt je dus juridisch anders gezien en behandeld zowel juridisch als fiscaal.

Een ieder is op 7 jarige leeftijd overleden zo ook Pietje of Marietje en zal de rechter je kenbaar maken dat “ik zie hier dat jij als mens op 7 jarige leeftijd overleden bent, in die 7 jaar hebben we geen teken van leven gehad, je lichaam is nooit gevonden, dus ben je dood verklaard volgens Maritiem recht”.

En daarmee ben je automatisch in het systeem opgenomen als ‘persoon’ en is de slavernij begonnen en juridisch bekrachtigd. Oa. je rijbewijs, auto en je koophuis is letterlijk allemaal eigendom van de Koning, omdat ook dat gebaseerd is op jou als persoon.

Echter omdat dit hele systeem gebaseerd is op het achterhouden van zeer belangrijke informatie wat net zo fout is als onjuiste informatie verstrekken is een cruciale stap die je zou moeten maken je weer als mens in het systeem te krijgen.
De toolkit is precies dat een 1e stap en dat is zeker niet het laatste wat we van Burgerfront gaan horen.

Gelukkig is nu ook BondOverheidsZaken met dit onderwerp bezig en heeft ook Jensen het nu op de radar staan wat hoog tijd was gezien het belang van dit onderwerp.

De 2e stap van Burgerfront zal zijn een vervolg cursus zijn om ons als MENS weer levend te verklaren.

Ik ben erg blij dat ik de met de jurist heb gesproken, omdat het veel antwoorden heeft gegeven op mijn vragen en precies dat is wat ik anderen ook wil inspireren om te doen.

Ik zeg tegen iedereen BOEK EEN CONSULT !!!

Mvg
Hanjo de vries

Mike

De lange post is niet zichtbaar zou je die aub willen checken en alsnog posten.

Bedankt

Spoenk

Het bericht van Spoenk is nu teruggeplaatst, die van Pymander is nergens te bekennen, verdwenen in cyberspace. Sorry, kan ik ook niets aan doen.

Mike

Even iets over dat consult dat iemand heeft gehad met Jeroen Sloendregt van Burgerfront:

In het maritieme recht wordt geen onderscheid gemaakt tussen 'mens' en 'persoon' maar tussen 'natuurlijk persoon' en 'persoon'. Deze disinfo wordt verspreid door Luca van Dinther en wordt helaas herkauwd door Jeroen. Simpel gezegd is een mens dus binnen het maritieme recht een 'natuurlijk persoon', de term 'persoon' (letterlijk: masker, van het Latijnse 'persona') maakt je tot product van een corporatie vanaf de geboorte, vastgelegd met je geboorteakte.

Voor wat betreft de Bond tegen Overheidszaken, daar heb ik de buik inmiddels vol van. Ik vind dat ik nu lang genoeg gewacht heb eer zij in actie komen tegen de overheid, van mij krijgen ze nu het nadeel van de twijfel, niet het voordeel. Ik ben dus al met al minder optimistisch over de inspanningen en informatievoorziening van BF en BOZ.

Mike

Nieuwe poging!

Medusa plaatste destijds deel 1 hiervan, nu zijn er ook deel 2,3 en 4. Dileila Theunisz in gesprek over soevereine mens met Hridaya Gertrude. Hridaya Gertrude heeft nu ook een website hierover. Hridaya schijnt ongelofelijk veel reacties te krijgen en de groep is snel groeiende volgens haar. Ze heeft het vaak over ene Chris, ik ben wel benieuwd wie dat is maar kan dat nergens terug vinden.

Deel 2:

Deel 3:

Deel 4:

Website Hridaya:

https://www.wellstandingmen.com/

Nieuwe poging!

Medusa plaatste destijds deel 1 hiervan. Nu is er ook deel 2, 3 en 4. Dileila Theunisz in gesprek met Hridaya Gertrude over de soevereine mens. Hridaya heeft nu ook een website hierover. Hridaya schijnt ontzettend veel reacties te krijgen en de groep is snel groeiende volgens haar. Ze heeft het vaak over ene Chris; ik ben benieuwd wie dat is naar kan dat nergens terug vinden.

Deel 2:

Deel 3:

Deel4:

website Hridaya:

http://wellstandingmen.com

Nieuwe poging! Het lukt steeds niet dus ik probeer het nu in delen.

Medusa plaatste destijds deel 1 hiervan. Nu is er ook deel 2, 3 en 4. Dileila Theunisz in gesprek met Hridaya Gertrude over de soevereine mens. Hridaya heeft nu ook een website hierover. Hridaya schijnt ontzettend veel reacties te krijgen en de groep is snel groeiende volgens haar. Ze heeft het vaak over ene Chris; ik ben benieuwd wie dat is naar kan dat nergens terug vinden.

Deel 2:

Deel 3:

Interessant interview met Boris van de Ven in de Truman's show van Jorn Luka.

Over hoe Boris denkt dat de bitcoin ons gaat verlossen omdat de geweldmonopolie van de overheid niet achter de muur van in crypto kan komen. Het gaat er voor zorgen dat wij soeverein kunnen worden. Dit hele proces gaat nog wel een jaar of 10 duren schat hij in. Hij raadt iedereen aan om in ieder geval een klein bedrag aan bitcoin te kopen. Hij zegt 'je wordt niet slapend rijk maar in ieder geval niet slapend arm'.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.546
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan