Gezien de stand van zaken in ons land heb ik toch besloten om over mijzelf heen te stappen en onderstaand te delen, omdat ik niet zozeer de boodschap, maar meer de methode een warm hard toedraag.
Nadat de Toolkit van Burgerfront door de bus kwam rollen en na het lezen van eea en bekijken van de vids waren toch voor mij belangrijke vragen zeker niet beantwoord.
Daarom toch maar besloten om een consult te doen met jeroen van burgerfront ala 24 euro.
https://www.veilig.nu/product/vragen-boek-een-gesprek-met-een-jurist/
Onderstaand is mijn conclusie, woordkeus en formulering niets meer of minder.
In dat gesprek is duidelijk geworden dat de toolkit een stappenplan behelst die ongekende mogelijkheden geeft mbt. onze bevreiding uit de situatie waarin we zitten.
Het is zeker NIET alleen maar het staats schulden verhaal wat 'lonkt' en wat een persoonlijk faissement voor menigeen betekent. Het gaat verder veel verder, echter alles vraagt een 1e stap.
Er is een pyramide (ik weet de naam niet) waarin god bovenaan staat, de mens 2 en zo verder met de bankiers, pharma, rechters, politiek en onderaan sta jij als 'persoon' en prescies dat is waar het mi. om gaat.
Toen Jeroen ooit in een rechtzaak aan de rechter de vraag stelde "en edelachtbare kunt u mij vertellen ziet u hier mensen of personen" was het antwoord "geen mensen alleen personen" en precies dat is de crux waar het om gaat dat je jouw 'mens' titel gaat terug claimen en dat juridisch bevestigd ziet en dat daarmee veel zoniet alle 'terreur/wetgeving´ niet meer van toepassing is.
Jeroen vertelde nog dat als 15% v/d mensen dit zouden doen het over en uit is en het daarom van belang is de toolkit te promoten. Weerstand bieden tegen de onrechtvaardigheid is prima, maar als je niet weet in welke slangenkuil je terecht komt is de race al gelopen voordat die van start is gegaan en dat beseffen heel veel mensen niet en daarin levert de toolkit mi. wel degelijk een bijdrage om op de hoogte te zijn hoe de hazen in het systeem lopen.
Ik heb op belangrijke vragen nu een goed en eerlijk antwoord gehad wat mij vertrouwen geeft in de toekomst.
Ik hoop dat hoe beknopt ook dat bovenstaande jullie inspireerd en motivieerd het zelfde te doen en kan dus een sessie van harte aanbevelen, omdat het veel vragen goed, eerlijk en inhoudelijk beantwoord worden.
Als laatste wil ik aanhaken bij anderen mbt dotcom radio en sprekers toevoegen om een man als Jeroen in de uitzending te halen en al dan niet vragen te beantwoorden van de forum leden (mogelijk betaald via een snelle donatie indien nodig).
Zo maar n gedachte niets moet alles mag.
Overigens is deze account eenmalig aangemaakt door een internet kennis die ik via fora had ontmoet en met een vergelijkbare kijk op zaken als ik en we samen hebben besloten om onze reactie te posten met ieder onze eigen waarde nav. de consult die we hebben gedaan.
Ik wens een ieder licht, liefde, kracht, inzicht en de moed om die stappen te nemen die voor JOUW het belangrijkste zijn.
Mvg.
Jokejoke
Als jong mens van eind 20’tig die wakker aan het worden is kom je met zoeken veel info tegen oa. het verhaal over het verschil als mens en persoon of land en maritiem recht.
Ik kon mijn ogen niet geloven wat ik daar allemaal las.
Het kwartje viel gelijk en toch ook twijfels en vragen.
Na nog meer lezen bleven de vragen en heb ik de next best thing gedaan namelijk een consult aangevraagd bij Burgerfront de mensen van de Toolkit.
Onderstaand is mijn samenvatting die ik zo belangrijk vond dat ik het graag met een ieder van jullie wil delen.
Omdat de duivel in de details zit ondervoorbehoud dat ik alles zo authentiek mogelijk heb verwoord.
Een van mij vragen was als je bv. door burgerlijke ongehoorzaamheid of wat dan ook wel een kans maakt in de rechtszaal aangezien ons rechtssysteem behalve corrupt ook anders is namelijk het juridische verschil om als mens of als persoon veroordeeld worden. En daar kwam een verrassend antwoord uit:
Als dan ook in een rechtszaal kenbaar maakt ik ben een mens (pietje of marietje), en ik ben niet die persoon, dan denk je ok ik zit goed wie maakt me wat, maarrrr dan kan het volgende je ten deel vallen:
IEDEREEN is als MENS op 7 jarige leeftijd voor het Maritiem recht OVERLEDEN en daarmee automatisch een ‘persoon’ geworden ! Daarmee wordt je dus juridisch anders gezien en behandeld zowel juridisch als fiscaal.
Een ieder is op 7 jarige leeftijd overleden zo ook Pietje of Marietje en zal de rechter je kenbaar maken dat “ik zie hier dat jij als mens op 7 jarige leeftijd overleden bent, in die 7 jaar hebben we geen teken van leven gehad, je lichaam is nooit gevonden, dus ben je dood verklaard volgens Maritiem recht”.
En daarmee ben je automatisch in het systeem opgenomen als ‘persoon’ en is de slavernij begonnen en juridisch bekrachtigd. Oa. je rijbewijs, auto en je koophuis is letterlijk allemaal eigendom van de Koning, omdat ook dat gebaseerd is op jou als persoon.
Echter omdat dit hele systeem gebaseerd is op het achterhouden van zeer belangrijke informatie wat net zo fout is als onjuiste informatie verstrekken is een cruciale stap die je zou moeten maken je weer als mens in het systeem te krijgen.
De toolkit is precies dat een 1e stap en dat is zeker niet het laatste wat we van Burgerfront gaan horen.
Gelukkig is nu ook BondOverheidsZaken met dit onderwerp bezig en heeft ook Jensen het nu op de radar staan wat hoog tijd was gezien het belang van dit onderwerp.
De 2e stap van Burgerfront zal zijn een vervolg cursus zijn om ons als MENS weer levend te verklaren.
Ik ben erg blij dat ik de met de jurist heb gesproken, omdat het veel antwoorden heeft gegeven op mijn vragen en precies dat is wat ik anderen ook wil inspireren om te doen.
Ik zeg tegen iedereen BOEK EEN CONSULT !!!
Mvg
Hanjo de vries